Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 69 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #621
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Boete tolweg dollar rent a car

    Inmiddels heb ik een berichtje gekregen van de ATS dat de zaak gesloten is en dat ik eventuele veranderingen in mijn zaak kan bekijken op hun website. Daar natuurlijk direct naar toe gegaan en heb gezien dat de boete aan mij wordt terug betaald. Het heeft veel werk gekost, maar dan toch eindelijk het geld terug gekregen. Inmiddels is het bedrag terug gestort op mijn creditcard. Wel een klein verschil door de valuta koers, maar dat laat ik verder maar zitten. Ik kan jullie wel zeggen dat ik voortaan wel eerst de nummerplaat ga controleren met het bonnetje dat ik mee krijg. Ik wil dit niet nog een keer meemaken. Bedankt voor al jullie adviezen en medeleven.

  2. Top | #622
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Boete tolweg dollar rent a car

    Eind goed al goed
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #623
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Boete tolweg dollar rent a car

    Gelukkig is het allemaal afgehandeld.

    Je hebt overigens kans dat Dollar hier echt niets aan kon doen om dat de huurder de actie moet ondernemen naar de instantie die de boete heeft uitgedeeld. Zoals eerder vermeld hebben wij dat gehad met een onterechte boete voor de tolweg. Nadat we doorverwezen werden door Dollar naar Sunpass werd de boete ook snel ingetrokken.

    En wij zijn nog steeds een tevreden huurder van Dollar. Maar ieder zijn keuze.

  4. Top | #624

    Standaard Hoe auto af te leveren bij Dollar / betalingswijze Toll?!

    Hallo,
    In november vertrekken wij weer naar ons zo geliefde Orlando. Dit keer hebben wij onze boeking gedaan via Expedia, voor een zeer mooie prijs. Ook onze huurauto hebben wij met een mooie deal in combi met de vlucht via Expedia bij Dollar rent a car geboekt.
    Over de wijze van inleveren van de auto, wel of geen volle tank bij inleveren, is een beetje vaag en daar kon de medewerkster van Expedia ons ook niet echt op antwoorden.

    Willen jullie even met ons meekijken?
    Dit staat op de bevestiging:
    " Dollar Rent A Car Compact 4 portieren: Airconditioning, automatische versnelling, onbeperkt kilometeraantal, Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada."

    Hoe moeten wij de auto inleveren, mag dat gewoon met een lege tank of kunnen we beter zelf aftanken en met een vole tank inleveren?
    Is het verzekerings pakket genoeg? Het lijkt ons van wel, of zien wij iets over het hoofd?

    Dan heb ik nog een vraagje over hoe Dollar rent à Car met de toll heffing omgaat qua betaling.
    Bij Alamo was het volgens vorige keer volgens mij zo dat je gewoon door kon rijden en zij het achteraf van je creditcard inhielden?!
    Als ik het goed heb kan je toch niet meer cash betalen bij de tollpoortjes? Ben benieuwd hoe Dollar omgaat met de betalingen van Toll...

    Heel graag horen wij can jullie de antwoorden op onze vragen!

    Groetjes Linda
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-10-14 om 22:41. Reden: lege regels

  5. Top | #625
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Hoe auto af te leveren bij Dollar / betalingswijze Toll?!

    Wij hebben afgelopen vakantie geboekt bij Dollar en toen we wegreden heb ik gezien dat we betaalden voor een volle tank bij inlevering. Ik ben toen teruggegaan en een nieuw bonnetje laten maken op zelf vol inleveren want dat scheelt best wel wat.

    Verder, en dat lesje hebben wij geleerd.......moet vooraf als je de auto meeneemt regelen dat je door de toll heen kunt rijden dit in tegenstelling tot Alamo etc. Wij dachten dat dit bij Dollar ook kon en kregen achteraf nog een rekening , daar hebben we nog wel wat vanaf gekregen maar het is natuurlijk duurder dan vooraf goed regelen!!

    Succes en fijne vakantie!!

  6. Top | #626

    Standaard Re: Hoe auto af te leveren bij Dollar / betalingswijze Toll?!

    Bedankt voor je antwoord.
    Stond de volle tank vooraf al op jullie rekening?
    Je moet dus zelf aangeven dat je zelf de auto aftankt bij aflevering?

    Op welke manier kun je de tol vooraf regelen bij Dollar dan?

  7. Top | #627
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Hoe auto af te leveren bij Dollar / betalingswijze Toll?!

    Als je de auto gaat halen krijg je een bonnetje en daar staat het op, dat laat je op nul zetten. De toll dien je ook te regelen bij het halen van de auto in de garage of bij de desk in de luchthaven of transportation center. Wij regelen thuis meestal dat we niet in de rij hoeven staan maar door kunnen lopen naar de garage waar de auto's staan. Bij Dollar heet dat Dollar Express en bij Alamo bijvoorbeeld heet dat Direct Road.

  8. Top | #628
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Hoe auto af te leveren bij Dollar / betalingswijze Toll?!

    Toen wij ons meldden aan de balie van Dollar, kregen we de optie om de auto met volle tank in te leveren of de tank van tevoren af te rekenen. Wij hebben gekozen om de tank vooraf te betalen en dus de auto gewoon in te leveren. Uiteraard is dit over het algemeen duurder, omdat je de tank niet helemaal leeg rijdt (al is het wel de sport om dit zoveel mogelijk te doen), maar het is wel gemakkelijk omdat je niet hoeft te zoeken naar een tankstation in de buurt.
    Ook wat betreft de toll kregen we de vraag of we gebruik wilden maken van de express pass, dan betaal je een x-bedrag aan huur, plus de kosten van de toll die je onderweg passeert. Omdat wij niet veel gebruik zouden maken van toll wegen hebben we dit niet gedaan en steeds gewoon cash betaald aan de loketten.

  9. Top | #629
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ik heb vorige week in Jacksonville een Dollar auto opgehaald met volle tank betalen. Ik heb die optie standaard in mijn Dollar express staan.
    Ik heb ongeveer 15 dollarcent per gallon meer betaald dan de pompprijs. Bij een intermediate dus ongeveer $ 3 meer.
    Tank zover mogelijk leegrijden en het zal je dan zo'n $ 10 in totaal meer kosten.
    Is mij het gemak waard.
    Ik heb trouwens ook meegemaakt dat ik veel minder dan de tankinhoud moest betalen.

  10. Top | #630

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ik sta op het punt een Ford Escape te huren bij Dollar.
    We landen op Fort Lauderdale Hollywoord international Airport en ik zag al dat ik de Dollar moest hebben bij 600 Terminal Drive.
    Via recensies op Google lees ik echter allemaal slechte dingen over de service etc. Iemand hier ervaring mee?

    Ik boek overigens via EasyTerra. Kan ik dan nog extra kosten verwachten?
    Mijn vriendin en ik willen allebei graag rijden, voor zover ik gezien heb zit dat in het goldrate pakket.

    Tol kan toch nog steeds met CC of cach betaalt worden bij de poortjes?
    Laatst gewijzigd door Schonaldinho; 19-10-14 om 15:43.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •