Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 69 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #521
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Nee, ik was serieus...

    Bedoel je nu zo'n kastje of het kleine kantoortje in de garage...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #522
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik was ook serieus, het is een veredelde bouwkeet die in de garage staat. Maar bij dollar op MCO heb je ook nog een kantoortje als je je aan komt lopen aan de linker kant en die is het niet. Express members mogen zich rechts melden bij de keet/loket/kiosk.

    Overigens heb ik bij Dollar nog nooit zo'n computer incheck kiosk gezien, want die bedoel jij. ;-)

    (Dat wordt volgende week toch maar even een kijkje nemen in de Dollar garage. :-D)


    Zoiets als hieronder staat er in de garage.

    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 08-12-11 om 20:20. Reden: Foto toegevoegd


  3. Top | #523
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    yep, zoiets is het.

    in 2010 ook rechtstreeks naar dat dingske gegaan... van te voren alle gegevens thuis al doorgegeven.
    Men wordt er zo snel geholpen, dat ze bij mij nog niet eens de moeite namen mijn rijbewijs te checken. Maar goed ook want na 3 dagen kwam ik erachter dat ik dat thuis had laten liggen. #-o
    Voor komende zomer voor alamo gekozen, omwille van het gemak met de toll.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  4. Top | #524
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Dollar haalt ten onrechte geld van cc voor toll

    Wij zijn in november in Naples geweest en hebben absoluut 100% zeker GEEN gebruik gemaakt van een tolweg.
    Nu hadden we al een dispuut met Dollar over een auto die we omgeruild hadden. Daar hebben we 64 dollar voor teruggekregen.

    Echter de volgende dag halen ze 25,75 dollar van de cc.
    Bij navraag blijkt dit om een toll violation te gaan van 75 cent, opgehoogd met administratiekosten van 25 dollar.

    Ik heb ook aangegeven dat ik 100% zeker weet geen tolweg te hebben bereden.

    Wellicht dat het over de eerste auto gaat die wij ingeruild hebben en dat degene daarna dit gedaan heeft, maar de boete nog naar ons gaat?!
    Lijkt me sterk maar ja.

    Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
    Ze zeggen een brief te sturen over de violation, maar wordt dit geen welles nietes spel?

    Wat te doen? Het is geen groot bedrag, maar het gaat mij om het principe.
    Ik heb gewoon geen tolweg bereden.

    Ik weet wel dat wij nooit meer bij Dollar huren. Dit is het zoveelste gezeik...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  5. Top | #525
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Dollar haalt ten onrechte geld van cc voor toll

    Gelijk een dispuut aanmelden bij je creditcard maatschappij.!!!!!!

    Bij mij werd een vooruitbetaalde huur (ongev. $ 600) nog een keer op mijn cc belast bij inleveren.
    Gelijk ICS gebeld en formulier met stukken opgestuurd, werd prompt terug gedraaid door ICS.

    Pas na 6 weken betaalde ook Dollar het terug.

    Knaapje

  6. Top | #526
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Dollar haalt ten onrechte geld van cc voor toll

    Heb ING al om zo'n formulier gevraagd.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  7. Top | #527
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Dollar haalt ten onrechte geld van cc voor toll

    Een tijdje terug had Dollar ook ten onrechte een bedrag van mijn creditcard afgehaald. Ik heb meteen contact gezocht met dollar via email. Het bleek dat ik volgens dollar over een tolweg was gereden zonder daarvoor te betalen. Volgens hen ging het om een tolweg bij Miami. Vreemd, aangezien ik daar nog nooit van mijn leven ben geweest. Bovendien heb ik de hele vakantie in Orlando en omstreken doorgebracht.

    Ik heb Dollar geschreven dat ik die dag uitgaven heb gedaan met mijn creditcard en dat ik zo dus kon bewijzen dat ik niet in Miami was. (was ook zo) Ik kreeg binnen een dag bericht terug:
    After further research in response to your inquiry I have determined the information provided by the tolling authority is incorrect. We apologize for any inconvenience. A credit has been issued for $25.50 which should become available within 7 to 10 business days.
    If you have any further questions or concerns please give us a call at 866-255-0794.
    Mijn advies is om deze maatschappij zeker aan te schrijven. Ik heb inmiddels mijn geld weer terug, maar ben wel het vertrouwen in Dollar een beetje kwijt geraakt. Jammer omdat ik inmiddels toch al zo'n tien keer een auto bij hun heb gehuurd in Florida. Nooit eerder problemen gehad, maar dit ging mij echt te ver. Voor de volgende keer heb ik maar een auto bij Alamo gehuurd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-12-11 om 21:46. Reden: quote en codes

  8. Top | #528
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Dollar haalt ten onrechte geld van cc voor toll

    En gewoon even naar Dollar mailen of bellen om duidelijkheid te krijgen in het waar, wanneer, hoe laat en met welke auto dit dan gebeurt zou zijn.

    Je kan altijd ergens even een misser gehad hebben maar dan moet Dollar dat kunnen aantonen. En heb je inderdaad een tolpoort verkeerd genomen dan kost dat je de tol + een boete van $25,- bij Dollar.

    Maar ik zou eerst even contact op nemen om de gegevens op te vragen.


  9. Top | #529
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Dollar haalt ten onrechte geld van cc voor toll

    Dit hebben ze net teruggehaald:
    Hello,
    Per our history, this toll charge was billed in error. We issued a refund in the amount of $25.75 back to the credit card on file. Please allow 7 to 10 business days for credit to appear on the card. We apologize for any inconvience this may have caused. If you have any additional questions please let us know. Thanks
    Maar mijn vertrouwen in Dollar is ook wel weg...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-12-11 om 21:47. Reden: quote
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  10. Top | #530
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Dollar haalt ten onrechte geld van cc voor toll

    Waarom is je vertrouwen weg? Je had een dispuut over een afschrijving, die is keurig opgelost binnen een dag. Zoiets kan gebeuren. En volgens mij siert het Dollar dat ze dit zo snel voor je hebben opgelost. Daar kunnen heel veel andere partijen een voorbeeld aan nemen!

    Kortom:
    • Altijd goed de afschrijvingen online of op je creditcard afschrift controleren.
    • Bij onduidelijkheid over een afschrijving de afschrijvende partij om opheldering vragen.
    • Bij onenigheid over de afschrijving dit direct duidelijk maken aan de afschrijvende partij + bij je creditcard bedrijf (bank, ICS, etc) aangeven dat je een dispuut hebt.
    • Zodra je het afgeschreven bedrag terug hebt gekregen van de afschrijvende partij licht je uiteraard je creditcard bedrijf in dat het dispuut is opgelost.


    En de case van Lindaa is ook weer opgelost.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-12-11 om 00:43.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •