Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 69 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #511
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Ikmss dat ik tzt daar nog maar eens een mail aan waag, om te kijken of ik het op schrift kan krijgen...

    Maar eerlijk gezegd verwacht ik de hele dag al een mailtje met een... sorry voor die prijs kan t natuurlijk echt niet....
    Het is een mooie prijs, vandaag is 't ie al weer wat hoger. Ook dit zijn dagprijzen. Net op tijd geboekt. En geboekt is geboekt, dus geen zorg over mailtjes, de prijs kan niet meer veranderen. Prijswijzigingen krijg je alleen nog als de tax wijzigt en dat komt nauwelijks voor.

    De condities worden niet berpaald door e-bookers maar door Dollar. De voorwaarden staan in je huurcontract dat je pas krijgt als je de auto ophaalt. Op de site van Dollar kan je vast ook die voorwaarden wel vinden, maar dat zijn een heleboel kleine lettertjes......

    Het verzekeringspakket van Dollar is standaard en het maakt niet uit of je dit bookt via e-autohuur, usareisen.de. Uitzondering is iig Sunny Cars, die iets duurder zijn, maar wel een afwijkend pakket leveren. Bij het ophalen van de auto betaal je een tank benzine met je creditcard. That's it. Het huurcontract staat dus ook niet op $ 0.00 in dit geval

    Alle andere voorstellen wijs je af. Je krijgt dan je huurcontract waarop je een aantal paraafjes moet zetten vanwege het afwijzen van de voorstellen (let op, alleen tekenen als decline is ingevuld) Uiteindelijk teken je het contract. Bij het inleveren van de auto staat je bon niet op $ 0,00 want je betaalt wel de benzine.

    Laat je niet in de war maken door opmerkingen over een all risk verzekering. Het systeem met het verzekeren van huurauto's in de VS is volstrekt onvergelijkbaar met 'ons' systeem. Je komt bij geen enekel aanbieder de keuze "all rsik" tegen. Het pakket dat je nu hebt is goed, niet meer over piekeren.



  2. Top | #512
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Bij mij rekenen ze meer. Ieder krijgt wat 'ie verdient, kennelijk.


    Uploaded with ImageShack.us



  3. Top | #513
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Je zit bij MCO te kijken Teleton, je moet bij SFB kijken. Had zelf de fout ook eerst gemaakt. Ik kom uiteindelijk op precies dezelfde prijs uit als Monique.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  4. Top | #514
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Dat maakt mijn dag weer goed Teleton...
    Maar ik haal m iets later op en lever m iets eerder in; mss dat dat nog uitmaakt?? 19.00u vs 15.00u?? Of zou leeftijd er iets mee te maken kunnen hebben of t feit dat ik een vrouw ben??

  5. Top | #515
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Maar ik haal m iets later op en lever m iets eerder in; mss dat dat nog uitmaakt?? 19.00u vs 15.00u?? Of zou leeftijd er iets mee te maken kunnen hebben of t feit dat ik een vrouw ben??
    Oei, maakt allemaal niks uit, als je de auto maar niet later terugbrengt. Dat kost geld, want de huurperiode is per 24 uur.

    Oeps, even vergeten dat er tegenwoordig meer opties dan MCO zijn. Dan blijkt niet alleen het vliegen naar SFB voordelig te zijn, de autohuur scheelt ook al.....!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 22-11-11 om 23:04. Reden: SFB



  6. Top | #516
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Nee, nee de auto gaat eerder terug, we vliegen om 18.00 uur.. dus het plan is om er nog eerder te zijn... no worries...

    Ik blijf trouwens shoppen... and keep you posted... we hebben geen COUPONNING in Nederland... anders deed ik dat ook wel... maar internet afstruinen naar de laagste prijzen is wel een hobby, niet persé omdat ik geen geld heb... maar wel omdat ik het dan weer aan iets anders kan uitgeven.. :-)

  7. Top | #517
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    hallo allemaal, ik had nog een vraagje ivm de express card.

    Als je met meerdere bestuurders bent, heeft dit dan nog zin om te doen want alle bestuurders moeten toch geregistreerd worden, niet? Of doe je dit dan in de garage of moet je toch aan de balie aanschuiven?

  8. Top | #518
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Dit kan gewoon bij de kiosk in de garage.


  9. Top | #519
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Kiosk in de garage???

    Waar staat die dan... Naast het kantoortje? of noem je dat een kiosk...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #520
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Zo'n veredelde bouwkeet dan.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •