Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 69 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Mustang is geen slechte deal! Die staat normaal bij de Special/Fun Collection. Officieel heeft Dollar zelfs helemaal geen Mustangs (alleen Hertz heeft hem op de website staan).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Rrandende vraag platina pakket exit

    heb hier nog een vraagje over eigenlijk, ben aan het twijfelen tussen 2 dingen via exit reizen.

    het gaat over een fly en drive (dollar) voor 3 weken

    met spaatpakket = 555€ per persoon, voor 2 dus 1110

    met platina = 719€ per persoon, voor 2 dus 1438

    dit maakt een verschil van 328 €

    als ik dan verder ga zoeken zit het verschil tussen de pakketten in volgende zaken

    platina heeft meer dan spaar:
    -aanvullende verzekering (in mijn ogen niet essentieel)
    -volle tank benzine (+-30€)
    -taksen en milieubelastingen, heb gelezen op dit forum 11$ per dag, dus 154€

    dus voor 184€ dingen die je zowiezo moet betalen en een optionele verzekering, is volgens jullie het verschil van 328€ dan gerechtvaardigd?

  3. Top | #43
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Rrandende vraag platina pakket exit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aeroxerel Bekijk Berichten
    -aanvullende verzekering (in mijn ogen niet essentieel)
    -volle tank benzine (+-30€)
    -taksen en milieubelastingen, heb gelezen op dit forum 11$ per dag, dus 154€
    Als je over het nut van de "normale" aanvullende verzekeringen twijfelt, google dan de gevolgen van deze afweging nog eens op. Je wordt hier echt geheel uitgekleed wanneer je schade veroorzaakt of wanneer je betrokken bent. Er wordt vaak heel simpel gedaan over het rijden hier, maar het barst van de instinkers. Wel of geen "turn on red" leidt vooral bij toeristen tot vreemde acties. Bij het verlaten van de Universal Studio's hebben "verkeersdeskundigen" vlak na een bocht op een plek war je het totaal niet verwacht, ook en stoplicht opgehangen. De een na de ander knalt er dus doorheen... Denk verder nog maar eens aan rondvliegend gereedschap uit passerende pickup truck of decimeters diepe "potholes" in het wegdek waar je velg echt van dubbelklapt. Ik zou me maar verzekeren.

    Bij het goedkoopste gasstation hebben wij in twee weken tijd de prijs zien oplopen van 3,12 naar 3,24 per gallon. De hoogste prijs die we onderweg tegenkwamen was 3,78. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat dat de prijsontwikkeling voor ons wat ongunstiger uitvalt. Wij kiezen in ieder geval altijd voor een compleet pakket. No worries, mate:-\":-\"

    Succes met de keuze!



  4. Top | #44

    Standaard Openingstijden Dollar autoverhuur

    Hallo,

    weet iemand tot hoe laat dit autoverhuurbedrijf op Tampa airport 's-avonds open is?

    We komen namelijk pas tussen 20.00 en 21.00 uur aan.

    Gr. Erik ( hij die met z'n gezin vrijdag vertrekt naar the sunshine state)

  5. Top | #45
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Openingstijden Dollar autoverhuur

    Hun site is: http://www.dollar.com/

    En het adres en telnr:

    TAMPA INT'L AIRPORT
    5503 WEST SPRUCE STREET
    TAMPA, FL UNITED STATES 33607
    866-434-2226

    Ik kan de openingstijden niet echt vinden op de site dus het advies ---> even bellen en je weet het
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 22-04-08 om 01:13.

  6. Top | #46
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Openingstijden Dollar autoverhuur

    Die is 24 uur per dag 7 dagen in de week open.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    31

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb een auto gehuurd bij Dollar, en dit zijn de kleine lettertjes:
    Your rental includes
    * Unlimited Kilometers* Insurance (LDW)* Supplementary Liability Insurance (SLI)* Uninsured Motorist Protection (UMP)* Premium Location Fee*
    Sales & State Taxes* Customer Facility Charge (CFC) & Homeland Security Fee (HSF)
    Other Fees Payable Locally
    * Out of Hours Fees* One Way Fees (where applicable)* Additional extras requested at time of booking or purchased locally* Deliveries &
    Collections* Fines, Toll Fees & Parking Charges* Supplementary Insurance to cover injuries to drivers &/or passengers

    Voor alle duidelijkheid: ik hoef toch niets extra te betalen ter plekke? Die "Supplementary Insurance to cover injuries to drivers &/or passengers" wordt volgens mij al prima gedekt door mijn reisverzekering.

    "Deliveries & Collections Fines", da's toch niet iets dat ze nog eens gaan aanrekenen op de luchthaven van Orlando?

    Dankje!

  8. Top | #48

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minervi Bekijk Berichten
    Ik heb een auto gehuurd bij Dollar
    Even een tip van mij. Wordt lid van de dollar express club en je krijgt automatisch priority lane check-in. Bij mij stond er een rij van wel 40 man en er stond op een eenzaam plaatsje een bordje dollar express. Ik daar staan en binnen no-time (nadat de eerste werknemer klaar was met zijn klant) was ik aan de beurt. Toch wel lekker na een intercontinentale vlucht.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:20. Reden: full quote ingekort

  9. Top | #49

    Standaard Door Dollar MCO $1000 afgeschreven voor "possible traffic violations'

    Wat denken jullie hiervan?
    In juli bij Dollar een auto gehuurd voor 3 weken.
    Aan de balie (MCO) 1.000$ aan borg moeten betalen voor "possible traffic violations". Die zou terugbetaald worden indien die er niet waren werd mij gemeld.
    Na 3 weken waren die er niet en vroeg ik de borg terug.
    Dit kon niet want het was geen borg maar een verzekering zeiden ze me?!
    Als ik vroeg waar dat op het contract vermeld stond kon zelfs de supervisor mij dat niet vertellen maar ik was wel met voorwaarden akkoord gegaan. Met de borg ja!
    Zoals de meesten, met credit card betaald bij afhaling en een refund kon niet.
    Thuisgekomen bij AM-EX een klacht neergelegt maar die konden niets doen omdat de betaling niet geprotesteerd is op datum dat de transactie geregistreerd was!?!
    Kortom niets aan te doen en ben nu 1.000$ armer.
    Ik heb mijn lesje nu wel geleerd en ben een overtuigde Deeker geworden!
    Kom maar op met die button, I will wear it with pride!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 05:54.

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Auto huren

    Hallo, ik wou is even horen of er iemand hier ervaring heeft bij Dollar? Tzit namelijk zo. De laatste 2 jaar hebben wij telkens bij Alamo geboekt, waar wij tevreden over zijn. In november hadden wij de Equinox geboekt en kregen we een Rav4 mee waar we heel tevreden over waren. Dus in voor April hadden wij terug die Equinox geboekt en kregen we een Mazda 5 mee! Met de auto niets mis, zat ook ruim. Maar valt bij mijn weten toch niet onder een jeep-achtig model. Maar deze auto was meer een soort stationwagon. Waardoor ik me toch wel een beetje afgeript voelde. Anyway wij willen nu dus bij Dollar boeken voor de Midsize categorie. Maar mijn vraag is dus, zitten die ook op de luchthaven in Orlando of moet je met zo'n bus er naartoe rijden? Volgens mij zitten ze aan de luchthaven want ik herinner me precies de bordjes, maar wou toch even zeker zijn.
    Alvast bedankt.
    Shoppen in Orlando is super!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •