Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 69 EersteEerste ... 37454647484957 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #461
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans_Natasja Bekijk Berichten
    Wij hebben gisteren de coupon ook ingeleverd (hadden een intermediate gehuurd). De coupon werd zonder probleem geaccepteerd.
    Ehm....de coupon is voor een upgrade van een midsize- naar een fullsize car. Logisch dat de coupon dan wordt geaccepteerd want da's precies wat er bij jullie aan de hand is; je had een midsize car gehuurd en hebt een full-size Impala meegekregen. Fijne car!

    Had je een midsize suv gehuurd, dan kan je er niet zo maar op rekenen dat de coupon wordt geaccepteerd en je een full size suv meekrijgt.



  2. Top | #462
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Vorige maand voor de eerste maal bij Dollar gehuurd (voorheen altijd Alamo). En ik kan niet anders zeggen dan dat wij heel tevreden zijn. Ik had wel vooraf een exprescard geregeld maar omdat er niemand bij de gewone balie stond zijn we daar maar gewoon heen gegaan. Super vriendelijke medewerker die geen vragen stelde over extra verzekeringen of wat dan ook en ons benadrukte om de auto leeg in te leveren. Vervolgens stuurde hij ons naar de garage waar we zelf (hadden we niet verwacht) een minivan mochten uitkiezen. (vliegveld Fort Myers)

    @ Lion, raar maar waar de prijzen kunnen ernorm verschillen per land met dezelfde voorwaarden wij hebben gehuurd bij dollar.de scheelde toen ruim 200 euro met uk.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #463
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Mid-Size SUV gehuurd..... met de upgrade coupon een Chevrolet TAHOE meegekregen, heel vervelend om drie weken in te rijden, maar zet me er wel overheen ;-)

  4. Top | #464
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hoi allemaal, ik ga eind feb 9 dagen naar Orlando, en waar ik eerst geen auto wilde huren (te eng... dacht ik) ga ik het nu toch wel doen.
    Dollar is voor mij het handigst omdat ik een transfer van het vliegveld naar hotel en vice versa heb geboekt, en de auto de volgende dag wil ophalen. En Dollar zit bij mijn hotel, International Palms.

    Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Waar kan ik nu het beste boeken, via Autoreisen.DE, Dollar.co.uk, of Dollar.DE ?
    De prijzen kan ik wel vergelijken, maar zit er nog veel verschil in verzekeringen ?
    Ik ga alleen, wil het kleinste autootje huren, moet ik dan een platinum pakket huren, of is dat niet nodig, en kan ik gewoon voor het goedkoopste pakket gaan ?

    Bedankt alvast voor de reacties.

  5. Top | #465
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ga op zeker voor de eerste keer.
    Boek via Usareisen of Dollar.de.
    Als je alleen bent voor 9 dagen heb je genoeg aan het USA-spaar-plus-tarief van USareisen of vergelijkbaar met Dollar.de.
    Je hebt dan alle verzekeringen, 1 bestuurder en geen brandstof.
    Het duurdere pakket is eigenlijk alleen met meerdere bestuurders en brandstof, maar je kunt beter de brandstof apart betalen.
    Je kunt ter plaatse eventueel Roadside assistance erbij nemen (een soort Wegenwacht) als je je erg onzeker voelt, maar dat moet je zelf zien.
    Bijkomend voordeel van een auto van Alamo is dat automatisch je eventuele tol verrekend wordt, bij Dollar is dat nogal duur.
    Misschien niet allemaal het goedkopst, maar de minste kans op problemen zo'n eerste keer.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 21-09-11 om 21:05.

  6. Top | #466
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Knaapje: Dollar zit tegenover haar hotel en ze gaat maar een week. Dat maakt de keuze voor Dollar wat makkelijker. Tol is idd wat duurder maar met een week is het nog wel te overzien.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #467
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ah dank je wel Knaapje ! Daar heb ik wat aan.
    Wat Njit zegt, ik ga maar 9 dagen, en aangezien het sowieso de 1e keer Florida/Orlando is, en ik voor het eerst in het buitenland ga autorijden, en het allemaal best eng vind, ben ik niet van plan om ver weg te gaan. Het is meer dat ik mobiel ben binnen Orlando, weet niet waar de tolwegen beginnen, maar mocht dat pas buiten Orlando zijn, dan zal ik er niet vaak gebruik van maken ;-)

  8. Top | #468
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Het 'probleem' met Dollar is dat je een flatfee betaald per week voor de tol. Of je nu wel of niet over tolwegen rijd, je betaald hetzelfde bedrag. Bij Alamo betaal je enkel wat je gebruikt.

    Je bent niet verplicht om dit af te nemen bij Dollar. Als je enkel in Orlando rijd dan kun je ook contant betalen bij de tolpoortjes (zorg wel voor een lading Quarters). Volgens mij is dit in Orlando nog overal mogelijk maar dit weet ik niet 100% zeker.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #469
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Nog even een vraagje, las net het topic over Sunpass, maar moet je dit altijd van te voren regelen, maakt niet uit bij welke verhuurder je een auto huurt, of zit het er bij sommige bij ?
    (sorry voor al mijn vragen elke keer, maar ben echt een noob op USA gebied...)

  10. Top | #470
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Bij Dollar kun je dit aan de balie op het vliegveld regelen. Bij de meeste andere verhuurders is dit automatisch. Maar je kunt je afvragen of je het überhaupt wel nodig bent.

    Als je bij Dollar huurt, niet in de buurt van Miami komt en weinig van de tolwegen gebruikt maakt, is het veel goedkoper om een handvol quarters bij je te hebben.

    Bij Alamo, National en Enterprise kost het je hooguit 6 dollar + toll, dus daar zou je het wel moeten doen, gebruik maken van hun tolprogramma. Dit gaat vanzelf werken zodra je het eerste tolpoortje op je weg passeert.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 08-10-11 om 22:03.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •