Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 69 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #391
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Met zo goed als alles hou ik een slag om de arm omdat er discussies zijn geweest omtrent bv. kapotte ramen en schade aan de onderkant van de auto. En elke verzekering kent uitzonderingen en zo is het ook met de verzekeringen voor huurauto's.

    Er wordt van jou als huurder verwacht dat je correct omgaat met de auto, je mag bv niet op onverharde wegen/paden rijden. Ook is er een lopende discussie geweest of schade aan ramen en banden wel of niet in de dekking zitten.

    Als jij geen gekke dingen doet met de auto hoef je je met het platinum pakket geen zorgen te maken.


  2. Top | #392
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Waar ik ook altijd even naar kijk, is of er op het huurcontract nog extra (verzekerings) opties staan behalve iets als Roadside ass.
    Staat er verder niets van acc/decl open en probeert de agent mij verder niets aan te smeren, ga ik ervan uit dat er voor hem/haar niets meer te verdienen is en heb ik alle benodigde verzekeringen.

    Knaapje

  3. Top | #393
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Als ik kijk voor een Dollar platinum via co.uk dan kom ik voor een midsize suv hierop uit;
    Ford Escape or similar EUR 774.32 for 28 days
    tax Included in Rate
    additional driver Included in Rate
    Rental includes: Unlimited Mileage, Loss/Collision Damage Waiver, Supplemental Liability Insurance, Uninsured Motorist Protection, All Taxes and Airport and Local Fees, All Additional Drivers Charges, Initial Tank of Petrol
    Kijk ik naar Alamo.de dan kom ik voor het standaard pakket incl. 1 (gratis) aditional driver op 724 euro;
    Collision Damage Waiver Full Im Tarif eingeschlossen
    Concession Recoup Fee 9.89% Im Tarif eingeschlossen
    Rental Car Facility Chg 4.60 Pro Tag Im Tarif eingeschlossen
    Tire/battery Fee .02 Pro Tag Im Tarif eingeschlossen
    Florida Surcharge 2.00 Pro Tag Im Tarif eingeschlossen
    Vehicle License Fee .69 Pro Tag Im Tarif eingeschlossen
    Sales Tax Im Tarif eingeschlossen
    Unlimited Mileage Im Tarif eingeschlossen
    1 kostenloser Zusatzfahrer Im Tarif eingeschlossen
    Collision Damage Waiver FullIm Tarif eingeschlossenConcession Recoup Fee 9.89%Im Tarif eingeschlossenRental Car Facility Chg 4.60 Pro TagIm Tarif eingeschlossenTire/battery Fee .02 Pro TagIm Tarif eingeschlossenFlorida Surcharge 2.00 Pro TagIm Tarif eingeschlossenVehicle License Fee .69 Pro TagIm Tarif eingeschlossenSales TaxIm Tarif eingeschlossenUnlimited MileageIm Tarif eingeschlossen1 kostenloser ZusatzfahrerIm Tarif eingeschlossen
    Beide hebben dus 1 ad.driver wat ik ook nodig heb, maar wat is nu het verschil qua verzekeringen (bij alamo zit geen volle tank dat heb ik wel gezien)..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-05-11 om 23:54. Reden: veul leuge reugels

  4. Top | #394
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik heb afgelopen week toch maar weer geboekt usareisen.de voor een Dollar midsize-suv auto.

    Car: Dollar 15.08.-02.09.2011
    USA74 Super-Inklusiv-PLUS
    OUT: MCO - IN: MIA
    TYP: IW Midsize-SUV 4türig or similar
    Prijs : 596,49 euro

    Gr. Dennis

  5. Top | #395
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lion Bekijk Berichten
    Is het werkelijk een groot verschil tussen een Mid-size SUV en een Standard-SUV?.
    Ik heb geprobeerd via wat foto's een verschil te ontdekken maar dat wordt me eerlijk gezegd niet geheel duidelijk.
    (als ik tenminste de categorie-auto's vergelijk - bijv. Ford Escape vs Jeep Grand Cherokee). Maar de vraag is natuurlijk altijd - welke auto krijg je mee?
    Als je de auto op luchthaven van Orlando huurt (MCO): we mochten kiezen uit de rij van midsize SUV. Het waren bijna allemaal Ford Escape-modellen en dit op een enkele Jeep na (was wel geen Grand Cherokee). De Escape was groot genoeg voor onze bagage: twee reiskoffers van 110 liter, een trolley van ca. 40 liter en twee grote rugzakken. Dit past in de koffer zonder dat het boven de zetels van de achterste rij uitkwam. Was comfortabel genoeg voor onze rondreis (twee volwassenen en twee kinderen).

  6. Top | #396
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    21

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wij vliegen naar Miami, maar misschien mag je daar ook wel kiezen.

    Moet je dan wel eerst lid worden van Dollar-Express?.
    Of is dat alleen maar om een eventuele lange rij bij de balie te vermijden?

  7. Top | #397
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lion Bekijk Berichten
    Wij vliegen naar Miami, maar misschien mag je daar ook wel kiezen.
    Of je al dan niet je auto zelf kunt kiezen, vind je in dit overzicht van Dollarverhuurstations. Klik op 'stationsliste'. In Miami wordt de auto toegewezen.

    Dollar Express staat los van de zelfkeuze:
    Dollar EXPRESS members have a designated line and counter area for preferential service. Present your driver's license and credit card number for verification, sign the rental agreement and get on your way. Upon return, a Dollar agent will greet you in the parking lot and quickly present your receipt for expedient returns
    Laatst gewijzigd door Teleton; 04-05-11 om 17:10.



  8. Top | #398
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik heb bij dollar.de geboekt (afhalen in Tampa, terug inleveren in Miami) en heb inmiddels ook een dollar express pasje in mijn bezit. Vervolgens heb ik gevraagd of ze mijn boeking kunnen koppelen aan het dollar express account maar dat blijkt niet mogelijk omdat het om een 'prepaid rental' gaat.
    Betekent dus waarschijnlijk dat ik geen gebruik kan maken van de 'designated line and counter area'?

  9. Top | #399
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Gewoon naar Dollar expres lopen en dan wordt het ter plekke geregeld, tot nu toe heb ik dat steeds gedaan.

    En op MCO is de kiosk in de garage en dan kijk ik gewoon eerst welke auto's er staan en kies er een uit (in de uitgekozen huur categorie) en vervolgens loop ik naar de balie en vraag om die auto. En tot nu toe kreeg ik die gewoon mee.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 04-05-11 om 18:59.


  10. Top | #400
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Oost-NL
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    @cloggie68;
    Ook ik heb via dollar.de geboekt en daarna een dollar express account aangevraagd. Daarna een verzoek per mail aan dollar.com gedaan om de boeking aan het express-account te koppelen: was geen probleem!

    Bij ophalen in Fort Myers direct doorgelopen naar de garage en mijn naam stond op het scherm en alles was geregeld !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-05-11 om 06:47. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •