Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 69 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #31

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Ik heb via exit-reizen een auto gehuurd bij dollar. Een full-size. Ik kreeg een tip om ff lid te worden van dollar express. Wat heb ik daar plezier van gehad. Ik kwam van het vliegveld (doodmoe, je kent het wel), staan er wel 40 mensen in de rij. In the middle of nowhere stond er nog iets anders wat voor een rij moet doorgaan, er stond namelijk niemand. Wat stond er: dollar express! Ik heb 1 minuut op de eerste de beste die vrijkwam moeten wachten. Wat een uitvinding. Ik ging trouwens weg met een mercury grand marquis met 4.6 liter en een lekker v8.

    goede deal dus!

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    30

    Standaard Re: Auto huren

    hallow, wij gaan op reis met exit en hebben in Florida een huurwagen, in de bevestiging staat: Dollar huurauto (Groep C2).

    Nu lees ik ergens op het net dat aansluiten bij de "Dollar express" zorgt voor minder lange wachtrijen?

    Is dit zo of is het niet interessant aangezien de auto weldegelijk zal geboekt zijn als we aankomen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-03-08 om 12:36. Reden: lettertypes aangepast

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    30

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    wij hebben ook een auto gehuurd bij Dollar via Exit-reizen. Nu wil ik graag ook even lid worden van Dollar Express, maar er staan bij dat inschrijvingsformulier toch een boel vragen die volgens mij van toepassing zijn als je nog een auto moet huren?

    Die van ons zal al gereserveerd en betaald zijn via het reisbureau, dus wat moet ik daar dan invullen?

    Het zou fijn zijn als je me kon helpen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 05:53.

  4. Top | #34
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Dat zou ik ook wel willen weten, als je bij Dollar het Express-aanvraagformulier invult moet je wel je creditcard gegevens opgeven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 05:14. Reden: full quote eruit

  5. Top | #35

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Dat is nu juist het hele geheim van de dollar express club. Ze weten al je gegevens, dus kunnen ze je veel sneller afhandelen. Je creditcard willen ze sowieso bij de balie hebben voor de borg. Ik heb hun na het lid worden een boodschap gestuurd met mijn voucher nummer en die was netjes toegevoegd. Mijn pasje was niet op tijd binnen, maar je kunt ook even uitprinten van internet en dat is voldoende voor hun.

  6. Top | #36
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Ik heb Alamo Direct Road EN Dollar Express... en heb er nog nooit voordeel van gehad in Orlando, ook geen voordeel met wachttijden...:sad:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 05:15. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    30

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Met de credit card gegevens heb ik niet zo'n last, dat vind ik normaal dat ze die willen hebben, maar je kunt op dat inschrijvingsformulier dan aanduiden welke auto je prefereert, maar wij hebben totaal geen idee welke auto we zullen krijgen...

    Op de factuur staat Dollar huurauto groep C2, hebben jullie een idee welke categorie we mogen verwachten?

    En je spreekt van je voucher-nummer doorgeven? Waar vind ik dat dan?(ik ben een leek op gebied van autohuur, I'm sorry..ops

    By the way Sonja: ik zie op je ticker dat jullie op dezelfde dag als wij vertrekken!!
    Laatst gewijzigd door K'tje; 13-03-08 om 08:38.

  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K'tje Bekijk Berichten
    Op de factuur staat Dollar huurauto groep C2, hebben jullie een idee welke categorie we mogen verwachten?
    C2 = Compact 2-deurs. De kans is echter enorm groot dat je gewoon een 4-deurs meekrijgt, want 2-deurs auto's hebben ze niet / nauwelijks. Of een grotere auto, als ze weer eens geen compact op voorraad hebben.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-03-08 om 14:18.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #39
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Had ook een economy auto via Dollar.. ik verwachtte een klein bakkie (Chevrolet Aveo hatchback ofzo) maar kreeg een Chrysler PT Cruiser. Het mooie was dat alles in de kofferbak paste en er dus niets op de achterbank hoefde te liggen!

    De wachtrij om de auto te huren was erg lang (een uur... en dat na lang vliegen en zeer lange immigratietijd) maar daarna geen klagen over Dollar. Had ook meer te maken dat er blijkbaar tegelijkertijd veel vliegtuigen waren geland en mensen die toevallig allemaal bij Dollar hadden gehuurd. Terugbrengen ging veel sneller... zo'n PT Cruiser is geen mooie auto, maar verder functioneel zat. Zou 'm zo weer huren, no problemo.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Ik wil ook nog graag even reageren, en onze ervaring van eind vorige maand delen. Wij hadden , ook via Exit reizen, een C2 klasse auto gereserveerd. Het zou dus een Sebring worden. Aangezien we in 2006 een (ongevraagde) upgrade kregen naar een Dodge Charger, vroeg ik welke auto ze ons gingen geven. Geen Charger dus, dat zou 12 $ per dag meer kosten. Hebben we niet gedaan, maar ze zei, ik heb wel een leuke Ford Mustang voor het zelfde geld! Nou die kans hebben we meteen aangegrepen..heerlijke sportieve auto, 2 deurs, V6 motor..echt lekkere auto, en leuk om eens een 'andere' auto te rijden. Dus mijn advies: vraag gerust verder naar wat ze hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •