Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 69 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #281
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Nou, de fout ligt duidelijk bij Dollar, want de reservering stond uiteindelijk goed in het systeem.
    De dame was alleen niet gemachtigd het te corrigeren en daar heeft Dollar dus een steek laten vallen.
    Hooguit had Expedia als intermediair iets beter kunnen optreden.

    Knaapje

  2. Top | #282
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beccie25 Bekijk Berichten
    Er werd nog vriendelijke extra vermeld dat we de auto echt leeg moeten terugbrengen? en helemaal niet aangedrongen op bijverkoop.
    Beccie, check je contract heel goed, dit werd ons nl, ook verteld,[-X maar op het contract stond een bedrag van rond de $ 70,- voor de prepaid petrol. We hadden dat niet gezien, moe, laat en je wilt naar je villa, dom, dom.](*,)
    We hebben dat een paar dagen later kunnen laten corrigeren op een regionaal kantoor, maar we zijn nu extra alert. Dit was op Tampa airport.

  3. Top | #283
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    dank je wel sonja, zal het nog even nakijken, maar het bedrag op het automaatje wat we moesten ondertekenen was iig 0,
    maar zal het even nakijken en ook bij visa checken
    thanks voor de tips
    groetjes rebecca

  4. Top | #284
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik heb dit topic doorgelezen echter nog geen duidelijkheid gekregen omtrent het volgende (kan er ook overheen gelezen hebben :wink:

    Als ik via www.usareisen.de voor april/mei 2011 een midsize-suv wil huren voor 22 dagen dan kan ik vervolgens nog kiezen tussen 'Super-Spar-Plus' en 'Super-Inklusiv-PLUS'.
    Het verschil in bedrag vind ik persoonlijk behoorlijk nl. € 563,00 tegen € 654,00 (verschil € 91,00)

    Het enige verschil, zoals ik het lees, zit hem extra bij de 'Inklusiv' in:
    * Insassen- und Gepäckversicherung CPP
    * Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer über 25 Jahre
    * Erste Tankfüllung

    Punt 2 is voor mij niet relevant en zo'n eerste tank kan ik volgens mij wel verkrijgen voor minder dan € 91,00.
    Ben ook de enige die zal rijden.
    Dan geldt alleen nog die inzitende- en bagageverzekering.
    Betekent dit dan wel dat ik bij die 'Inklusiv' volledig verzekerd ben en niet ergens nog wat vergeet waardoor ik verzekeringstechnisch enorm in de problemen kan raken?
    En hoe relevant is die 'inzitende- en bagageverzekering' eigenlijk?
    Laatst gewijzigd door elpedro; 26-11-10 om 16:16.

  5. Top | #285
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elpedro Bekijk Berichten
    En hoe relevant is die 'inzitende- en bagageverzekering' eigenlijk?
    Nauwelijks, want ik neem aan dat je zelf een reisverzekering hebt. Je redenatie klopt dus. Wij hebben dezelfde situatie met een chauffeur, dus kiezen we er ook voor.



  6. Top | #286
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Als je dat verschil wil terug verdienen dan ruil je gedurende je vakantie de auto met lege tank om voor een andere omdat de auto niet bevalt of je huurt de auto per week en ruilt hem om.

    En anders idd de goedkopere versie nemen, denk er wel aan dat mocht de eerste rijder wat gebeuren dat de ander dan de auto NIET mag besturen, mits in bezit van een rijbewijs.


  7. Top | #287
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Wij hebben dezelfde situatie met een chauffeur, dus kiezen we er ook voor.
    Gewoon uit nieuwsgierigheid; wat betaal je dan voor een volle tank benzine ?
    Of leveren jullie hem weer vol af ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    En anders idd de goedkopere versie nemen, denk er wel aan dat mocht de eerste rijder wat gebeuren dat de ander dan de auto NIET mag besturen, mits in bezit van een rijbewijs.
    Ik denk dat je bedoelt "ondanks het bezit van een rijbewijs".
    Als je niet als bestuurder op papier staat, ben je ook niet verzekerd als je wel gaat rijden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #288
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wij hebben zelf een voorval gehad waarbij ik niet in staat was te rijden en dat mijn vrouw moest rijden, echter stond zij toen niet vermeld op het formulier omdat ze eigenlijk niet in Amerika wilde rijden.

    Sindsdien melden wij ons altijd met 2 bestuurders voor de auto, voor het geval dat.


  9. Top | #289
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Of leveren jullie hem weer vol af ?
    Nee, helaas lukt dat niet (meer). Je betaalt in zo'n geval de benzine vooraf tegen een achterlijk hoog bedrag per gallon. Wij rekenden dit voorjaar zo'n 80 dollar af voor de tank van een Jeep Cherokee. Maar als je de auto drie (of zoals vorige keer 6) weken huurt, dan haal je dat er wel dik uit.

    Deze reis had ik een uitzonderlijke aanbieding van alamo.de. De huurprijs met een tank benzine en 2 drivers was lager dan het superspartarief bij usareisen. De keuze was snel gemaakt.

    Ter info voor de liefhebbers: De auto vol afleveren lukt mij bij Alamo niet meer. Je kunt kiezen of dit systeem, of je laat de auto staan. Dollar doet het kennelijk nog wel voor amerikaanse klanten. Zij moeten d.m.v een kassabon aantonen dat er binnen een straal van 10 miles (?? give or take a mile) en binnen een bepaalde tijd is getankt. De Amerikaanse consumentenorganisatie was hier zeer boos over en er was tijdens ons verblijf twee keer een stukje over op de tv. Dollar werd als een slechte verhuurder bestempeld.



  10. Top | #290
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    .....Dollar doet het kennelijk nog wel voor amerikaanse klanten. Zij moeten d.m.v een kassabon aantonen dat er binnen een straal van 10 miles (?? give or take a mile) .............

    Niet alleen voor Amerikaanse klanten.
    In oktober j.l. heb ik dit ook nog gehad.
    Of tegen ongeveer 3 keer de pompprijs af laten tanken of zelf binnen 10 miles.
    Niemand die dat controleerde trouwens.
    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •