Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 69 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #211
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    Als ik het allemaal goed begrepen heb kan ik dan op www.dollar.com een Dollar Express Card aanvragen. Is deze gratis? Met deze kaart kan ik dan meteen naar de garage lopen en hoef ik niet in de rij? Geldt dit ook voor Miami of alleen voor MCO?
    De card vraag je idd via hun site aan. De kaart is volledig gratis en wordt je opgestuurd. En ja, met de Dollar Express Card, het contract van usareisen en je paspoort kan je rechtstreeks naar de garage. Vlotte afhandeling.
    Ik veronderstel dat dit ook mogelijk is Miami, maar heb hier geen ervaring mee
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  2. Top | #212
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    @ knaapje zover kom ik ..dec lukt wel maar Juli 19 Aug 14 lukt dus niet kan jij het eens proberen, weet ik of het aan mij ligt ops:
    Ja, vreemd. Lukt bij nij ook niet.
    Even kontakt opnemen met Dollar of via een andere organisatie boeken of nog een poosje wachten.
    Het duurt nog even voor je gaat en misschien is het wel een foutje van de site.

    Knaapje

  3. Top | #213
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Bedankt voor het opzoeken, ligt gelukkig toch niet aan mij :wink:.
    Ga ze wel even mailen en inderdaad nog tijd genoeg,.....
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  4. Top | #214
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Daarnet geboekt op dollar.de
    Minivan 26 dagen
    ophalen Rws 19-7 retour Mia 14-8
    pakket Platinum
    voor 843.15 euro
    Volgens mij een heel mooie prijs !
    Tarife: Tagestarife setzen eine Mietdauer von 24 Stunden mit einer Stunde Nachfrist voraus. Wochentarife setzen eine Mietdauer von 5-7 Tagen mit einer Stunde Nachfrist voraus. Dollar/Thrifty kann Gebühren für unbenutzte Miettage bei vorzeitiger Rückgabe des Fahrzeugs nicht zurückerstatten.
    Im Mietwagentarif inbegriffen: Unbegrenzte Kilometer, Schadenersatzverzichtsklausel, Zusätzliche Haftpflichtversicherung, Nicht versicherter Autofahrerschutz
    Alle Steuern sowie Flughafen- und örtliche Gebuhren, Alle “Zusatzfahrer”-Gebühren, Voller Tank bei Mietbeginn, Unfallversicherung
    Im Mietwagentarif nicht inbegriffen: GPS-Satellitennavigation (Garmin nuvi), Notfallkrankheitsschutz, Kindersitz, Gebühr fur nicht volljährige Fahrer, Skiträger
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #215
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ook even gekeken,maar direct via Dollar.de is goedkoper dan via USAreisen.de

  6. Top | #216
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    klopt bij usareisen kost deze auto 1177.60 op de dollar.de site dus 843,verschil van 334 euroop 26 dagen!!
    Laatst gewijzigd door angelique100; 16-11-10 om 08:42.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #217
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik heb ook gekeken en prijzen zijn bijzonder laag in verhouding met anderen. Nu is mijn duits erg slecht, kan iemand ons vertellen wat het verschil is met Super Spar, Inklusiv Vollkasko, Platin en Platium? Wij gaan ervan uit dat de laatste met de hoogste prijs het beste is, maar wat krijg je hiervoor?

  8. Top | #218
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wij hebben ook even gespiekt en dat gaat hem worden voor Oktober.
    Zoals ik het even snel gelezen heb is het Platin (zoals Angelique heeft) plan vergelijkbaar met Alamo Gold of het Super Inklusiv Plus van usareisen.

    Bij usareisen moet je zijn voor de SUV's, maar hier zijn de Minivans winnaar, scheelt 120 euro voor 2 weken. Later deze week zijn onze datums vrij voor de vluchten, en aansluitend gaan we direct onze Duitse Dollarvrienden bezoeken :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #219
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    @Lannie mijn Duits is ook niet al te best maar met hulp van Google translate komt dit naar voren

    Pakket Super Spar

    In de auto huurprijs is inclusief:
    Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale

    In de auto prijs niet inbegrepen:
    Aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, kosten zijn niet voor volwassen bestuurders, skihouders

    Pakket Vollkasko

    In de auto huurprijs is inclusief:
    Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming

    Alle belastingen en luchthavenbelasting variëren en lokale

    In de auto prijs niet inbegrepen:
    Alle "extra bestuurder" kosten, volle tank bij aankomst, GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), de ongevallenverzekering, ziekte nood bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders

    Pakket Platin

    In de auto huurprijs is inclusief:
    Onbeperkt aantal kilometers, Damage Waiver, aanvullende verzekering, onverzekerde automobilist bescherming

    Alle belastingen, de luchthaven, de lokale taksen, alle "extra bestuurder" kosten, volle tank voor verhuur, ongevallenverzekering

    In de auto prijs niet inbegrepen:
    GPS satelliet navigatie (Garmin Nuvi), noodhulp ziekte bescherming, kinderzitje, geen kosten voor volwassen bestuurders, skihouders
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #220
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Zojuist geboekt op www.dollar.de
    Periode 25 juli 2011 t/m 12 augustus 2011: 18 dagen.
    Minivan, pakket Platin.
    € 596,65. Afhalen en retour Miami Airport.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •