Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 69 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #181
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Jammer, bij ons dus wel in MCO. Aardige dame (en aardige oudere man die zich ermee bemoeide). Bij het zien van de voucher begon ze direct een standard suv aan te bieden (we hadden een mid-size suv).
    Blijkbaar is het een beetje een loterij, maar je hebt in ieder geval het gemak van dollar express (geen lange rijen, geen eerst naar de balie). All part of the fun/holiday.

  2. Top | #182
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ze konden ons afgelopen zaterdag niet vinden in het systeem (de boeking van usareisen.de niet) Maar omdat we een dollar-express card hadden werd er duidelijk heel hard gezocht. Onze auto stond vervolgens in de VIP-hold rij. Toen we weg wilden rijden bleek de benzinetank leeg te zijn. Niet getreurd, er werd een nog luxer exemplaar uit een rij geplukt (met volle tank deze keer) De card heeft dus zeker zijn voordelen
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  3. Top | #183

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Nou ik vond het verder niet zo'n probleem hoor, de Ford Escape bevalt prima. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de persoon die helpt, ze was trouwens heel aardig, maar wel stellig dat het niet om SUV's ging. Ik had ook geen zin om een hele toestand er van te maken.

  4. Top | #184
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Bedankt voor de heel handige tips over Dollar Express en de gratis upgrade- bon, heb beide al in huis dankzij Floridaforum!
    Maar even 1 vraagje: wij halen de auto op in Miami, krijg je daar ook je auto toegewezen?

  5. Top | #185
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Je kijkt anders gewoon even wat er in de VIP rij staat als je express member bent en vraagt dan om de auto die jij graag wil rijden. Als je een aardige medewerker hebt dan krijg je gewoon de auto waar je om vraagt mits in je klasse.


  6. Top | #186
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    hoi Jeroen,

    Ik las hier dat dat inderdaad kon, even de VIPs bekijken, maar is dat ook mogelijk in dat nieuwe gebouw in Miami? Van de vorige keren weet nog dat je gewoon het terrein van de verhuurbedrijven op kon lopen, maar die gezamelijke garage ken ik nog niet ( gaan we nu uitproberen :smile
    Omdat we maar met z'n tweetjes gaan, hebben we een compact gehuurd, daar staat een Dodge Caliber bij op de site, die leek ons wel wat, maar met die coupon om te upgraden, zal het wel iets anders worden. Ach, als t maar 4 wielen heeft en ons braaf heel de vakantie door van dienst is, haha
    Laatst gewijzigd door fransje; 11-08-10 om 23:19.

  7. Top | #187
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik heb nog een vraagjeops:
    op de site van Dollar bij specials zag ik een tijdelijke spaaractie in samenwerking met U.A. om triple miles te sparen bij huur van een auto deze periode. Nu hebben wij van United de mileage plus pasjes, dus deze actie leek me wel wat:-D:-D . Er staat een code bij die je door moest geven bij reserveren, maar wij hebben via WTC (en zij weer via Holiday Cars) bij Dollar een auto gehuurd.
    Zou ik dat nog kunnen aanvragen op de een of andere manier?

    Er staat op de site van UA dat het niet te combineren is met andere acties, maar geldt dat ook voor die voucher om gratis te upgraden?
    Ben een echte Nederlander hè:???:, alles voor niks en zo goedkoop mogelijk willen LOL
    Laatst gewijzigd door fransje; 12-08-10 om 11:52.

  8. Top | #188
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Als je nou met pech langs de weg staat, welk nummer moet je dan bellen?
    Word dit nog uitgelegd als je de auto op gaat halen?
    Ik heb de auto bij usareisen gehuurd.

  9. Top | #189
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Je krijgt papieren mee van de verhuur, deze behoor je ALTIJD bij je te hebben omdat dit ook aangeeft dat je de auto mag rijden. Hierop staan wat nummers van de verhuur maatschappij die je kan bellen.


  10. Top | #190
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ok dank je wel.
    Wij hebben zo'n express card, maar ik neem aan dat we daar dan ook deze papieren krijgen?!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •