Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 69 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wordt daar dan ook de borg e.d. geregeld? Moesten jullie nog airportfee betalen of zit dit bij de superincl.? Konden jullie je reservering bij dollar.com terugvinden ?
    Bedankt voor het antwoorden, ik hoop dat ik je niet van je vakantie af hou.

    gr

    kyra

  2. Top | #112
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    @ Belgske, ja dat klopt helemaal. Wij stonden dus eerst in de rij voor de balie en daar konden ze ons niet helpen vanwege het Express lidmaatschap en wij werden verwezen naar de garage.

    @ Kyra, tuurlijk hou je ons niet van onze vakantie af, pas als we terug zijn in het hotel pak ik de laptop weer.

    En alles wordt daar bij de kiosk geregeld en ik heb wederom niets gezien op het formulier omtrent die airportfee (in december 2009 ook niet) en ik heb de reservering niet geprobeerd op te zoeken bij Dollar.com dus ik zou niet weten of die daar in stond. Maar met de voucher van USAreisen.de, rijbewijs en creditcard bij je komt alles vanzelf goed.


  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker Phillostar's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Sjow nog een paar vraagjes mbt Dollar.

    Via Expedia heb ik een auto gereserveerd bij Dollar, een auto uit de compact class "Dodge Caliber of vergelijkbaar".
    • Bij ophalen van de auto mag je dan uitzoeken of krijg je direct een auto toegewezen?
    • Wordt er ter plekke een checklist opgemaakt van de auto die je meeneemt/retour brengt? (rondje auto controle op beschadigingen interieur/exterieur en banden)
    Ik ben nogal huiverig omdat dit de eerste keer zal zijn dat ik een auto huur.

  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Phillostar, ik heb in 2008 een auto bij Dollar gehuurd en ik kreeg een auto toegewezen. Ik moest er zelf nog een rondje omheen lopen en heb ook een beschadiging geconstateerd en daar melding van gemaakt, maar dat hadden ze al ergens genoteerd. Je moet het nog wel even doen, want je zou jezelf ermee in de vingers kunnen snijden. Ik had ook de neiging om meteen in te stappen en te gaan rijden, want ik was moe, de kinderen ook en het was me toch bloedverziekend heet daar! Niet te filmen! Vanuit het koele vliegveld die bloedhitte in, niet normaal, het zweet gutste van mijn hoofd en rug af. Toch even een rondje auto gedaan hoor

  5. Top | #115
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Idd zoals al gezegd even een rondje lopen om de auto, mocht de schade je niet aanstaan of de auto je niet aanstaan gewoon om een andere vragen. Jij moet er immers je vakantie mee rijden en dan moet de auto wel bevallen.

    De schade even aan laten tekenen op het formulier maar hier heb ik eigenlijk nooit wat om gehoord bij terug brengen en ik heb toch wel eens een auto met een kras of licht gedeukte streep mee gekregen.

    Overigens is ook nog een belangrijke tip, kijken of er een reserve wiel aanwezig is en of deze hard is. Soms ontbreekt deze en het wil ook wel gebeuren dat deze gewisseld is en dat er niet gemeld is dat deze lek was.

    Verder je niet druk maken om de auto's en een eventueel krasje of dingetje die deze oploopt tijdens de vakantie, bij inleveren wordt er even snel gescand en de miles ingevoerd en dat is het.


  6. Top | #116
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Als je goed verzekerd bent is alle casco schade gedekt. Je hoeft dus niet te vrezen, dat ze er problemen over maken.
    Ik denk, dat ze kleine (lak)schades geeneens repareren, maar de auto's gewoon met schade verkopen. Uiteindelijk worden ze toch na een korte tijd weer vervangen.

    Knaapje

  7. Top | #117
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    De laatste tijd is de levensduur van de rental auto's toch wel wat langer geworden, in het verleden zelden een auto gehad met meer dan 15 000 miles maar de laatste keren dus wel en er waren er geen te vinden met minder miles op de teller.

    Nu wel weer 1 met 7500 miles op de teller mee gekregen in zeer goede staat en heb er met plezier in gereden. Zaterdag moeten ze alleen even het Daytona Beach zand eruit zuigen als ik hem weer inlever. :-\"


  8. Top | #118
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hahaha, hier precies hetzelfde. Dat zand zit overal \\/
    Allen zuig ik het er zelf wel uit voor ik hem inlever.

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    vandaag zijn we weer terug gekomen uit florida, een goede vakantie gehad. alleen weer een hoop gedoe bij de dollar balie.
    ik had via usareise een midsize suv gehuurd bij dollar, met de goedkoopste optie dus met een volle tank terug brengen. ik heb al een paar keer mee gemaakt dat ze probeerde om dat om te zetten zodat ik hem met een lege tank kan terug brengen. (een keer in getrapt).

    maar wat ik deze keer mee maakte, stond aan de balie en ik kreeg te horen dat dollar en de europese operators een contract hebben getekend dat je voortaan altijd meteen de tank moet afrekenen. dat contract konden ze niet laten zien. na ongeveer een kwartier staan te mopperen en van alles geprobeerd. kreeg ik gewoon de auto niet mee, tenzij ik het contract tekende en dus weer afgezet werd.

    heb dus dan ook maar gedaan maar ben er niet blij mee.

    hebben jullie er ervaring in de afgelopen tijd?

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Klopt helemaal. Volle tank vantevoren in je reservering of ter plaatse afrekenen. Da's sinds een jaar of twee al zo.

    Staat trouwens ook duideijk op de website:

    Unsere Empfehlung:
    Beim Super-Spar-PLUS Tarif werden Ihnen bei Anmietung vor Ort die Kosten für die erste Tankfüllung in Rechnung gestellt! (je nach Fahrzeugtyp 40-60 USD)
    In vielen Fällen ist es unter Umständen günstiger gleich den Super-Inklusiv-PLUS Tarif zu buchen, da hier die Kosten für die erste Tankfüllung (ausgenommen Manhattan) und weitere Leistungen bereits enthalten sind.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-10 om 21:48.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •