Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 67 van de 69 EersteEerste ... 17576566676869 LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #661
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Klopt wat Anthon aangeeft, het is alleen wel dat er wel heel veel Jeep Compassen en liberty's staan als je midsize boekt en op MCO ophaalt :P.
    Zag dat ze ook een dodge Journey hadden, maar dat is Fullsize bij Dollar (Alamo heeft deze bij de mid size staan).
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #662
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Auto keuze voor de midsize SUV was inderdaad waardeloos deze keer, ik ben naar het loket gelopen en ben uiteindelijk met een standard SUV weggereden

  3. Top | #663
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    goed geregeld ;-)

    Was met een compass weggereden met 3 koffers erin, dat nooooit meer :P
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #664
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    goed geregeld ;-)

    Was met een compass weggereden met 3 koffers erin, dat nooooit meer :P
    Niels, bedoel je dat de koffer van de wagen te klein was voor 3 koffers?
    Wij zoeken een mid size SUV te boeken voor 4 volwassenen, door uw comment begin ik te twijfelen of we wel voldoende plaats gaan hebben..

  5. Top | #665
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Vier volwassenen passen er wel in. Als die vier volwassenen ook allemaal een grote koffer hebben en handbagage wordt het een krappe boel. Ligt aan de omvang van de koffers, of het harde of flexibele koffers zijn en aan de kofferruimte van de auto. Over het algemeen staat er op de website van de verhuurder wel hoeveel personen (volwassenen en kids) er in een auto passen en hoeveel koffers (grote en kleine. Bij Alamo bv staat bij de mid size SUV 5 personen en 2 koffers. Dat is wat voorzichtig geschat qua koffers maar het is wel een nuttige indicatie.

    Als wij met drie personen gaan, huren we meestal een minivan. Nu is dat qua ruimte wel overdreven maar beter te veel ruimte dan te weinig. Ik moet zeggen dat als we van en naar het vliegveld rijden, ik toch altijd weer blij ben dat ik een grote auto heb gehuurd. We hebben ook wel eens een mid size SUV gehuurd met drie personen. Dat paste qua koffers net. Sindsdien huur ik geen midsize meer als we met meer dan drie zijn. Voor tijdens de vakantie is een mid size suv groot genoeg maar essentieel zijn de ritten naar en van het vliegtuig. Het is lullig als je na een vermoeiende reis er achter komt dat niet alle koffers in de auto passen natuurlijk.

  6. Top | #666
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Wij hebben 3 hardcase koffers van Samsonite en er pasten slechts 2 koffers in de kofferbak, 1 buggy en 2 rugzakken. Dan zit de kofferbak ook helemaal vol.
    Wij zijn met 3 dus 1 koffer kon op de achterbank.

    Deze auto met 4 personen met 4 koffers zou kunnen passen, maar echt comfortabel wordt het niet
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  7. Top | #667
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ik probeer de koffers altijd gewoon rechtop te zetten dan past er meer in de midsize SUV want in de hoogte past dat meestal. Soms even schuin insteken omdat het dak bij de achterklep iets lager is.

    Maar 4 volwassenen en 4 grote koffers + 4x handbagage gaat niet passen in een midsize SUV. Dan heb je toch minimaal een standaard SUV nodig of een minivan.

  8. Top | #668
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    41

    Standaard dollar early check in

    Heeft iemand al eens gebruik gemaakt van early check in van Dollar? Is dit ook mogelijk met een prepaid voucher?

  9. Top | #669
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    41

    Standaard dollar express card

    Weet iemand de voordelen van de dollar express card?

  10. Top | #670
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: dollar express card

    Beetje locatie afhankelijk, maar je kan de rij wachtenden vaak voorbij lopen naar de DE balie. Het lukt vaak niet om je bij een broker gemaakte reservering te koppelen aan je DE Account, maar je van de domme houden en gewoon naar de DE balie lopen ook prima gaat. In voorkomend geval ben je dus sneller bij de auto's. Boeken via DE was voor ons nooit interessant.
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •