Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 68 van de 69 EersteEerste ... 185866676869 LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #671
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: dollar express card

    Ik ben met mijn dollar express card en een reservering via Expedia op MCO al diverse keren gewoon doorgelopen naar de garage en de kiosk daar.
    Nooit een opmerking over gehad.Sterker, toen ik aangaf graag een Ford auto te hebben liep er iemand mee om te kijken of er in mijn geboekte klasse Fords stonden en toen dat niet het geval was kreeg in 2 klassen free-upgrade naar een Ford Crown Victoria.

  2. Top | #672
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Vandaag geboekt bij dollar zelf een nissan frontier pick up , van 17-9 tot 4-10 kwam deze op slechts 388,12.

  3. Top | #673
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BarryDH Bekijk Berichten
    Vandaag geboekt bij dollar zelf....
    Heeft Dollar zelf de verzekeringen in jouw tarief verwerkt? Zo niet, dan vergaat het lachen je wel als je de auto ophaalt.

    2 Weeks at $120.00 per week. Unlimited mileage. 3 Extra Days at $16.99 per day.
    Cust Facility Chrg ($2.50 Per Day)
    $12.50

    Concession Fee Rec (10%)
    $30.35

    Florida Surcharge ($2.02 Per Day)
    $34.34

    State Tax (6.5%)
    $24.75

    Energy Surcharge ($1.49)
    $1.49

    Vehicle License Fee (3.8%)
    $11.06

    Total Est. Mandatory Charges
    $114.49


    Approx. Total
    $405.46



  4. Top | #674
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ik zie hier weinig voorbij komen, dat men bij Dollar huurt.
    Misschien komt het door het seizoen waarin ik boek of reis. maar ik kom zeker met een combi reis via Expedia, heel vaak voordelig uit bij Dollar.
    Toevallig vorig jaar niet, toen bij Herz gehuurd. Een nadeel via Expedia kan zijn, dat je maar 1 bestuurder kunt meeverzekeren.
    Vorige maand weer een auto van Dollar gehad. Een midi SUV. Ik kreeg een Nissan Roque mee met nog geen 400 miles op de teller.

  5. Top | #675
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ik huur nog steeds elk jaar bij Dollar en tot grote tevredenheid. Meestal boeken wij de auto al vroeg via autoeurope waar we dan de beste prijs vinden. Gedurende de tijd daarna kijk ik af en toe of er betere prijzen te vinden zijn maar dat is zelden.

  6. Top | #676
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Wij zijn Alamo fan, een keer een uitstapje gemaakt naar Hertz en zo slecht bevallen dat andere maatschappijen geen optie zijn. Voordeel van Alamo vind ik dat je je eigen auto uit kunt zoeken.
    Bij Dollar is dat toch niet zo?

  7. Top | #677
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ik heb ook vele malen een auto gehuurd via Eautohuur en dan opgehaald bij Dollar.
    Zeer tevreden.
    Toch een maar.
    Een paar maal een auto gehuurd voor langer dan één maand.
    Een keer zes weken een keer acht weken en een keer twaalf weken.
    Dat kan nogal problemen geven.
    Ze verwachten dat je de auto dan na dertig dagen terug brengt in de garage waar je hem hebt gehuurd.
    Als je een rondreis maakt van twaalf weken dan ga je langs een Dollar garage ergens onderweg en moet er toch een hoop uitzoekwerk worden verricht.
    Maar altijd wel opgelost.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-18 om 00:12. Reden: q-

  8. Top | #678
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Wij zijn Alamo fan, een keer een uitstapje gemaakt naar Hertz en zo slecht bevallen dat andere maatschappijen geen optie zijn. Voordeel van Alamo vind ik dat je je eigen auto uit kunt zoeken.
    Bij Dollar is dat toch niet zo?
    Op MCO hebben wij altijd zelf de auto uitgekozen, maar op luchthavens waar dat niet kan hoef je ook niet zomaar alles te accepteren. Als ik daar een andere auto zou willen en die zie staan in de garage loop ik even terug naar de balie om dat te regelen. Over het algemeen is dat nooit een probleem.

  9. Top | #679
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Je kan op MCO zelf een auto uitzoeken.
    Ik heb 2 keer meegemaakt dat er naast de kiosk een auto klaar stond. een keer een grote Chrysler, groter dan ik geboekt had. Deze keer dus een spiksplinternieuwe Nissan Roque. Als ik een andere gevraagd had, had ik waarschijnlijk uit kunnen zoeken, maar gezien het aanbod geen behoefte daaraan.
    Een andere keer vroeg ik of ze een Ford hadden (klasse Focus geboekt). Iemand liep met me mee de garage in. Er stond niets, maar zei nog iets te hebben wat ik zonder meerprijs mocht meenemen. We gingen naar een andere garage en daar stond een Ford Crown Victoria, zo'n politiebak. Kostte wel wat benzine, maar dan reed je ook een echte Amerikaan.

  10. Top | #680
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Mocht het nog interessant zijn voor iemand; ik hoorde van een vriend dat je via de US Car Hire App (dus niet via de website) een hele goede deal kon scoren op SUV's en (Cara)Van's. Ik heb gelijk gekeken voor de zomer; en tot Standard SUV (en Van) inderdaad echt hele mooie prijs, € 450 voor 2 weken, bij Dollar. Ik wil alleen graag maatje groter, en dat was gelijk bijna 2 keer zo duur, dus daar geldt het niet voor ... Dus wie weet nog interessant voor iemand ! Ik heb verder niet gecontroleerd of nagekeken, anders dan voor mijzelf aankomende zomer.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •