Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 69 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #471
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    O ja, bij Alamo was het zo dat het automatisch wordt verrekend he ?
    En ja, blijf in de buurt van Orlando, wil 1 keer naar het strand rijden, dan betaal ik dat liever contant.
    En no way dat ik naar Miami zou durven te rijden :-P

  2. Top | #472
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wij zitten momenteel in Kissimmmee en hebben bij Dollar gehuurd zonder sunpass. We zijn naar Clearwater en naar Cape Canaveral gereden . We hebben de sunpass niet nodig gehad , konden alles met cashgeld betalen aan bemande poortjes . :-o
    Laatst gewijzigd door Bqtje; 12-10-11 om 03:32.

  3. Top | #473
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Goed te horen, dank je wel !
    En veel plezier nog daar !

  4. Top | #474
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hallo allemaal! Het is lang geleden dat ik heb gereageerd maar ik wil toch even iets kwijt. Afgelopen zomer hebben wij ter plekke een auto gehuurd bij Dollar (Orlando). Er werd ons een Dodge Charger beloofd bij de balie, maar het bleek dat ze die helemaal niet meer hadden toen we de auto ophaalden. Veranderen van een full size naar een midsize kon niet meer helaas dus we kregen een Chrevolet Impala mee. Echter, deze auto hield het na een paar dagen voor gezien. We strandden 's avonds bij een Mall. We hebben er úren gestaan in de bloedhitte. Road Assistance van Dollar hield ons maar aan het lijntje met de belofte dat er binnen een half uur, 3 kwartier, 10 minuten etc. iemand zou komen. Onze dochter voelde zich inmiddels niet lekker en kreeg erge hoofdpijn. De airco deed het niet dus er zat niets anders op dan in de bloedhitte te wachten op de ons beloofde Road Assistance. Echt een heel vervelende toestand. Er is puntje bij paaltje niemand gekomen. Gelukkig kon mijn man de auto aan de praat krijgen en zaten we redelijk dicht bij het hotel. We zijn voorzichtig weggetuft met de angst ergens in het stikdonker te stranden langs de weg. De volgende dag hebben we de auto om kunnen ruilen. We hebben excuses gekregen van Dollar en thuis een voucher van USD 50,-- gekregen. Nu kregen we gisteren een brief van Dollar met een rekening van ruim USD 80,--. Niet betaalde tol. Nog nooit meegemaakt. Het betreft tolpoortjes die echt honderden kilometers verwijderd zijn van de plaats waar wij ons bevonden. Zelfs van een plaats 246 mijl verderop, 18 minuten voordat we de auto inleverden. De brief lijkt wel gekopieerd en is niet ondertekend maar ja ze geven aan onze creditcard al te hebben belast... dat gaan we morgen dus checken bij American Express. Er gaat weer een hoop tijd in zitten qua correspondentie met Dollar en de creditcardmaatschappij. Dus wat ons betreft... Dollar ... nee bedankt. Google ze maar 's....
    93 94 95 99 06 07 08 10 11 Fl 99 11 Washington 99 05 06 11 NYC




  5. Top | #475
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Zeer vreemd verhaal ik heb bij Dollar nog nooit ellende gehad en zeker niet met een Dollar auto. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat een auto het niet meer doet of problemen heeft anders hadden we in Nederland ook geen wegenwacht meer gehad.

    Dat er niemand komt om je te helpen is natuurlijk niet correct van Dollar en ik heb gelukkig nog geen ervaringen met een huurauto die niets meer deed. Maar bij een winkelmall kan ik me voorstellen dat ze je niet zomaar gevonden hebben met die uitgestrekte parkeerplaatsen.

    Wat betreft die Toll, er staat me bij dat daar recentelijk over gewaarschuwd is op dit of een ander forum. Nu weet ik niet meer of dit Dollar betrof maar het was in ieder geval niet pluis. Het hoe of wat weet ik niet meer exact maar er is vast iemand die daar nog wat meer vanaf weet.

    In ieder geval goed je CC afschriften in de gaten houden en gewoon laten terug boeken.


  6. Top | #476
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wij dachten inderdaad ook in eerste instantie dat er een probleem zou ontstaan omdat we bij een Mall stonden geparkeerd. Gelukkig stonden wij vlakbij de ingang van de garage geparkeerd met uitzicht op de aankomende auto's. We hadden correct uitgelegd waar wij stonden en iedere keer kregen wij te horen dat ze er bijna waren. We hebben zelfs aangegeven waar wij precies stonden om ze op te wachten. Dat was allemaal geen probleem zeiden ze. Waren zelfs lichtelijk geirriteerd toen wij opperden dat de pop-a-lockwagen ons misschien niet kon vinden...

    Zelf namen ze overigens geen contact op met ons we moesten zelf iedere keer bellen en aangeven dat er nog niemand was gearriveerd. Voordat je iemand aan de lijn krijg ben je een half uur verder.

    Er zullen vast ook goede ervaringen zijn met Dollar, wij hebben er jaren geleden eens een keer auto gehuurd en geen problemen gehad. Maar dit was echt ongekend. Had me niet kunnen voorstellen de eerste avond in Orlando een slappe pizza te moeten eten in een oververhitte garage naast een vuilnisbak

    Ik ga 's even zoeken "tolberichten". Bedankt voor je tip !
    93 94 95 99 06 07 08 10 11 Fl 99 11 Washington 99 05 06 11 NYC




  7. Top | #477
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Op deze site heb ik recentelijk 2 topics gelezen over de Dollar tol oplichters:

    http://www.thedibb.co.uk/forums/show...ht=dollar+toll

    http://www.thedibb.co.uk/forums/show...ht=dollar+toll

    Als het wordt afgeschreven gelijk naar je bank om door te geven dat het een frauduleuze incasso is.

    Succes.
    Laatst gewijzigd door trails; 31-10-11 om 08:21. Reden: link gevonden
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #478
    Newbie Eugenie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard

    Bedankt voor de info! Ik ga het straks even bekijken. We hebben inmiddels de situatie doorgegeven aan american express. Het bedrag is inmiddels afgeschreven en kan niet zonder meer teruggeboekt worden. Er wordt een zg geschil aangemeld. Amex gaat nu bij Dollar na op welke gronden het bedrag is afgeschreven. Wijzelf hebben een pittige mail naar Dollar gezonden die wij om de paar dagen zullen herhalen. Er wordt dus nu van twee kanten aan gewerkt.

    O wauw... Ik heb het gelezen. Vond nog een linkje met een verhaal. http://www.ripoffreport.com/consumer...toll-c6284.htm

    We wachten maar even af...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-11-11 om 19:31. Reden: 1+1
    93 94 95 99 06 07 08 10 11 Fl 99 11 Washington 99 05 06 11 NYC




  9. Top | #479
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Nou, een waarschuwing dus!!!

    Veel succes met de afhandeling!!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #480
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik heb een auto gehuurd bij dollar, nu heb las ik over de express card van dollar. Heeft het nog zin om deze aan te vragen als ik over drie weken al heen ga? Of is dit te kort dag?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •