Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 65 van de 69 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #641
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Mag ik een vraagje stellen ondanks dat we dit jaar niet naar Florida gaan....dit jaar vliegen op Toronto en reizen door oost US en Canada. Wil auto huren op Toronto vliegveld via Dollar, ik kan nergens echt goed de voorwaarden vinden (schijnen gelijk te zijn voor US en Canada). Zie alleen iets over Loss waiver. Kan iemand mij verder helpen? Prijs is super, ruim € 250 goedkoper dan andere maatschappijen voor de 18 dagen. En dat wekt dan weer wantrouwen (Hollanders he ). Maar zouden we nog ergens rekening mee moeten houden dat er verrassingen komen bij het ophalen? Alvast dank!

  2. Top | #642
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Let er wel even op dat je op je route dan geregeld langs Dollar vestigingen rijdt want wij hebben 1 keer een aantal dagen door moeten rijden omdat we geen Dollar vestigingen tegen kwamen waar we de auto konden omruilen. In sommige gebieden heeft Dollar amper vestigingen.

  3. Top | #643
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Hoi,

    Wij gaan voor de 5e keer naar florida in september en hebben nu ook weer via rentalcars.com een auto geboekt. Dit keer bij Dollar. Waar wij alleen elke keer van in de war raken zijn de verzekeringen.
    Als we aan de balie komen van het verhuurbedrijf worden er altijd extra verzekeringen aangeboden.

    Dit is wat we bij rentalcars.com geboekt hebben.

    Inbegrepen in de prijs
    - Cascoschade vermindering (CDW)
    - WA-dekking (TPL)
    - Diefstalbescherming (TP)
    - Aanvullende aansprakelijkheidsvezekering (SLI)
    - Onverzekerde bestuurdersbescherming (UMP)
    - Luchthaventoeslag
    - Nationale veiligheidstoeslag
    - Lokale belastingen
    - Premium lokatietoeslag
    - Onbeperkt aantal kilometers.

    Verder hebben we een doorlopende reisverzekering van ING met wereld dekking.

    Wat is verstandig om te doen? Extra verzekeren aan de balie of is dit niet nodig?
    Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven zodat we met een gerust hart op vakantie kunnen en lekker veel kilometers kunnen maken.

  4. Top | #644
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Je hebt de belangrijkste verzekeringen namelijk CDW en SLI. Het enige wat je nog ter plaatse zou kunnen afsluiten is RoadSafe. Zie http://www.dollar.com/TravelCenter/T.../RoadSafe.aspx . Dit is voor als je een lekke band, lege accu, lege tank hebt.
    Wij nemen deze zelf nooit. Band verwisselen is tot nu toe altijd gelukt
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #645
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Je hebt de belangrijkste verzekeringen namelijk CDW en SLI.
    Kijk dat is goed nieuws. We schrikken steeds van de prijs die ze aan de balie geven voor de extra verzekeringen

    Thanks voor de snelle reactie

  6. Top | #646
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Let goed op dat er ook meer dan een persoon magrijden.

  7. Top | #647
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterwoudje Bekijk Berichten
    Let goed op dat er ook meer dan een persoon magrijden.
    Moet ik niet betalen voor een extra bestuurder? Zo ver ik weet moet je altijd extra betalen voor een extra bestuurder.

  8. Top | #648
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ligt aan het pakket wat je afsluit. Sommige verhuurders hebben een All-Inclusive pakket waar extra bestuurders en/of een tank benzine in zit.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #649
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Jeroen,
    Ik zou je willen adviseren om met rentalcars.com contact op te nemen (ze hebben zelfs Nederlands sprekende medewerkers) en te bespreken of je voor alles verzekerd bent. Ik ga je garanderen dat ze. als je je auto gaat ophalen, gaan zeggen dat je voor sommige zaken niet verzekerd bent (terwijl je dat wellicht wel bent), maar in alle hectiek van reizen en auto ophalen zal je denken, ze hebben misschien wel gelijk en sluit je weer een verzekering af die niet gehoeven had.
    Ik heb zelf al een paar keer met Rentalcars.com geboekt en tegenwoordig bel ik ze op (na afsluiten van boeking auto) om door te nemen of alles gedekt is. Maar zelfs na tig keer ben ik er 2 jaar geleden toch ingetrapt (had NIET gebeld met Rentalcars.com). De medewerkster va het verhuur bedrijf (niet Dollar maar een ander) bleef stug volhouden dat ik voor iets niet verzekerd was, omdat ik begon te twijfelen heb ik uiteindelijk toch maar toegegeven ($ 125 moeten betalen), later bij thuis komst Rentalcars.com gebeld en de affaire besproken, verzekering bleek niet nodig te zijn geweest, ik heb hen verzocht om een klacht in te dienen (wat ze zouden doen) vervolgens waren ze ook heel erg coulant, ze namen de helft van de kosten voor hun rekening en bij een volgende reservering kreeg ik die als korting.
    Ik ben dus een tevreden klant van Rentalcars.com, maar nogmaals, bel ze op zodat je zeker weet dat alles gedekt is (ook even vragen over een extra bestuurder, vaak zit dat er ook al in)
    Succes en veel plezier in Florida ☺☺

  10. Top | #650
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Autohuur: Dollar Rent a Car

    Ik zou je willen adviseren om met rentalcars.com contact op te nemen
    Ik heb gister idd even met rentalcars contact opgenomen en moet zeggen dat was best een raar gesprek.
    Belde met de vraag of ik nog extra verzekeringen nodig had maar de enige reactie die de medewerker gaf was, "maakt u geen zorgen meneer in de US heeft u geen eigen risico".
    Dat was zijn antwoord op elke vraag die ik stelde dus daar werd ik niet veel wijzer van.

    Mss moet ik andere dingen vragen? Maar vond het wel een beetje gek...

    Hebben jullie nog tips over wat ik precies kan vragen voor de juiste antwoorden.
    Check hier ons blog: floridatinejeroen.wordpress.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •