Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 69 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #161
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    ............Maar wat ik dan vreemd vind, dat een americaan toch nooit hier een bus met 16p mag rijden met zijn rijbewijs. Of mag een amerikaan van 16 jaar hier ook met een auto rijden.!!??.................

    Wie zegt dan, dat die dat niet mag?

    Knaapje

    Ooh ik ging er altijd vanuit dat je hier niet onder 18 Jaar auto mag rijden.!1
    Mister Tanzer!!\\/

    Florida:1996/1997/1999/2000/2003/2004/2006/2007/2008/2010/2013
    New York: 2007/2009/2011/2013 Las Vegas: 1996/2005 Rondreis zuidwesten: 2001/2007/2009/2011

  2. Top | #162

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kyra Bekijk Berichten
    Hebben wij deze week ook gedaan. Lieten de kaart zien en
    binnen 5 minuten konden we een auto uitzoeken, kregen zelfs nog een gratis upgrade van een midsize naar een fullsize suv. Wij hebben zelfs geen borg hoeven te betalen.
    Het was een nieuwe medewerkster, dus misschien wist zij niet dat dit moest.
    Woensdag gaan we onze tweede auto ophalen, we gaan dan de coupon gebruiken.
    Upgrade van een compact naar een fulsize, ben benieuwd of dit ook lukt.
    Hoi,

    Over wat voor een coupon gaat dit nu precies? Is dat een free upgrade? Krijg je die als je je aanmeld voor de dollar expresscard?(ik heb het topic wel een beetje doorgespit maar kon het niet 1,2,3, vinden)

  3. Top | #163
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Autohuur: Dollar


  4. Top | #164

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Geweldig, bedankt!

  5. Top | #165
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Als je een auto huurt via Usareisen van Dollar kan je dan als je een expresspas ook gelijk doorlopen naar de garage.
    Of kan dat alleen maar als je rechtstreeks bij Dollar boekt.

  6. Top | #166
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Waar je ook boekt dat maakt verder niet uit, je kan met je express card gewoon doorlopen naar de garage op MCO.:grin:


  7. Top | #167
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ok, gisteren was de grote dag: daar kwamen we, met autoreisen voucher, dollar express kaart en geprinte coupon.
    In de hal bij Dollar keken we alleen maar naar het bord met Dollar Express, en gelijk kwam er een mannetje "can I help you?". Die zijn werkelijk overal... Hij wees ons direct naar de garage.
    Daar waren we nummer één in de rij, vriendelijke behandeling (want lid van de club he?). De voucher werd niet eens bekeken, mijn naam stond immers al in het systeem. Geen creditcard afgeven, alleen even de rijbewijzen laten zien, en voor de voucher bood ze me een Equinox LT aan (we hadden mid-size suv besteld, dat is tegenwoordig een standard suv). Hele mooie auto uit het rijtje direct achter het kantoortje.

    Kortom, doen! Wordt DE lid, print de voucher en loop direct naar de garage (in MCO tegenover de Dollar counter ad overkant van de straat). Waar je de auto geboekt hebt maakt helemaal niets uit, zolang je naam maar in het systeem staat.

    Zo, en nu naar het strand aan de overkant (Anna Maria Island)

  8. Top | #168

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Jij zegt doen:lol:

    Nou dan ga ik het weer proberen, heb afgelopen week tot 3x geprobeerd dollarexpressmembership aan te vragen, bij het op enter drukken gebeurde er niets. Had al een mail gestuurd naar helpdesk, mailde me terug dat ik moest bellen zodat we samen door de invulvelden gaan. Dat is er nog niet van gekomen. Nu ik je berichtje lees, ga ik het weer proberen. (en we gaan al volgende week!)

    Fijne dag verder, genietse!

  9. Top | #169
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    (en we gaan al volgende week!)
    Een pasje opsturen zal dus niet meer lukken. Maar je krijgt een email met je pasnummer en daar kan je ook prima mee terecht.

    Vreemd dat de aanmelding niet lukken wil. Was echt een centje van een fluit.....



  10. Top | #170

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    heb het nog niet geprobeerd, maar als het niet lukt meldt ik me hier nog wel even;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •