Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 69 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #131
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    "Ik hoop dat ze in Orlando nog Dodge Caliber's hebben staan"

    Wij hoopten hier ook op, ze hadden echter alleen compact- ford focus en ford fusions als upgrade.
    Dit was vorige week zaterdag, ik zal volgende week woensdag eens opletten wat er dan staat.

    kyra

    ps

    Wat heb je precies gegoogledvoor de IATA code?

  2. Top | #132
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik kon de dollar express card ook niet koppelen met de reservering maar heb daar geen problemen mee gehad op MCO, dus je niet druk maken daarom en gewoon naar de kiosk in de garage lopen om je auto op te halen.


  3. Top | #133
    Regelmatige Bezoeker Phillostar's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kyra Bekijk Berichten
    "Ik hoop dat ze in Orlando nog Dodge Caliber's hebben staan"

    ps

    Wat heb je precies gegoogledvoor de IATA code?
    IATA code Expedia Travelscape

    Ik had geluk dat er op de 1e resulatenpagina meteen een link stond naar een website met uitleg over een partner program en vermelding van de IATA code \\/
    Op de Dollar website ga je via het menu "Travel Center" naar de pagina voor "Travel agents" en daar vul je de IATA code in. Wanneer de code werkt en ingelogd bent dan krijg je o.a. te zien wat het partner program voor Travel agents inhoud, hoeveel commissie ze krijgen op gemaakte reserveringen en momenteel een 3-tal korting/voordeel coupons (2 voor de klant, 1 voor de TA zelf).
    Daarnaast kan je dan de "Reservation Status" bekijken, deze werkt het zelfde zoals op de Home pagina. Via de Travel agents portal kon ik dus vaag genoeg wel mn reservering inzien.

    @ verwijderd - Thanks, dan wandel ik direct door naar de garage en hopelijk verloopt alles dan zonder problemen.

  4. Top | #134
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Bredene - Belgie
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hallo,

    heb een reservering via usareisen.de , heb ook zo'n expreskaart, mag ik dan ook gewoon doorlopen naar de garage, of moet dit toch nog via de balie ?

    christel

  5. Top | #135
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hoi Phillostar,
    Toen wij op 8 mei jl bij Dollar waren hadden ze ook geen Dodge Calibers meer, wij konden daar uit de Compact auto's zelf een auto kiezen en wij hebben toen gekozen voor een Pt.Cruiser, toen wij 4 juni jl de auto ingeleverd hadden hebben we nog gekeken of er nu wel Dodge Calibers stonden, maar wij konden niks vinden.
    Grtjes Mineke

  6. Top | #136
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    @xinhier

    Ja, als je de express card hebt of een uitdraai met het nummer mag je meteen doorlopen naar de garage. Daar is een kiosk van Dollar en daar meld je je voor de sleutels.


  7. Top | #137
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    hoe doen ze het dan met de gegevens van een 2e bestuurder? Die geef je van te voren zover ik kan zien niet op.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  8. Top | #138
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Je moet de extra bestuurders ter plekke opgeven, bij de expresskiosk.
    Wij hadden kopieen bij ons aangezien onze kinderen nog niet hier waren, dit wordt niet geaccepteerd i.v.m. fraude.

  9. Top | #139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Gisteren de tweede auto opgehaald bij Dollar. Toen ook de coupon afgegeven.
    Deze werkte niet maar we kregen toch een upgrade van een compact naar een mid-size.

  10. Top | #140
    Regelmatige Bezoeker Phillostar's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Gisteren aangekomen in Orlando en meteen mn karretje opgehaald. Ik had een compact class auto gereserveerd en met een upgrade coupon zou ik een mid-size kunnen krijgen. Echter de coupon wilde niet werken en ze hadden geen Mid-size auto's meer staan, maar de vriendelijke man in de Express kiosk besloot daarop mij een Dodge Charger mee te geven:shock:





    Hopelijk krijg ik geen verrassing aan het einde van de vakantie mbt de rekening, op mn contract staat compact class en bij Grand total estimated costs 0,00 dollar vermeld.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •