Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 69 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #491
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Er is voor zover ik weet 1 bedrijf dat je dollar express card nummer aan de reservering toevoegd: http://www.uscarhire.co.uk/

    Het voordeel is dat je dan niet in de rij hoeft te staan en allerlei verzekeringen krijgt aangesmeert.

  2. Top | #492
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Daarvoor hoeft hij niet gekoppeld te zijn hoor en tegenwoordig vink je dat in MCO af op een terminal waar je zelf steeds je paraaf voor moet zetten dat je dingen weigert of accepteert . Dat gaat nu een stuk meer geautomatiseerd dan voorheen.


  3. Top | #493
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik heb vorig jaar via expedia.nl een auto bij dollar gehuurd in las vegas.
    Zij hadden er geen boodschap aan dat ik express member was en ik kon gewoon in de rij gaan staan.
    Via expedia was het niet mogelijk mijn express card nummer aan de reservering toe te voegen.

  4. Top | #494
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbdutch Bekijk Berichten
    Zij hadden er geen boodschap aan dat ik express member was en ik kon gewoon in de rij gaan staan.
    .
    Klopt helemaal, want dat zijn gewoon de voorwaarden. Natuurlijk wordt er wel eens een oogje dichtgeknepen, maar je kunt er zeker niet op rekenen. Voor wie het lukt: mazzel. Sommige Expresse leden glippen er per ongeluk tussendoor.....\\/. Maar wie toch terug wordt gestuurd naar de balie, mag niet mopperen. Je had het per slot van rekening zelf in de voorwaarden kunnen lezen.



  5. Top | #495
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Zowel op MCO als MIA (en RSW ook trouwens, moest een auto huren om vergeten spullen te halen...) was het feit dat alle gegevens al bekend zijn via het membership de reden om me toch in het hokje te helpen.

    Bij MCO met een lach en zelfs moeite doen om de upgrade voucher geldig te laten zijn, in MIA met een beetje gemopper. Een vriendelijk woord (en iets over moe, lange reis, kinderen er bij) deed hier wonderen!

  6. Top | #496
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    3

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hallo allemaal,

    Twijfel nog een beetje over het voordeel van die "dollar-express-card". We landen volgende week vrijdag 25/11 namelijk op Orlando Sanford. Heb het forum beetje doorgespit, maar kom zo snel geen ervaring tegen van Dollar op Sanford. Is toch wat kleiner vliegveld (dacht ik), dus schiet je echt wat op bij zo'n express-lane? En kun je dan ook rechtstreeks melden bij de garage (ipv eerst bij de terminal op vliegveld)? En is deze garage dan makkelijk te vinden? Geboekt via eautohuur.nl trouwens. Geen extra verzekeringen laten aansmeren toch?

    Hoor graag wat ervaringen!

    John.

  7. Top | #497
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    De meeste leden landen ook op MCO ipv Sanford dus met Sanford is veel minder ervaring.

    De Dollar Express card is gewoon gratis en kan online worden aangevraagd dus daar hoef je het niet voor te laten.

    Verder durf ik dus niet te zeggen of je op Sanford ook een kiosk hebt en of de auto's in een garage staan of dat je met een busje naar de verhuur locatie toe moet.

    Wel zie ik steeds dat de auto's van de express members apart staan opgesteld t.o.v. de andere auto's.

    En verder gaat het om de tijdwinst die je er eventueel van hebt, als er niemand bij de balie staat kun je daar net zo goed terecht mits ze je niet doorverwijzen naar de express balie.

    En behalve even nadenken over roadsite assistence geen verzekeringen erbij nemen aangezien je die waarschijnlijk al bij je pakket hebt afgesloten.


  8. Top | #498
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ik ben in mijn nopjes.. vandaag voor de periode van 20/2 tm 2/3 een Midsize SUV gehuurd bij Dollar inclusief alle verzekeringen, services, fees en VAT. Voor de luttele, voor mij ongelovelijke prijs van € 235,24
    Nog even na gebeld en ik hoef echt geen verzekeringen of andere zaken af te sluiten bij aankomst.. nu nog uitzoeken bij een ander topic wat en hoe met de tol...

  9. Top | #499
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Dollar.com, dollar.de, dollar.co.uk ?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #500
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    VAT is de Britse BTW...
    Dus wellicht .co.uk
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •