Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 69 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #441
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Begrijp je goed.
    Is een broker (makelaar) en brengt de huur onder waar hij het meeste aan verdient en misschien voor jou de beste prijs krijgt.
    Knaapje

  2. Top | #442
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Ok. Hmm...het scheelt wel ontzettend veel als ik het gold+gps pakket van Alamo vergelijk en de (premium)pakketten via eautohuur.
    Waar zit het addertje onder het gras??
    Wie heeft er ervaring met deze site? (het gaat overigens maar om autohuur voor 3 dagen)

  3. Top | #443
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Je kunt vrijblijvend een prijsopgave vragen? Krijg je een link met een voorstel en kun je meteen vragen waar e.e.a. wordt ondergebracht. Als je boekt staat overigens op de voucher bij wie je gehuurd hebt, dus het is niet een wilde zoektocht waar e.e.a. is ondergebracht.
    M.b.t. verzekering: CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra aansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist – verzekering zijn inclusief. Wil je nog extra bestuurder en volle tank benzine en/of navigatie, dan moet je meer betalen, logisch toch. Staat wel wat onoverzichtelijk op de site vind ik.
    Wil je niet via een ,,tussenpersoon huren'', wat overigens de meeste mensen op dit forum wel doen, dan gewoon rechtstreeks boeken bij een verhuurder.
    De afhandeling bij eautohuur was prima, dus.... al die bedrijven met een addertje onder het gras bestaan in deze tijd niet zo lang meer... De voorwaarden staan in het NL dus lees die goed zou ik zeggen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-07-11 om 10:16. Reden: fqe

  4. Top | #444

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hoi, nog even een vraagje over de Dollar Express Card waar ik me net voor heb aangemeld:
    Begrijp ik het nu goed wanneer ik zeg dat ik niet meer naar de balie in Miami Airport hoef te gaan(de balie waar men je dus naar de garage stuurt)?
    Ik kan met de usareisen.de voucher, Express Card en rijbewijs dus rechtstreeks naar de garage gaan???

    Krijg ik deze card trouwens thuisgestuurd?

    Thanks, guys!

  5. Top | #445
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wij zijn inderdaad rechtstreeks naar de garage gegaan, maar moesten daar alsnog in de rij. Achteraf hadden we in de hal bij de balie sneller gekund.

  6. Top | #446
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Wij zijn rechtstreeks naar de garage gegaan. Daar werd gevraagd of we een huurovereenkomst van de balie hadden, of dollar express member waren. Toen ik zei dat ik express member was, vonden ze het vreemd dat mijn naam niet op het bord stond (duh, ik had ook nog geen boeking bij ze).

    Toen we de express kaart samen met de usareisen.de voucher overhandigden, werd ons verteld dat dat eigenlijk niet kon, en ik eigenlijk bij de balie had moeten zijn. Maar omdat ik toch express member was (en het heel lief vroeg), kon de dame het zelf wel afhandelen aangezien alle gegevens in het systeem zaten.

    De voucher voor een upgrade werd niet geaccepteerd, want die was alleen voor 'echte' boekingen, en er werd nog wel vriendelijk gevraagd of ik de volgende keer naar de balie wilde gaan.

    Dit was Miami, vorig jaar was het in Orlando geen enkel probleem. Ik denk dat het een beetje afhangt met wie je van doen hebt...

  7. Top | #447

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Net terug na 3 weken Florida. Heb voordat we weggingen mijn Expreskaart door de helpdesk van Dollar aan mijn prepaid reservering laten koppelen. Toen we in Miami aankwamen zijn we meteen doorgelopen naar de garage. Daar stond op een electronisch mededelingenbord: Welkom mister Leeflang :-) Onze auto stond klaar. Alleen één handtekening en alles was klaar. Enige nadeel was dat de "free upgrade" coupon die op het forum staat niet geaccepteerd werd. Had een midsize SUV besteld en kreeg een Ford Escape mee.

  8. Top | #448
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Tsja, dat had ik ook geprobeerd. Meerdere malen gemaild, maar elke keer het antwoord dat de reservering niet gekoppeld kon worden. Vandaar dat mijn 'Welcome' niet op het bord stond.

    @andreleeflang Heb jij telefonisch de reservering laten koppelen?

    Overigens, vorig jaar werkte in Orlando de upgrade niet omdat de voucher alleen voor midsize naar fullsize geldt, en niet van midsize SUV naar fullsize SUV.
    Die hadden ze me dan wel gegeven zei de dame in Orlando. Vandaar dat ik dit jaar geen SUV had gereserveerd, maar een gewone midsize. Maar helaas...
    Laatst gewijzigd door weimar; 05-08-11 om 10:30.

  9. Top | #449

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hoi Weimar,

    Nee ik heb het niet telefonisch gedaan. Wanneer je op de website van dollar.com een mail naar de helpdesk stuurt met het verzoek om de boel te koppelen dan is het zo geregeld

  10. Top | #450
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Weer zo één die afhankelijk is van wie het afhandelt dus. Ik heb het een paar keer geprobeerd, direct na het kopen van de voucher en een maandje voor we afreisden. Maar beide keren: helaas, kan niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-08-11 om 11:21. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •