Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Reisschema MoWi: Sunshine Trails (de Jong Intra vakanties)

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Sunshine Trails (de Jong Intra vakanties)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoWi Bekijk Berichten

    3 x Kissimmee/Orlando - Best Western Movieland
    Ik ken de andere hotels niet, maar als ze BW Movieland als superior kamer aanbieden ....?!? Zo bijzonder was dat nou ook weer niet [-(. Een behoorlijk goedkope accomodatie. En de Comfort Inn in Christal River was een prima motel, zeker niet minder dan BW Movieland en die staat bij "standard". Tuurlijk is mijn mening subjectief, maar ik vind het nadeel van dit soort constructies dat je weinig invloed hebt op je overnachtingen.

    http://www.onhotels.com/ heeft scherpe prijzen en voor een goedgeprijsde autohuur: http://www.eautohuur.nl

    Maar als je geen tijd of zin hebt om het zelf uit te zoeken is het wel zo handig om een kant en klaarreis te boeken.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker MoWi's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    55

    Standaard Re: Sunshine Trails (de Jong Intra vakanties)

    Bedankt voor de tips allemaal! Tijd en zin om het zelf uit te zoeken hebben we wel en vinden we normaliter ook ontzettend leuk om te doen. We zijn al meerdere malen in de USA geweest en plannen altijd alles zelf. Is al de voorpret!! We kwamen de reis toevallig tegen en vroegen ons gewoon af of het wat was. We zijn er al vanaf gestapt en zijn zelf alles aan het uitzetten en boeken. Zoals al gezegd, de dingen die we willen doen en zien daar zijn we al uit, nu de praktische kant nog!! Gaat allemaal wel lukken.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    3

    Standaard Re: Sunshine Trails (de Jong Intra vakanties)

    Hallo, Wij hebben van 26 mei tm 12 juni de Sunshine Trails van De Jong Intra gedaan! Inderdaad een goede manier om bij allemaal leuke plekken te komen zonder zelf alles uit te moeten zoeken. In het eerste hotel ontvang je de hotelvouchers en informatie van dag tot dag over de rondreis. Wij hebben de versie met standaard accomodaties gedaan. Het eerste hotel is gewijzigd (was eerst 1 x Miami Sleep - Inn Miami Airport) , nu zit je de eerste nacht ook in Miccosukee Resort. Hotels zijn basic maar prima. Altijd een zwembad erbij en meestal ook (eenvoudig) ontbijt inbegrepen. Alleen het hotel Red Roof Inn in Orlando/Kissimmee vonden wij erg tegenvallen, hebben dan ook zelf een ander hotel uitgezocht (Comfort Inn, waar we eerder tijdens de reis goede ervaringen mee hadden). Hebben gelijk hierover gebeld met de organisatie ter plaatse en inmiddels de kosten van de nachten in Red Roof Inn teruggestort gekregen. De reis zelf leidt je langs veel hoogtepunten in Florida. Zelf vonden we Ocala en Crystal river minder leuk, ik zou dan liever langer bij Napels / Tampa / St Petersburg zijn gebleven. Ik kan nog lang doorgaan met vertellen, heb je specifiekere vragen? Groetjes, Suzanne

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker MoWi's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    55

    Standaard Re: Sunshine Trails (de Jong Intra vakanties)

    Inmiddels hebben wij besloten om niet met de Jong Intra vakanties te gaan. We gaan zelf de reis plannen en van te voren al een aantal hotels boeken, zeker op de druk bezochte plaatsen. De rest van de hotels zoeken wij in Florida wel uit. Op die manier hebben wij ook iets meer speelruimte. Autohuur regelen wij wel vanuit Nederland.
    De route zal wel ongeveer hetzelfde zijn dus tips zijn welkom.
    Een pretpark of iets dergelijks zullen we wel gaan bezoeken maar willen daar absoluut niet teveel tijd voor uittrekken.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker chantalm88's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    38

    Standaard Re: Sunshine Trails (de Jong Intra vakanties)

    Hoi MoWi,

    Ik neem stiekem een klein beetje aan dat jullie wel een ANWB pas hebben! Ook vrij handig in Amerika, AAA-korting!!! Ik heb via mensen die op Schiphol landen gehoord dat je met deze AAA-korting leuke prijzen krijgt!

    Ik wens jullie veel plezier en geniet ervan!

    gr. Chantal

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker MoWi's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    55

    Standaard Re: Sunshine Trails (de Jong Intra vakanties)

    Hoi Chantal,

    Dat is een goeie....!!! We hebben inderdaad een ANWB-pas maar vergeten die altijd te gebruiken. Dankzij jouw reminder misschien nu eens niet :-) :-). Dank je wel en we gaan er zeker van genieten, gaat vast lukken!! Jullie horen het als we meer weten.

    Groetjes,
    Monique



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •