Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Key West: Fantasy Fest

  1. Top | #1

    Standaard Key West: Fantasy Fest

    Hallo,
    Wij gaan half oktober 2 weken naar Florida en uiteraard gaan we ook naar de Keys! Nou waren we al helemaal happy toen we zagen dat er in die 2 weken daar toevallig ook een festival gaande is. Maar is er iemand die daar een ander jaar ook is geweest?? Heb nml op internet het e.e.a. daarover opgezocht enne....wij zijn echt wel van de feestjes en het stappen maar dit zag er meer uit als een soort van ordinaire lloret de mar-carnaval-achtige toestand... Kan iemand me vertellen hoe en of het echt wel zo gezellig is??
    Gr. Ilse

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    1

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    Hallo Ilse,

    wil je de info hier publiceren zodra MarcelG jou informeert, wij zijn er dan nl. ook die periode en zijn geinteresseerd, tenminste als het geen carnavalsbedoening is.

    Bedankt alvast,
    Greta

  3. Top | #3
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    http://www.fantasyfest.net/

    Hier kun je alles vinden over het fantasy fest, is het carnaval achtig, misschien wel als je het zo wilt uit drukken.

    Een carnaval in RIO is anders dan in Limburg, zo is het ook weer anders in Key West.

    Het is de drukst bezochte week in het jaar al hier, er moet dus toch wel wat bijzonders zijn.

    Het gaat van het ene uiterste extreem tot het andere uiterste, je ziet dus de mooiste costuums en naakt. (Dit is op Duval ST)

    Er zijn ook heel veel andere activiteiten, die niet op Duval plaats vinden, dat is allemaal niet zo carnavallerig.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    Fantasy staat niet voor sprookjes maar voor erotische fantasieen. Dus kinky geklede mensen, en mensen die gebodypaint zijn.

    En een erg maffe maar wel leuke en gezellige sfeer. En ook veel animatie, dus mensen die op straat kunsten vertonen als acrobatiek en muzikaal.

  5. Top | #5
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    PS de hotelovernachting prijzen rijzen de pan uit hoor.
    2 jaar geleden vroeg men, de hotels, 3 x zoveel per nacht als een normale dag buiten het festival om.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    Dan heb je nog geluk er zijn veel plaatsen waar het 3x zoveel is en dan ook nog eens een minimum verblijf van 4 nachten.

    Waarschijnlijk kun je al geen kamer meer krijgen.
    (zegt ook weer iets over de interesse in het feest)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 08:35. Reden: fqe

  7. Top | #7
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    Het Fantasy fest is begonnen, ik denk dat als je vrijdag of Zaterdag ochtend vroeg op bent er wel wat van kunt zien via de volgende live camera.
    http://www.liveduvalstreet.com/

  8. Top | #8
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    Ik zie nu op dit moment een ondergelopen straat en onweer. Gaat het wel goed daar?
    Wel een supersnelle stream, gaaf!! Er stapt iemand uit een auto en die staat denk ik wel minstens in 8cm water.


    Edit: het wordt steeds spannender, nu zelfs een politieauto met zwaailichten die midden op de weg gaat stilstaan. Ik pak er effe een bak chips en wat cola bij! :mrgreen:

  9. Top | #9
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Fantasy Fest op Key West

    Ja dat was onverwacht vandaag, net op tijd de auto's kunnen besparen, het water stond al tot aan de deuren dat ik wakker werd, het is met bakken naar beneden gekomen.
    De omgeveing waar ik woon is een soort van soep kom, je kunt je dus wel voorstellen hoe dat er uit zag als Duval al blank staat.

  10. Top | #10
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Key West: Festival Fest

    Onze vakantieplannen zijn vandaag weer vastgelegd! Van 8 t/m 22 october zitten we in Orlando, en de planning was om evt. zaterdag de 22ste in èèn ruk door te rijden naar Key West.
    Nu zie ik op de agenda van Key West staan, dat dan het jaarlijkse Festival Fest bezig is.
    Wie kent dat? Is dat leuk om mee te maken? Op de foto's lijkt het allemaal behoorlijk carnavalesq ( niet dat ik daar bezwaar tegen heb als geboren kruikenzeiker) en behoorlijk bloot ( voor de meesten van t gezelschap mssn ook niet erg, haha)
    Zal wel heel druk zijn en z'n weerslag hebben op de hotelprijzen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •