Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 45

Onderwerp: American Football in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Hoi Nijntje,

    had je van te voren een parkeerkaart gekocht of er gewoon naar toe gereden en je auto daar neer gezet ? Op de site waar je NFL kaartjes kan kopen kan je ook parking tickets kopen a 15 a 20 $ , weet je nog hoeveel jij betaald hebt toen.

    Dus je gaat naar een game van de Tampa Bay Buccaneers
    Ze spelen in november tegen Arizona en Washington !!

    gaaf man

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    Zijn daar vroeg al naar toe gegaan, want op de parkeerplaats wordt al gegeten, gebbq-ed en gefootballed.
    Tailgating of Tailgate Party heet dat. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Tailgate_party

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Volgens mij waren we daar toen 20 dollar kwijt. We hadden geen parkeerkaarten gekocht van te voren. We gaan dat trouwens ook niet dit jaar doen, maar rijden gewoon naar het stadium en zien daar wel...

    The Bucs wedstrijd is die tegen Arizona, en ja ben ook weer heel benieuwd. Toch weer een ander stadium met dat grote schip. We zijn er wel een keer langs gegaan maar er was toen geen wedstrijd bezig. Zal nu wel heftig worden met die kanons schoten.

    Het is trouwens idd niet te vergelijken met de Admirals. Ben daar zelf ook een paar keer heen geweest, maar dat is toch wel een zielige vertoning in vergelijking met Amerika. Denk dat je dtit heel gaaf gaat vinden. Als je van nog meer sport houdt, is een icehockey wedstrijd ook aan te bevelen. Lekker koel en erg gaaf als je beneden achter het glas zit!

    Veel plezier bij de Dolphins en in Florida, en laat even weten wat je ervan vond.

    Groetjes

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Ik ben een Dallas Cowboys fan en kijk er erg naar uit om deze game bij te wonen en mooie combinatie, lekker op vakantie en je favoriete team zien spelen.Kon ook natuurlijk een keer naar Dallas toe maar daar valt niks te beleven, althans dat denk ik.ben al ene keer in texas geweest op familie bezoek en vond er niks aan.Was wel wat jonger maar toch.

    Dus je gaat naar de game tussen Tampa en Arizona, nou dat gaat tampa wel winnen dus veel kanonschoten daar dan, haha

    Ijshockey wil ik ook zeker een keer meemaken ( ik heb zelf op ijshockey gezeten ) alleen wij vertrekken op 10 september en gaan van 21 tot en met 26 september nar Vegas en dan is het ijshockeyseizoen nog niet begonnen, wel misschien een pre-season game, dat is in Tampa, tampa Lightning of de Florida Panthers in Miami.Misschien kan ik daar naar toe als ze thuis spelen in die periode dat ik in Florida ben.Alleen Florida is vrij groot en of ik dan precies in de buurt ben waar het gehouden gaat worden is nog even de vraag.

    Maar als het even kan ga ik zeker kijken, daar komen ook ongeveer zo,n 20.000 mensen op af, dus dat lijkt me ook wel wat.

    ben zeer benieuwd naar het spektakel in Miami met NFL dalijk, 16 september is het zover !!! en ik ben erbij

  5. Top | #15

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Als je écht een keer een leuke wedstrijd wil zien moet je ABSOLUUT naar Tampa Bay Buccanneers toe. Daar verbleken alle andere football teams in Florida bij. Gewoon naar het Raymond James rijden, kaartjes kopen bij iemand met een bordje "tickets wanted" en genieten =D>

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Hoi, ik ben net terug uit USA

    Ik ben op 16 sept. naar Miami-Dallas geweest en dat was echt top

    Ik als Cowboys fan erg leuke dag gehad en de score was ook nog top, 37-20 voor Dallas. Mooi stadion, Stadion van tampa zag ik liggen toen ik net was geland in Tampa, styadion ligt vlakbij vliegveld die doen het wat beter en misschien kom ik daar ook wel eens als ze misschien tegen Dallas gaan spelen in de toekomst.

  7. Top | #17

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Ik ga op 24 nov naar Tampa en op 25 nov spelen de Buccaneers tegen de Redskins. Lijkt me echt geweldig om daarbij te zijn. Iemand een idee hoe ik het beste kaarten kan regelen? Heb gekeken via stubhub.com en daar kost een kaartje op het upperdeck vanaf 70 dollar. Maar ik las op het forum ook dat je gewoon naar het stadium kan gaan en dan daar een kaartje kunt kopen.
    En iemand ook op het upper deck gezeten? en is de game dan nog een beetje te volgen?

  8. Top | #18

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Hey, gewoon naar het stadion rijden en onderhandelen voor je kaartjes. Zit je voor 100 dollar op een low section

  9. Top | #19

    Standaard Re: Wie heeft een keer een NFL game live meegemaakt ?

    Edwin, wellicht wel een goede tip, maar kan het ook voor minder dan 100 dollar? en hoe zit het met de beschikbaarheid, ik wil niet het risico lopen dat er niets meer is. En iemand ervaringen met het upper-deck?

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Football: Super Bowl 2009 in Tampa

    Het zal de sportliefhebbers op dit forum wel bekend zijn. In 2009 wordt op zondag 1 februari de Super Bowl gespeeld in het Raymond James Stadium, de thuishaven van de Tampa Bay Buccaneers. Wie weet wordt het net zo'n thriller als afgelopen zondag toen de Giants de torenhoge favoriet Patriots volslagen onverwacht versloegen. Ik weet niet of er forumleden zijn die net zoals ik zondagnacht voor de buis hebben gezeten, maar de wedstrijd was een korte nachtrust meer dan waard. Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen. Gaan er nou ook nog kaarten voor de Super Bowl in de vrije verkoop?

    Het is zo'n beetje het meeste gewilde sportevenement ter wereld dus er worden door ticketburo's nu al losse kaarten aangeboden voor ongeveer 3000 dollar per stuk. De normale prijs van 600 dollar is trouwens ook niet mis. Bij andere Finals kun je natuurlijk altijd proberen om kaarten te krijgen vis de thuisclub, maar de Super Bowl is in principe op neutraal terrein. Ik weet niet of de NFL kaarten voor de vrije verkoop distribueert. Voor de Final Four (basketbal), het weekend waarin de vier beste universiteiten tegen elkaar spelen, geeft de overkoepelende organisatie NCAA aan iedereen de kans om je in te schrijven. En een behoorlijk aantal kaarten wordt dan verloot. Weet iemand of dat bij de Super Bowl ook zo is. Andere tips om aan kaarten te komen, zijn natuurlijk ook van harte welkom.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •