Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 45

Onderwerp: American Football in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Super Bowl 2009 in Tampa

    Erg leuk maar ik denk dat je weinig kans hebt om kaarten te krijgen en ik vind het ook wel erg duur !
    Als wij naar florida gaan is het NFL seizoen afgelopen maar als het ons bevalt gaan we natuurlijk terug en misschien kunnen we dan in het seizoen gaan en eens een wedstrijd bezoeken

  2. Top | #22

    Standaard Re: American Football in Florida: Adressen

    Een maand geleden was ik in Denver om de wedstrijd Bronchos tegen Jacksonville te kijken. Mooie wedstrijd! Jacksonville is best een hele goeie team, ze zijn klaar voor de super bowl in Tampa Bay.

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: American Football in Florida: Adressen

    Ik heb een aantal weken geleden de Buccaneers zien winnen van de Minnesota Vikings en en de Miami Dolphins zien verliezen van de New England Patriots.

    Qua stadion vond ik het Raymond James Stadium in Tampa verreweg het mooist, maar Dolphin Stadium mag er ook zijn. Wat me opviel, was het relatief grote aantal 'uitsupporters' dat bij beide wedstrijden aanwezig was.

    Volgend jaar wellicht een wedstrijd van de Jacksonville Jaquars bekijken en eentje van de Florida Gators in Gainesville (college football). Ik ben dit jaar wel in het stadion van de Gators (The Swamp) geweest en het moet wel heftig zijn om daar een wedstrijdje te zien !

  4. Top | #24

    Standaard Re: American Football in Florida: Adressen

    Hallo,

    Zijn er dat jullie weten specifieke sites in nederland om kaarten te reserveren of te kopen voor de Buccaneers?

    Ik zag dit ergens op een site staan, wat houd het precies in?

    2009 Tampa Bay Buccaneers Season Tickets Package (Includes Tickets To All Regular Season Home Games)
    Laatst gewijzigd door Raister82; 15-03-09 om 13:43.

  5. Top | #25

    Standaard Re: American Football in Florida: Adressen

    Hoi,

    ben zelf al jaren Dolphan en koop mijn kaarten gewoon via de sites van de club. Je kunt ze dan afhalen bij de kassa. Prima geregeld. Wat je overigens in de post hebt staan is een jaarabonnement.....Als je niet iedere twee weken overvliegt naar Florida is dat de moeite niet waard

    Bijgevoegd de link van de site van de Bucs: http://www.buccaneers.com/tickets/ticketsmain.aspx

    Succes.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: American Football in Florida: Adressen

    Hoi,

    Ik bestel de kaarten via www.ticketmaster.com.

    Op de dag van de wedstrijd liggen je kaarten klaar bij de box office in het stadion (will call-loket). Werkt perfect !

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    22

    Standaard Miami Dolphins American football

    Vorige week voor het eerst een football wedstrijd gezien. in Miami een mooi open stadion voor 75000 toeschouwers. De competitie begint over 3 weken en dit was de eerste oefenwedstrijd, tegen de Tampa Buccaneers (waar we eerder in de vakantie een training bijgewoond hebben) Als je je tevoren een beetje verdiept in de spelregels en je goed concentreert tijdens de game wordt het vanzelf interessant. Wat heel leuk is vond ik hoe de Amerikanen uren van tevoren op de parkeerterreinen (20000 auto's) barbecuen en kratten bier, pichers margarita etc. verbruiken. Tailgating heet dat en is op zich een sport! En natuurlijk de cheerleaders en de prachtige videoschermen met HD herhalingen. Een klein onweersbuitje maakte het nog wat vochtiger dan het al was. Een mooie ervaring, ga zeker nog eens proberen, maar net zoals met de MLB zijn de reguliere competitie wedstrijden steevast uitverkocht. Dus probeer een keer de preseason wedstrijden (zijn overal in de USA) Zie net dat er toch nog hier en daar tickets voor wedstrijden zijn (dan wel vanaf 725 dollar per stuk))

  8. Top | #28

    Standaard Re: Miami Dolphins American football

    @ vettejus

    Wij hebben kaartjes(die we voor de begin van de season besteld hebben) voor Tampa Bay vs Carolina Panthers weten te bemachtigen! Nu de Buccaneers hun eerste 2 wedsrijden hebben weten te winnen zijn bijna alle wedstrijden in de Raymond James Stadium uitverkocht. Ook gaan we de avond erna bij The Magic op bezoek in Orlando.

  9. Top | #29

    Standaard american football

    Weet iemand of het mogelijk is american football (miami) te zien tijdens de 2de week van april 2011 (9dagen ) , het is moeilijk info los te krijgen maar zover ik zie spelen de miami dolphins maar in het najaar plus een klein stukje in het jaar 2011 (max februari). bedankt alvast voor de info vr gr siegfried

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: American Football in Florida: Nieuws, tips, vragen etc.

    Het American football seizoen is van eind augustus tot begin februari.
    Laatst gewijzigd door Ebelix; 25-11-10 om 22:41.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •