Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: roos1969

  1. Top | #1
    Newbie roos1969's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    9

    Standaard Even voorstellen: roos1969

    hallo,

    ik ben rosa, ben getrouwd en heb 2 kinderen van 6 en 9. ik ben in februari 1999 naar florida geweest, ik was toen 4 maanden zwanger en heb met mijn man een rondreis door florida gedaan, toen zeiden we al dat we terug moesten komen als ons kind groter zou zijn, maar ja, toen kwam een tweede. nu bijna 10 jaar later heb ik geboekt (de tickets dan) voor de mei vakantie van 2009, ik zoek me rot naar tips, villa's, autohuur en voordelige parktickets, ik word een beetje :shock: van. het duurt gelukkig nog even dus ik heb de tijd om alles op een rijtje te zetten.
    ik lees heel graag alle reacties.

    groetjes, Rosa

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Even voorstellen: roos1969

    Van harte welkom op het dorum.

    Leuk dat je je kinderen en natuurlijk jezelf en je man dit wil laten meemaken.
    Het heeft dan even mogen duren, maar de eerste stap heb je al gezet, nu gewoon nog even alle topics doorlezen en je plan maken.

    Wat ga jij nog veel plezier beleven aan de voorbereidingen van jullie trip.
    Lees om te beginnen de risverslagen en reisschema's eens door.

    Gebruik ook de zoekfunctie met kernwoorden van wat je zoekt. Zo zul je al heel veel informatie en tips vinden.

    Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust er zwerft hier genoeg ervaring rond.

    Veel plezier

  3. Top | #3
    Newbie roos1969's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    9

    Standaard Re: Even voorstellen: roos1969

    he, bedankt voor je reactie, mijn probleem is dat ik nu alles wil weten. ik heb nog de tijd om alles rustig door te nemen. jij veel plezier in je vakantie. groetjes, Rosa

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: roos1969

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roos1969 Bekijk Berichten
    mijn probleem is dat ik nu alles wil weten.
    Wij gaan al vanaf 1986 en weet je wat? We weten nog niet alles! BroWorld geeft het al aan; lees de reisverslagen eerst maar eens door. Dan maak je je eigen plan en daar kan je, als je dat leuk en leerzaam vindt, Het Forum eens op laten schieten. Bij twijfel gewoon even een berichtje plaatsen en je zult zien dat je je op weg geholpen wordt.

    Veel plezier, wees maar blij dat je zo lang van de voorpret kunt genieten\\/\\/.



  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker MoWi's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    55

    Standaard Re: Even voorstellen: roos1969

    Ha Rosa, het is denk ik belangrijk dat je eerst voor jezelf uitmaakt wat je wilt gaan doen.
    Er is natuurlijk zoveel mogelijk, maar maak eerst een globaal plan.
    Daarna zal het zoeken makkelijker worden denk ik.
    Veel plezier in ieder geval.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker chantalm88's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    38

    Standaard Re: Even voorstellen: roos1969

    Hoi Rosa,

    Maak een globale planning en die kan je altijd aanpassen... veel lezen en surfen over het internet heeft ook zijn voordelen en ga je voor fun, pretparken, strand of wat dan ook

    Ik wens je het beste met uitzoeken en vanaf okt. zal het reisverslag geplaatst worden op onze site kan je ook lezen!! Maar je kunt nu alvast kijken naar wat links op de weblog.

    gr. Chantal



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •