Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 100 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #551
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Of even bellen.....dat scheelt een rit! Overigens, hier vind je een afbeelding van een normale transponder.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 24-08-11 om 20:27.



  2. Top | #552
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Dat is de huidige uitvoering.
    Als je bijv. eens op Ebay.com kijkt zie je echter allerlei oudere uitvoeringen voorbij komen.
    Daar zit bijv. nog een batterij in en er zijn er ook met rode en groene lichtjes om aan te geven of je tol betaald hebt tijdens het passeren.
    Misschien is er dus ook wel een oudere uitvoering met een soort handel.
    De bevestiging met klitteband komt wel voor bij oudere uitvoeringen.

    Dus.....wellicht......mogelijk.....toch een transponder.

    Knaapje

  3. Top | #553
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    ff kijken of het lukt. nog nooit foto's geupload naar het forum. Er staat trouwens inderdaad e-toll op

    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-08-11 om 03:44.

  4. Top | #554
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Heel aparte puzzel.....Lijkt er op dat iemand dit 'ding' in de auto heeft laten zitten. Ik neem niet aan dat je zelf een rekening hebt geopend en geld hebt gestort bij SunPass?

    Zoals we op de site van Budget kunnen lezen, kennen zij alleen toll-by-plate. Ben wel benieuwd wat er nu precies speelt met dit 'ding'....

    DING
    Ik huurde laatst een car en daar zat een ding aan
    Ik huurde laatst een car en daar zat een ding aan
    Het was een ding met iets daaraan en daar dan van die dingen aan
    Ik huurde laatst een car en daar zat een ding aan

    Vrij naar Jeroen van Merwijk



  5. Top | #555
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Misschien dat iemand van de forummers, die in de USA wonen of gewoond hebben het bekend voorkomt??

    Lijkt mij een (zeer) oud model.
    De uitvoering voor de huidige zonder batterij zag er ieder geval al "moderner" uitr met de ledjes.
    Knaapje

  6. Top | #556
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    als niemand weet wat dit is, zie ik wel wat er gebeurt als we de auto inleveren en ik zal vragen wat dit voor ding is en het hier alsnog melden. Voorlopig hoef ik alleen maar rond te rijden!!in Florida

    Thx iedereen voor het mee kijken/denken

  7. Top | #557
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    10

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Heb me net door dit ganse topic geworsteld (amai, er valt precies wel veel te zeggen over de tolwegen )Wij huren een auto bij Alamo en zouden dus voor de "sunpass" optie gaan.

    Er is me al veel duidelijk geworden, ook door de FAQ ter zake. Wat me echter nog steeds een beetje verwart is het feit dit ik hier enerzijds las dat iemand zei " Bij het afhalen van de auto neem je de zogezegde "SunPass" optie" , waarop een ander repliceerde: "Het wordt je steeds gemakkelijker gemaakt. Je hoeft de optie niet eens meer te nemen.
    Die heb je automatisch, en wordt actief op het moment dat je door de eerste Sunpasslane rijdt".

    Dien je dus nog bij het afhalen van de wagen bij Alamo aan te geven of je deze sunpassoptie wil, of zit het al automatisch inbegrepen in je huurprijs en krijg je nadien gewoon de afrekening?

    Alvast bedank voor jullie hulp.


    2003: Californië, Nevada, Arizona - 2006: New York - 2007: West-Canada - 2008: Oost-Canada

  8. Top | #558
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Je hoeft niets aan te geven aan de balie. Alle auto's van Alamo zijn met nummerbord geregistreerd voor de tolsystemen. Gewoon instappen, lekker rijden over de Sunpass / EZ-pass rijstroken en achteraf krijg je de kosten verrekend via je creditcard.

    A child can do the wash!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #559
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    10

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Dat is simpel, je hoeft je dus over tol betalen, een voorraad quarters aanleggen, etc. geen zorgen meer te maken dan.

    Ik neem aan dat de baliemederwerkers bij Alama dan ook niet zullen trachten hieromtrent nog "extra's" bij te verkopen.

    Bedankt voor het snelle antwoord! O


    2003: Californië, Nevada, Arizona - 2006: New York - 2007: West-Canada - 2008: Oost-Canada

  10. Top | #560
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Waarschijnlijk niet, maar zoals ik al eerder vermelde, de balie medewerker van Alamo op Atlanta airport wist weer niets van tolwegen en de overeenkomst tussen Alamo en de tolwegen exploitant. Uiteindelijk heb ik een behulpzame Alamo medewerker aan de telefoon gehad die bevestigde dat je NIETS hoeft te doen bij een Alamo huurauto in welke staat die ook gehuurd is.
    Uiteindelijk heb ik zelf geen ervaringen met de tolwegen in Florida omdat wij die niet hebben gereden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-08-11 om 15:05. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •