Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 100 EersteEerste ... 2735363738394787 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #361
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    Wij hadden ook de auto van Alamo en hebben door de sunpaslanes gereden, nergens contant betaald. Ben benieuwd wat de eindafrekening gaat worden. Zal dan de 6 dollar zijn voor de sunpass + tolkosten. We zijn nu 2 weken terug, maar nog niets gehoord.
    ik heb enkele pagina`s terug dit al gepost,
    wij zijn 6 mei terug gekomen en een dag of 10/12 later is er $14 afgeboekt door alamo voor de toll
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #362
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Vandaag gezien op cc dat er 3 dollar is afgeschreven, Alamo toll staat erachter.

    @Teleton
    Ik heb eens gekeken op de tollsite en je kunt inderdaad heel makkelijk inloggen met je contractnummer om het overzicht te zien. Ik zag gelijk dat de volgende betaling 6 juni afgeschreven gaat worden.

    Ik moet zeggen het werkt super makkelijk bij Alamo dat je zo door kunt rijden voortaan bij de tolpoortjes via de sunpasslanes. Ik had het dus wel nog gevraagd bij aankomst bij alamo balie over de toloptie, maar alles gaat voortaan automatisch, je hoeft er niet meer om te vragen.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  3. Top | #363
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: [MN] Sunpass sticker van de Publix

    De stickers zijn te koop bij de service balie van Publix. Soms gewoon in een rek voor de balie, maar ik heb ook wel gezien dat ze ze achter de balie houden. Even vragen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #364
    Regelmatige Bezoeker edenanita's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    32

    Standaard Re: [MN] Sunpass sticker

    @Teleton, in de Tampa area zijn nog steeds cashlanes. Volgens een neef van me die daar permanent woont, zxal er altijd minstens 1 cashlane blijven bestaan

  5. Top | #365
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: [MN] Sunpass sticker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edenanita Bekijk Berichten
    Volgens een neef van me die daar permanent woont, zxal er altijd minstens 1 cashlane blijven bestaan
    Tsja, een neef. Daar kan deze site over de de selmon expressway in Tampa niet tegen op, natuurlijk.....;-). Voor je neef, die er permanent woont en alle andere ongelovige Thomassen een citaat:
    If you are used to paying cash and you're wondering where are the toll booths - welcome to all electronic tolling
    en de afbeelding van de site:


    Uploaded with ImageShack.us



  6. Top | #366
    Regelmatige Bezoeker edenanita's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    32

    Standaard

    Heeft het nut om die stickers nu al mee te nemen?? Als je die stickers activeert (moet toch ook daar gebeuren omdat het op kenteken gaat) is deze de volgende dag pas beschikbaar voor gebruik. Kun je dat ding toch net zo goed daar halen?? Ook jammer dat deze stickers eenmalig gebruik zijn...

    Heb je by the way ook geen amerikaans adres nodig om een account aan te maken met corresponderende credit card voor een sunpass mini?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 01-06-11 om 17:09. Reden: 1+1

  7. Top | #367
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Ja kunt je account aanmaken en alles op voorhand activeren, zonder kenteken en zonder US adres. (evt. je eerste hotel nemen.)
    Sterker nog, je kunt je kenteken zelfs uren na aankomst pas invullen en toch al door tolpoortjes gaan.
    Als je daar de sticker koopt en/of daar pas activeert moet je wat uren wachten voor je het kunt gebruiken.


    Ook jammer dat deze stickers eenmalig gebruik zijn...

    Voor zo'n $ 25 heb je een transponder, die je kunt blijven gebruiken.
    Knaapje


    Correctie:
    Je moet toch eerst een transponder of sticker hebben voor je de eerste keer een account kunt aanmaken.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 03-06-11 om 10:06. Reden: Aanvulling

  8. Top | #368
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: [MN] Sunpass sticker van de Publix

    + US$ 10,- die er altijd als minimaal saldo op moet staan...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #369
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edenanita Bekijk Berichten
    Ook jammer dat deze stickers eenmalig gebruik zijn...
    Nu is er een systeem dat je in feite geen cent kost, is het weer jammer....

    Waarom?Je account blijft gewoon bestaan als je dat wil, je hoeft met de volgende mini niet meer te doen dan je gegevens van de auto en de nieuwe mini door te geven. En dat alles gratis en voor niks, nada, noppes. De aanschafkosten worden immers zodra de sticker geactiveerd is, op je saldo bijgeschreven. Leuker kunnen ze het toch niet maken?

    Zoals Knaapje zegt, je kunt ook een transponder kopen voor 25 dollar. Da's een investering.....Ook prima, maar het hele forum zou op z'n kop staan als dit de enige manier zou zijn om electronisch tol te betalen. Want ons bint zuunig.

    Overigens denk ik zelf dat de SunPass mini transponder voor de gemiddelde toerist zodra Dollar het huidige systeem van tol betalen aan de markt aanpast, helemaal niet meer interessant is. Voor een paar dollar rijdt je immers, zonder je druk te maken over je saldo, kwartjes of aanmelden, bij de meeste autoverhuurders al dan niet over de SunPass lane, fluitend naar je bestemming.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 02-06-11 om 09:14. Reden: saldo



  10. Top | #370
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Heb nog even vorig jaar nagekeken bij Alamo maar zie alleen maar 6 dollar afgeschreven en geen tolkosten.... mmmmm, merkwaardig. Voor ons lijkt de Sunpass mini sticker het meest logisch, kom aan op Sanford en pak dan Tol 417. Kun je waarschijnlijk gewoon cash betalen..... Althans, daar ga ik vanuit.
    Heb even gekeken op de site en na alle info hier lijkt het duidelijk. Wel een vraag over het formulier:

    https://www.sunpass.com/selectSelect...nderNewAccount

    Gegevens zijn gericht op de Amerikaanse staten. Zo ook het Driver's License State/Number....... Je moet daar ook een staat aangeven. Ik kan er niet echt uithalen of het een verplicht veld is (state) en gelezen dat bijv. telefoonvelden met 000000-en kunnen worden opgevuld.....

    Wie ervaring met het invullen van NL rijbewijsnummer..... ?

    Is er toevallig ergens een actueel overzicht van Tolwegen waar staat aangegeven waar je contant of niet-contant NOG kunt betalen.....?
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 02-06-11 om 10:28.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •