Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 100 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Tolweg: Betaling tolweg 417 naar Kissimmee

    Wie kan er informatie over het volgende geven:

    Kan deze tolweg ook met creditcard betaald worden?

    Als dat niet mogelijk is, kan het alleen met muntgeld of ook met papiergeld betaald worden (welke coupures?)

    Alvast bedankt voor de antwoordne
    Arno

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Cash of een Sun Pass (als toerist: cash). Je kan munten gooien in een soort korf of aan een persoon geld geven als je wisselgeld nodig hebt, wel even de juiste rij nemen dan. In heel zeldzame gevallen staat er wel eens helemaal niemand bij de tollbooths. Ik heb dat 1 keer meegemaakt bij een afrit en had toen geen kleingeld bij. Ik ben dan maar gewoon doorgereden en ben toen niet geflitst. Ik denk dat je gewoon niet hoeft te betalen als er helemaal niemand is. Maar een bordje was wel duidelijker geweest toen

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Bij sommige afritten zijn alleen onbemande tollbooth's. En als je dan geen quarters hebt heb je een probleem.
    Of is het inmiddels mogelijk om met CreditCard te betalen? Ik heb die mogelijkheid nog niet eerder gezien. Andere ervaringen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Je kan de tol normaal gesproken niet betalen met een creditcard, ik weet alleen niet hoe dat zit tussen Miami en Orlando, omdat je dat stuk in een keer betaald aan het eind.
    Maar verder geld: gooi altijd een lading losse quarters en dollarbills in je auto, want je blijft ze nodig hebben.
    Eric

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Tot aan International Drive kom je vanaf de airport twee tolpunten tegen waar je cash (1 dollar) kunt betalen (of met de Exprespass, maar dat zul je wel niet bedoelen. Bij sommige afritten staat ook een booth waarin soms een persoon en soms een mandje (Celebration, aan het eind van de 417, in Kissimmee) waar de quarters in moeten. Zorg dus voor losse dollars en quarters als je in de auto stapt. Veel plezier 8)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    26

    Standaard

    idd. je kan beter losse quarters bij hebben dan nog kleiner geld.
    Wij hebben dat ook 1 keer gehad, dan sta je daar allemaal moeilijk te doen met een rij auto's achter je. Zeker als je het geld nog niet goed kent is dat lastig, wij hadden er zelfs al teveel in gegooit omdat hij niet open ging.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-11 om 06:32. Reden: fqe

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Het is in ieder geval zo dat de eerste 2 tollplaza's die je tegenkomt als je van het vliegveld komt zeker bemand zullen zijn. Dus zorg gewoon dat je daar wat wisselgeld krijgt. Ik heb trouwens net gelezen dat ze alleen briefjes tot 20$ aannemen maar voor een arme toerist die net is aangekomen maken ze vast wel een uitzondering als het nodig is.

  8. Top | #18
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Uiteraard kun je ook vanaf de airport richting Orlando gaan, via SR482 of SR528 (Beeline 1xtoll) en dan de I4 West richting Kissimmee, bijna tollfree. En zo zijn er no wel wat opties (OBT). Maar ik kan me zo voorstellen dat als je hier voor het eerst komt, je wat rustiger wilt beginnen met je USA rijervaring en dan kiest voor de 417 en de paar dollar toll voor lief neemt. Het tollfree alternatief is over het algemeen behoorlijk drukker dan de "rechtstreekse" 417.
    Tis maar net wat je (kwijt) wilt :wink:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #19
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Nooit van gehoord dat je met een credit card tol zou kunnen betalen. Lijkt me ook niet erg praktisch vanwege het "gedoe" met kaart en papierwerk terwijl de rij auto's achter je wel cash hebben en snel door kunnen.
    Ik moest een keer zoeken naar quarters, en een kerel achter me werd me toch ongeduldig. Dus voortaan lekker kwartjes meenemen en onder handbereik houden.
    De 417 is overigens mijn favoriete turnpike.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Tot aan International Drive kom je vanaf de airport twee tolpunten tegen waar je cash (1 dollar) kunt betalen (of met de Exprespass, maar dat zul je wel niet bedoelen. Bij sommige afritten staat ook een booth waarin soms een persoon en soms een mandje (Celebration, aan het eind van de 417, in Kissimmee) waar de quarters in moeten. Zorg dus voor losse dollars en quarters als je in de auto stapt. Veel plezier 8)
    Het hangt er uiteraard vanaf, wáár in Kissimmee je moet zijn, maar van OIA naar afrit Celebration (welke uiteindelijk uitkomt op de 192. is het $2,50 bij elkaar.
    2 tolpoorten met "Change Receipt" ($1,- ieder) en 1 bij het verlaten "Exact Coins Only" ($0,50).

    Ik heb een hekel aan de I-4...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •