Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 100 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #101
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tolpoort gemist

    Nee, maar Gerrit wil er graag alles over weten als je meer info hebt over deze verhuurder. :lol:

    Maar de slechte auto's die ik vorig jaar had kwamen allemaal van Alamo, 4 stuks heb ik er totaal gehad in 3 weken tijd. Vandaar dat ik de laatste keer bij Dollar heb gehuurd en helaas werkte daar na iets meer dan een week opeens de gordel achterin niet meer dus konden we hem ook omruilen. Wel vond ik de auto's van Dollar er beter uit zien dan die van Alamo, dus komende vakantie proberen we Dollar nogmaals uit.

    Ontopic: Vandaar dat ik die sticker niet zo zie zitten of ik moet een nieuwe auto mee krijgen volgende keer, dan bel ik Richard wel als ik dit topic niet meer kan vinden.


  2. Top | #102
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tolwegen

    Op de 417 heb je nog twee tolsystemen, viel me op: E-pass en Sunpass. Betekent dat dan dat je twee transponders op je auto moet plakken?

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Tolwegen

    wat is nu de beste optie om te betalen voor de tolwegen bij autohuur Alamo ?
    Kan jij daar bij huren gelijk iets afnemen en weet iemand of dat prijzig is ? Sticker lijkt handig maar bij auto wisselen (onverhoopt) geen goed plan. Ik deel graag in jullie ervaringen ...

  4. Top | #104
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tolwegen

    Ik betaal wel gewoon bij die poortjes zo vaak kom ik er eigenlijk toch niet langs. De rest is denk ik leuk als je er vaak bent of langere tijd bent en vaak langs die routes komt.


  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Tolwegen

    als het goed is wel 3 weken lang ! maar is dat dan lonend en .. hoe betaal je , contact cc ? of betaal je provisie door met cc te betalen ? ons huis zit aan de I4 dus tolweg wordt denk ik wel vaak over heen en weer.

  6. Top | #106
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen

    Je kunt bij Alamo een transponder voor de tolpoorten huren, voor $10,- p/w. De kosten voor tol worden dan met je CC verrekend en hij is verhuisbaar.

    Je kunt hem ook zelf kopen (bij Publix) voor $24.99 extax en zelf je account beheren.
    Dan kun je hem nog eens vaker meenemen :-)
    E.e.a. hierover staat in mijn laatste reisverslag.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #107
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tolwegen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk Berichten
    ons huis zit aan de I4 dus tolweg wordt denk ik wel vaak over heen en weer.
    Tol op de I-4? Ik zou eerst maar eens goed uitzoeken waar je zoal naar toe wilt en welke tolwegen je precies gebruikt voor je een transponder huurt/koopt. Voor ritjes naar de attracties heb je er echt geen nodig. Maar neem je bijvoorbeeld dagelijks de Osceola Parkway, ga je regelmatig naar Daytona of zo, dan hoef je met een transponder lekker niet in de rij te staan.



  8. Top | #108
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tolwegen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Je kunt bij Alamo een transponder voor de tolpoorten huren, voor $10,- p/w. De kosten voor tol worden dan met je CC verrekend en hij is verhuisbaar.
    Je kunt hem ook zelf kopen (bij Publix) voor $24.99 extax en zelf je account beheren.
    Hmm, ik ruik een opportunity. Kunnen we die transponders gaan verkopen of verhuren via de Florida Forum Shop?

    :-D :-\"

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard

    hallo,
    ik heb een klein vraagje tussen door ik heb op de site gezocht maar kon het niet vinden. wat zijn de tol kosten tegenwoordig van kissimmee naar miami south beach en terug uiteraard.

    wij hebben een auto gehuurd bij alamo

    mvg bas
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-04-10 om 09:22. Reden: samengevoegd

  10. Top | #110
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Tolwegen

    Bij Hertz even nagevraagd of we de tolwegen kunnen gebruiken.De auto's hebben een transponder. Hadden we een mazzeltje. We konden alle dagen gebruik maken van de Sun pass en E pass voor 10 dollar.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •