Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 100 EersteEerste ... 50909899100
Resultaten 991 tot 998 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #991
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Heb net toch ook weer zitten kijken op de sunpass toll berekeningsite. Het zijn idd prijzen van een paar dollar. Begrijp niet waarom dan het tollprogram van Sixt voor 3 weken $ 111 moet zijn. Aangezien we de eerste drie dagen in Miami verblijven ga ik een transponder kopen en op kenteken zetten. Lijkt mij idd het voordeligst.
    Ik heb alleen niets kunnen vinden over de toll kosten van Miami naar Key West.

  2. Top | #992

  3. Top | #993
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Nee, ik rij namelijk altijd (bijna) de hele 417-Tollroad af omdat de villa's die ik huur meestal in de Hwy-27 area liggen
    Oké, wij ook bijna. Wij nemen de voorlaatste afslag (Celebration). Dan komt er dus nog $0,25 bij mijn optelsom bij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #994
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    We gebruiken de mogelijkheid bij Hertz om de tol te betalen. De afrekening komt altijd achteraf als we thuis zijn maar nog nooit geen enkel probleem gehad.

  5. Top | #995
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard

    Wie wil mij een lange zoektocht besparen?
    Ik vlieg aan op Miami.
    Ik heb straks een Alamo huurauto.
    Ik ben IN het bezit van een transponder.
    Ik neem aan dat ik mijn kenteken ingevoerd MOET zijn voor ik de tolweg opga.
    Als ik het kenteken niet krijg ingevoerd en ik wil van af Alamo naar Miami beach kom ik dan tolwegen tegen waar ik niet cash kan betalen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjemmie Bekijk Berichten
    Onze ervaring van de afgelopen weken is, dat we op een aantal plaatsen goed moesten opletten. Voordat je het weet rij je op een tolweg, die alleen met sunpass of kentekenregistratie afgerekend kan worden. De kentekenregistratie methode is duurder dan de sunpass methode. Geen idee hoe deze met huurauto's afgerekend wordt. Wij hebben een paar jaar geleden een sunpass transponder gekocht die elke keer weer mee gaat op vakantie, dus wij zullen wel op die manier afrekenen. (Uiteraard houden we de afrekeningen van Alamo goed in de gaten om dubbele kosten te voorkomen.)
    Sjemmie, hoe meld jij je aan met je transponder als je aankomt en een huurauto neemt. Kan je via WiFi bij Alamo je transponder aanmelden op het juiste kenteken?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-04-14 om 11:12. Reden: 1+1

  6. Top | #996
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Frans,
    Het belangrijkste is dat je transponder (of sticker) actief is op datum en uur dat je vertrekt met de huurauto. Dat kan je op voorhand invullen. Geef een "fake" merk en kenteken op.
    Eenmaal je wifi hebt kan je de juiste autogegevens en kenteken invullen.

    Heb dat zo gedaan zonder problemen en heb dat van anderen ook al gehoord.

  7. Top | #997
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Als je transponder actief is (dus aangemeld bij Sunpass) en je daardoor een account hebt bij Sunpass, hoef je hem alleen maar aan het raam te plakken en je kunt op weg. Bij de eerste de beste gelegenheid, in je hotel o.i.d., dat je op het internet kunt voer je dan bij je account je "vehicle" in met de tijd vanaf dat je de weg op ging bij het vliegveld. En je moet natuurlijk wel een bedrag op je account hebben staan, maar dat lijkt me logisch.

    In geval van een huurauto kun je ook nog de tijd opgeven dat je hem weer inlevert, waarvan je dan ook keurig melding krijgt op de dag van vertrek.
    Dat doen wij al jaren zo, zonder enig probleem.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #998
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Dit onderwerp heeft inmiddels meer dan 1000 berichten, dus tijd om af te sluiten en een deel 2 te starten. Bij deze.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-04-14 om 09:26.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •