Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 82 van de 100 EersteEerste ... 3272808182838492 ... LaatsteLaatste
Resultaten 811 tot 820 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #811
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Holiday Cars (holidaycars.com) failliet

    Op hun Contact pagina staat het volgende:

    1) Is er een doorstart?
    De rechtbank Den Haag heeft op 27 december 2012 Holiday Cars International B.V. en op 28 december 2012 Holiday Cars Group B.V. in staat van faillissement verklaard.

    Per 31 januari 2013 is er een doorstart gerealiseerd. Wij hebben het merk Holiday Cars.com en het IT systeem overgenomen.

    Indien u vóór 28 december 2012 een boeking hebt gedaan via het oude Holiday Cars, dan zult u voor de afwikkeling van uw vordering of het verkrijgen van nadere informatie contact moeten opnemen met de curator mr. C.A. de Weerdt van Geelkerken Linskens Advocaten te Leiden. U kunt haar per e-mail (insolventies@gl-advocaten.nl) of per post (postbus 2020, 2301 CA Leiden) bereiken.
    Het is alleen wel leuk om te zien wie de 'Wij' zijn:

    Holidaycars.com maakt doorstart met nieuwe eigenaren

    Het failliete Holidaycars.com maakt een doorstart met nieuwe eigenaren. De verhuurder van auto’s wil terugkomen op de markt met een geheel nieuwe strategie, vertelt het nieuwe managementteam in TravMagazine.

    Holidaycars.com, dat in 125 landen actief was, werd eind december 2012 failliet verklaard. De autoverhuurder kon de jaarlijkse winterdip in het aantal boekingen vorig jaar niet meer overbruggen, zo meldde de curator in december aan Nu.nl. Dit terwijl het bedrijf niet ltijd daarvoor nog door vakantiebeoordelaar Zoover tot meest populaire autoverhuurbemiddelaar van Nederland werd verkozen. Oprichter Robbert Jan Meerpoel liet nog weten zelf een doorstart te overwegen, maar die kwam er niet.

    Nieuw management
    Holidaycars.com telde in totaal 50 medewerkers. Ex-medewerkers Michel Houthoff en Laurent Zbinden hebben nu samen met een niet bij naam genoemde investeerder het bedrijf gekocht, inclusief het IT-platform en de domeinnamen die horen bij Holidaycars.com. Het nieuwe verhuurbedrijf richt zich volledig op de b2c-markt, meldt TravMagazine. ‘Als de nieuwe organisatie staat, hopen we ook weer enkele grote online spelers in de reiswereld te kunnen bedienen', zegt Houthoff tegen de vaktitel.


    Laatst gewijzigd door Njit; 13-03-13 om 16:02.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #812
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard autohuur alamo.co.uk/brits en tolwegen

    Hoi Allemaal,
    Na alles gelezen te hebben, maar toch alles door elkaar heen staat. Heb ik een topic aangemaakt voor mijn vraag, omdat ik hoop zo een duidelijk antwoord te krijgen.
    We willen de auto huren bij alamo.co.uk/brits omdat deze het goedkoopst is. We vliegen op Tampa.
    Veel mensen hebben hier goede ervaringen mee zo te lezen en ze zijn de goedkoopste, vandaar onze keus.
    Wij vragen ons af of Alamo in Engeland ook al voorzieningen in de auto's heeft voor de tolwegen en anders wat we het beste kunnen doen. Een sticker kopen of een transponder. We vertrekken in mei al dus is allemaal kort dag.

    Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-13 om 20:43. Reden: Toegevoegd aan bestaand onderwerp over tol

  3. Top | #813
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: autohuur alamo.co.uk/brits en tolwegen

    Of je nu bij Almo.nl. Alamo.de, Alamo.co.uk huurt, uiteindelijk krijg je een Voucher mee die je aan Alamo USA laat zien. En de voorzieningen wat betreft tol zijn standaard bij Alamo. Zie dit topic waar het allemaal wordt uitgelegd: http://www.floridaforum.nl/showthrea...autoverhuurder
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #814
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: autohuur alamo.co.uk/brits en tolwegen

    Begrijp ik het goed: je hebt via Engeland een auto in Florida gehuurd.? Waarom wil je dan weten of ze in Engeland voorzieningen voor tolwegen in de auto's hebben.? Als je de auto's in de USA bedoelt, dan maakt het niet uit waar of hoe je hem gehuurd hebt, je krijgt een Florida auto met alle Floridiaanse mogelijkheden van tol betalen.

  5. Top | #815
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: autohuur alamo.co.uk/brits en tolwegen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Begrijp ik het goed: je hebt via Engeland een auto in Florida gehuurd.? Waarom wil je dan weten of ze in Engeland voorzieningen voor tolwegen in de auto's hebben.? Als je de auto's in de USA bedoelt, dan maakt het niet uit waar of hoe je hem gehuurd hebt, je krijgt een Florida auto met alle Floridiaanse mogelijkheden van tol betalen.
    Ja, ik bedoel inderdaad of er verschil in zit of je de auto via Nederland boekt of via Engeland, maar uit het antwoordt van NIJT heb ik antwoord op mijn vraag.. Ik ga even de andere topic bekijken..Bedankt voor het antwoord.

  6. Top | #816
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Wij wilden graag een sunpass kopen voordat we erheen gaan en kregen dit van Dollar teruggemailed. Is denk ik duurder, en volgens mij kan je de sunpass niet bij hun van tevoren aanvragen, weet iemand hier iets van?
    Our Miami International Airport (MIA)location offers a toll option called PASS24. This option costs $7.99 per day. It is an electronic tollby-pass option that allows the driver to bypass all toll booths and avoidelectronic toll charges on all the toll roads in the city or state, asapplicable; and, as many times a day as necessary. If not purchased,customers must pay Dollar for unpaid toll road violations (including violationscaptured by camera) charged by the toll authority plus a $15.00 administrativefee per violation. If customers have a personal transponder or account,it may not transfer to the rental vehicle and they will be charged a toll violation. Please be advised that some toll roads are managed electronically and have nomanned booths. GPS units rented from us can be programmed to avoid tollroads.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-04-13 om 14:40.

  7. Top | #817
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Heb je dit topic al eens doorzocht op "dollar" ? De sticker kan je alleen in winkels, supermarkten e.d. kopen, niet via de verhuurmaatschappijen
    Laatst gewijzigd door knaapje; 08-04-13 om 11:12.

  8. Top | #818
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    12

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Onlangs via Eautohuur bij Dollar voor 3 weken een auto gehuurd, ophaallokatie Miami Airport en ter plaatse, bij Dollar dus, een sunpass voor 107 dollar aangeschaft....daarmee kun je onbeperkt gebruik maken van de tolwegen......

  9. Top | #819
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    @Sunnyrojo

    De Sun Pass transponder koop je o.a. bij de Publix en kost ongeveer $25. Wij nemen er een paar mee in mei. Eventueel kunnen we er voor jullie ook 1 meenemen. We komen 12 mei weer terug in NL.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  10. Top | #820
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patries Bekijk Berichten
    Onlangs via Eautohuur bij Dollar voor 3 weken een auto gehuurd, ophaallokatie Miami Airport en ter plaatse, bij Dollar dus, een sunpass voor 107 dollar aangeschaft....daarmee kun je onbeperkt gebruik maken van de tolwegen......
    Om misverstanden te voorkomen: Je koopt dan geen sunpass, maar je betaalt Dollar voor de tolkosten die zij via de nummerplaat doorbelast krijgen. Let op dat je een nieuwe sticker of transponder eerst moet activeren voor hij werkt.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 08-04-13 om 14:42.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •