Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 94 van de 100 EersteEerste ... 44849293949596 ... LaatsteLaatste
Resultaten 931 tot 940 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #931
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Het foldertje dat ik afgelopen zomer meenam:



    Op groot formaat: http://imageshack.com/a/img513/5268/5s5d.jpg
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-14 om 12:31.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #932
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    @dwouters85; ik heb vorig jaar een filmpje gemaakt vanaf het vliegveld en dan via de 528 en I-4 naar Kissimmee (exit 64).
    In onderstaande filmpje zie je hoe het gaat met de toll lanes. Ik heb 30 minuten in 6 minuten gepropt, maar de belangrijke dingen op normale snelheid gedaan, zoals de tolhokjes.

    Hier een linkje naar het stukje met de tol (hij opent een paar sec. voor je op het stuk bent wat ik je wil laten zien);

    http://www.youtube.com/watch?feature...0pi7EJRA#t=139

    (kan niet tussen video tags, want dan opent hij vanaf 0 sec. en ik wil je specifiek laten zien hoe het zit met de tolls)


    Wil je 'm toch helemaal zien;

    Laatst gewijzigd door JKG; 06-02-14 om 19:30. Reden: tags

  3. Top | #933
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans van Demen Bekijk Berichten
    Afgelopen kerst en oud en nieuw 13 dagen auto van Alamo, route : Miami via Ft Lauderdale-> Cocoa etc naar Orlando ->Sarasota -> Sanibel -> Naples -> Miami.( Gereden met roadmap op slip , we rijden altijd zonder TomTom) in deze 13 dagen ruim 1460 kilometer gereden, we kijken niet naar Tolwegen etc. Gister is op CC afgeschreven $ 17.40 = Euro 13,09.
    Volgens mij moet je dan niet willen om met zo'n losse sunpas etc te willen reizen.
    Dat zijn gelukkig niet de prijzen van de Franse tolwegen en geeft een goed overzicht van de kosten. Is jouw conclusie dus dat je beter met een creditcard kan betalen of heb je het Alamo systeem gebruikt? Wij hebben al een Sixt auto vastgelegd en die zijn erg duur met de sunpass.

  4. Top | #934
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Tongeren, Belgium
    Berichten
    6

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    5€ per dag bij Sixt? is dat dan zoveel duurder als bij Alamo?
    Ik heb er ook een wagen gereserveerd maar voor mij is dit het goedkoopst ivm underage fee

  5. Top | #935
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    @ REVOS: Wij hebben inderdaad het Alamo systeem gebruikt. Hoe dit werkt bij Sixt weet ik niet. Wij huren altijd bijAlamo hier via Nederland. De reden daarvoor is dat wij een 8 tal jaren geleden een ongeval hebben meegemaakt in Texas ( geen schuld en alleen blikschade) en we toen alle correspondentie in het Duits moesten doen ( Via een duitse maatschapij gehuurd) Nu kan ik een redelijke mondje Duits, maar ambts Duits gaat me toch boven mijn pet !

    Volgens mij is dat ook het geval als je bij bv een engelse site boekt, je dan verder, als er iets gebeurd, je ook alles in het Engels moet doen ?
    Laatst gewijzigd door Hans van Demen; 24-02-14 om 17:14.

  6. Top | #936
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Dat voordeel heeft Sixt ook. Elke keer als ik een vraag stelde aan Sixt Miami kreeg ik antwoord vanuit Hoofddorp in het Nederlands.

    @Leducw: 5 euro per dag? Maar dat is bij 3 weken toch ook ruim 100 euro en dan kunnen we beter een transponder kopen voor 15 dollar (als dat mogelijk is...). Underage is inderdaad geen probleem bij Sixt las ik maar dat is voor ons niet aan de orde.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-02-14 om 00:30. Reden: q

  7. Top | #937
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Toch nog even gelezen op http://www.sixtblog.com/travel-advic...da-toll-roads/

    zij bieden dus voor $ 36,99 onbeperkte toegang tot de tolwegen. Maar voor 3 weken toch een dik bedrag, zeker als ik het vergelijk met het verhaal van Hans. We gaan vergelijkbaar rondje doen als Hans en dan is verschil $ 17 vs $ 111 wel erg groot. Als is comfort wel belangrijk.

  8. Top | #938
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Toch nog even een vraag. Ik sta op het punt om onze auto bij Alamo te huren. Ik vindt zo'n toll by plate ideaal. Echter kan ik dit nergens terug vinden in de booking. Is dit iets wat ik bij aankomst los moet bijboeken? Hopelijk kan iemand mij aan het juist antwoord helpen.

  9. Top | #939
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Hoef je niets voor te doen, zodra je het eerste tolpoortje doorrijd wordt het systeem vanzelf geactiveerd.

  10. Top | #940
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    https://www.sunpass.com/rentalcar deze link is ook wel handig



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •