Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 100 EersteEerste ... 2533343536374585 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #341
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    We weten natuurlijk niet welke vraag er precies is gesteld, maar het lijkt er op dat deze informatie niet klopt. Op onderdelen is een nuancering niet verkeerd want zo ontstaan er misverstanden.
    De vraag waar dit antwoord betrekking op heeft stond 2 postings erboven, #425. Dus het gaat om de 2 wegen vananf MCO naar Kissimmee toe.

    Wat betreft de kosten heb je gelijk, want er is een maximum van $ 6 per huurperiode, iets wat in het Engelse antwoord verzuimd werd te vermelden.

    In het geval van bovengenoemde vraag (2 keer tol van en naar MCO) is Alamo dus goedkoper. Maar cash het allergoedkoopste. Het ging puur om dit specifieke geval.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #342
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    In Florida is het voor 99% mogelijk om overal tekomen zonder dat je een tolweg ziet, en op vele tolwegen, mocht je die onverhoopt toch tegenkomen, kun je nog met cash betalen.
    Dus dan is een Sunpass niet nodig, maar op de tolwegen waar contant betalen niet mogelijk is zul je toch iets anders moeten verzinnen.

    Nu is er op dit forum al heel weinig te vinden over campers in het algemeen, lat staan over zoiets specifieks. Daar moet je toch echt bij je reisbureau of Cruise America zijn, dunkt mij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #343
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    van de week is door alamo de toll af geschreven op de CC van afgelopen vakantie
    $14 in totaal van een rondje orlando/miami/keywest/naples/sanibel island/tampa/orlando .....

    lekker makkelijk,overal zodoor rijden,zonder steeds te moeten grabbelen achter quaters
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #344
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-ax-y Bekijk Berichten
    Idd, maar de pas is tien dollar voor onze drie weken.
    Dat valt nog erg mee. Niet zo goedkoop als Alamo ($6.-), maar zeker geen hoofdprijs.
    En dat er nog toll overheen komt is logisch voor de meeste mensen, maar voor de onwetenden (jullie duidelijk niet) is er het kattebelletje van Teleton :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #345
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    47

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Vandaag de reispapieren gekregen:-P
    En wat zie ik dat we nu bij Alamo de huurauto hebben ipv bij dollar rent.
    Denk niet dat het veel uitmaakt ofwel?

    We hebben ervoor gekozen om toch de sunnpas bij het verhuurbedrijf te pakken omdat dit de eerste keer is dat we naar de States gaan.

  6. Top | #346
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonja65 Bekijk Berichten
    Denk niet dat het veel uitmaakt ofwel?
    Denk het eigenlijk wel. Bij Alamo hoef je verder niets te doen, je kunt direct met de auto door de electronische tolpoortjes. En dat kost je 2 dollar per dag met een maximum van 6 dollar per huurperiode, exclusief de tolkosten.

    De regeling bij Dollar is ingewikkelder en duurder, dus jullie hebben mazzel.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 25-05-11 om 17:07. Reden: Quote aangepast



  7. Top | #347
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    47

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Oke dus toch wel en als ik het goed begrijp is het 6 dollar en dan de kosten van de tolpoortjes? moet ik dat vragen aan ze voor de sunpass?

    Alamo ligt dat in de hal van aankomst of moeten we buiten een busje pakken erna toe, ja is nu weer andera als het was, ik zag bij exitreizen op de site dat ze nu met Alamo zaken doen. Komt wel ff goed uit hihi.

    Is alleen erg jammer dat we als de auto inleveren in Miami dat we rond de 50 dollar moeten betalen omdat we hem niet inleveren in orlando is zeker ook normaal?

  8. Top | #348
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Wij hebben dit keer gehuurd bij Dollar helaas 6$ per dag x 27 = 162 dollar .

    We verblijven in Cape Coral en gaan wel nog een paar keer naar Miami/Fort Lauderdale en een aantal dagen naar de Keys zou dit icm met het dollar systeem een beetje in de buurt komen qua kosten. Het linkje met de onbemande tolporten daar kom ik even niet uit, misschien weet iemand dit, zou het in ons geval een oplossing zijn om 162 dollar te betalen want volgens mij betaal je toch ook steeds tol rondom Cape Coral,.....weet het niet meer zeker..(en naar en van de keys zou er ook geen cash optie meer zijn?)

    Of toch maar gewoon een MiniSunn,...
    Laatst gewijzigd door angelique100; 26-05-11 om 12:00.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  9. Top | #349
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Nou je hebt 1 geluk.
    Het maximumbedrag per week is $ 36,99, maar per dag $ 6,99. Zie:

    https://www.sunpass.com/rentalcar

    Voor je $ 162 tol betaald hebt moet je heel wat afrijden in minder dan 27 dagen, want op de Keys heb je alvast geen tol.
    Ik zou gaan voor de mini (sticker) transponder.
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 26-05-11 om 13:55. Reden: typefout

  10. Top | #350

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Vraagje,
    Ik ga 3 weken met een auto van Dollar rent a car een rondje florida maken miami,orlanda,westkust,keys, en terug naar Miami.
    Wat is nu de beste optie?? Een mini sunpass kopen, eentje bij dollar kopen of gewoon contant, creditcard betalen bij de tolpoortjes.
    Wie weet het antwoord?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •