Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 81 van de 100 EersteEerste ... 3171798081828391 ... LaatsteLaatste
Resultaten 801 tot 810 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #801
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Ik heb op de HTC (Android) al een tijdje een Sunpass app, maar deze is veel uitgebreider, Ik kan alleen maar de rekening aanvullen, dus niet de auto invoeren en zo.
    Toch maar een I-phone kopen dan
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #802

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Wij hebben vorig jaar juli twee en een halve week door Florida rondgereden met een auto van Alamo en ook gebruik gemaakt van de Sunpass poorten. We hebben tot nu toe nog geen rekening van de tol gehad van Alamo, dus we hebben een vaag vermoeden dat ze ons vergeten zijn of dat er iets anders mis is gegaan in hun administratie. Of zijn er meer waarbij dit zo lang heeft geduurd? We zijn maar niet van plan om slapende honden wakker te gaan maken, we wachten rustig af..

  3. Top | #803
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Dat zou ik ook doen
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #804

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Ik weet het, het klinkt stom, maar ik blijf het allemaal niet kunnen doorgronden met die tolwegen.
    Wat is nu wijsheid om te doen.
    Wij hebben twaalf dagen een minivan gehuurd via Alamo.
    Wat is nu het makkelijkste?
    Mijn ouders van in de 70 reizen ook mee en het moet dus zo simpel mogelijk zijn.

    Wat is jullie eenvoudige advies?

  5. Top | #805
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Het eenvoudigste is gewoon wegrijden en nergens op letten, zeker bij Alamo. Mocht je een tolpoort passeren, wordt je automatisch aangemeld en draai je mee in het programma. De deelname ($2,95p/d -max $14,75 nu) en de tolgelden worden vanaf dat moment op je CC afgeschreven, al kan dat even duren (zie boven)

    Passeer je de hele vakantie geen tolpoort, gebeurt er niks.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #806
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Is niet stom hoor, de meest eenvoudige oplossing is helemaal niets doen en gewoon door de tol heenrijden. Alamo zal dan max 15$ berekenen op je CC + de tol kosten natuurlijk. De goedkope manier is om te werken met een Sunpass sticker deze koop je bij bv de Publix of eventueel hier alvast op het forum. Deze optie is goedkoper 5 $ maar je moet dan wel zelf de auto aanmelden en een account aanmaken (deze sticker is niet direct geactiveerd) je kan het wel alvast vanaf Nl doen dan even je kenteken toevoegen. Ik zelf zou voor die paar Dollar en je geeft zelf al aan zo simpel mogelijk gewoon lekker door de tol heenrijden en Alamo laten afschrijven.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #807

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Mooi. Dank jullie wel. Helder verhaal.
    Ik ga dan voor die 12 dagen niet lopen rommelen met aanmeldingen etcetera.
    Ik laat het door Alamo verrekenen voor beide auto's. Dat bedrag op een hele vakantie maakt dan ook niets meer uit.
    Gemak dient de mens...

    Nog een kleine vraag.
    Ik heb begrepen dat er één toll weg is waar je enkel nog 'digitaal' kunt betalen. Klopt dat? Welke is dat?
    Laatst gewijzigd door Maarten-Annique; 26-02-13 om 10:25.

  8. Top | #808
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Dat is de Florida Turnpike (Orlando-Miami), maar ook daar heb je geen hinder van, want je betaalt "by plate" als je het Alamoprogramma volgt, ook daar.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #809
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrix65 Bekijk Berichten
    Wij hebben vorig jaar juli twee en een halve week door Florida rondgereden met een auto van Alamo en ook gebruik gemaakt van de Sunpass poorten. We hebben tot nu toe nog geen rekening van de tol gehad van Alamo, dus we hebben een vaag vermoeden dat ze ons vergeten zijn of dat er iets anders mis is gegaan in hun administratie. Of zijn er meer waarbij dit zo lang heeft geduurd? We zijn maar niet van plan om slapende honden wakker te gaan maken, we wachten rustig af..
    Blijkbaar is er ergens in het proces van jouw huurauto - tolpoort - sunpass administratie - aanlevering bij Alamo - doorbelasting aan jou iets niet helemaal goed gegaan.
    Niets aan doen. Geniet ervan en niet meer aan denken.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-02-13 om 10:49.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #810
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Holiday Cars (holidaycars.com) failliet

    Kreeg vandaag een e-mail van holiday cars ( heb in het verleden 1 keer bij hun geboekt ), ze hebben dus een doorstart gemaakt, zitten nu in Amsterdam en er zijn een aantal veranderingen door gevoerd:

    De belangrijkste veranderingen:

    • Nieuwe website
    • Gespreid betalen
    • Groter aanbod huurauto's
    • Gratis annulering
    • Geen Credit Card kosten
    • Nieuwe klantomgeving
    • Nieuwe contactgegevens



    We zullen zien hoelang ze blijven.
    Laatst gewijzigd door Njit; 13-03-13 om 15:43.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •