Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 100 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

  1. Top | #581
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Tol Alligator Alley - I-75

    Ik lees wat tegenstrijdige dingen over hoe de tol te betalen op de I-75 van Naples naar Miami.

    Kun je daar nog steeds cash betalen of moet dat met SunPass?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  2. Top | #582
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tol Alligator Alley - I-75

    Hoi Linda,

    Het kan beide. in juni 2011 zijn wij er zonder Sunpass overgereden (waren we vergeten) en hebben we Cash betaald.
    in juli 2011, de volgende trip, zijn we met Sunpass over de Alligator Alley gereden.

    groet Christa

  3. Top | #583
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Tol Alligator Alley - I-75

    FF hier op inhaken.....welk poortje moet je hebben als je cash wil betalen?????
    kan je ook met creditkaart betalen of moet het gepast geld zijn????
    Wij hebben eigenlijk tot nu toe altijd de tolwegen vermeden maar willen nu vanaf miami meteen door naar st pete's beach.......

    Alvast bedankt Monique

  4. Top | #584
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Tol Alligator Alley - I-75

    Nee... je kunt niet met een credit card betalen, da's in Frankrijk... ](*,)

    Een "cash" poortje herken je aan het bord wat er bovenhangt

    Change and Receipts OF Exact Coins Only.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #585
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard

    Hoi, ik vertrek 21 oktober naar Miami, ik heb een auto bij Dollar Car Rent gehuurd. OOk heb ik hier de sunpass besteld en ontvangen. Vraagje...kan ik mijn SumPass nu al activeren...? Of is dat te vroeg...2 weken van te voren? Wij vertrekken 18 november weer vanuit Miami terug naar Nederland.

    Ik meen ergens gelezen te hebben dat na activering de pass een bepaalde periode geldig is...maar ik kan dit stukje tekst nergens meer vinden dus twijfel of ik misschien iets door elkaar haal...

    En dan kan ik nog iets niet terug vinden, stel ik activeer mijn pas nu, en zet daar het geld op. Ik kom aan in Miami dan moet ik dus mn kenteken door bellen (of mailen?) Maakt het verschil uit als ik alles via internet doe...dus kenteken en merk auto doorgeef...of dat ik het telefonisch doorgeef? Hiermee bedoel ik te vragen, is mijn pas eerder geactiveerd wanneer ik het doorbel...? Of maakt dit niets uit.

    Andere vraag: wanneer werkt de pass,
    Ik bedoel, na het doorgeven (via internet) wanneer kan ik dan over de toll wegen rijden ? Ik land om 18.30 uur dus als we geluk hebben, hebben we rond 19.30 de auto (ligt natuurlijk aan de drukte bij Dollar Car Rent) ik wil het kenteken via internet invoeren via de wifi in het hotel met de laptop

    (Of is het toch echt beter dit telefonisch allemaal te doen?)

    Sorry de vragen zullen hier best terug te lezen zijn, maar ik krijg ze niet gevonden...excuus Groetjes Tessa

    Ow volgens mij zie ik nu dat de pas na ingeven kenteken...na 24uur beschikbaar is..? (dat is dus een gehele dag wachten en de tolwegen vermijden)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-11 om 18:31. Reden: 1+1

  6. Top | #586
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Thuis een account aanmaken en de sunpass activeren. 2 weken voor vertrek is prima. Krijg je het aankoopbedrag als tegoed weer terug. De pas werkt meteen op de aangegeven dag ook als het kenteken nog niet is ingevuld. Na aankomst zo spoedig mogelijk de auto en kenteken via internet invullen. Als je een einddatum invuld dan eindigd de pas ook automatisch na die dag.
    Je hoeft de tolwegen niet te vermijden. Dit geldt alleen als je de pas na aankomst gaat activeren. Jij gaat dit thuis doen, dus je kunt meteen over de tolwegen.

  7. Top | #587
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tessa35 Bekijk Berichten
    Hoi, ik vertrek 21 oktober naar Miami, ik heb een auto bij Dollar Car Rent gehuurd. OOk heb ik hier de sunpass besteld en ontvangen. Vraagje...kan ik mijn SumPass nu al activeren...? Of is dat te vroeg...2 weken van te voren? Wij vertrekken 18 november weer vanuit Miami terug naar Nederland.
    Je kunt je Sunpass inderdaad nu al activeren

    Ik meen ergens gelezen te hebben dat na activering de pass een bepaalde periode geldig is...maar ik kan dit stukje tekst nergens meer vinden dus twijfel of ik misschien iets door elkaar haal...
    Zolang er geld op je account staat is de pas geldig, maar als je de huurauto weer inlevert zul je de pas moeten verwijderen en is hij (normaal gesproken) niet meer te gebruiken. Een nieuwe pas (een volgende keer) kun je wel weer koppelen aan je Sunpass account. Wel kun je de pas instellen voor een bepaalde periode, zodat hij aan het eind ervan niet meer werkt. Je account blijft dan wel actief (zo lang er geld op staat)

    En dan kan ik nog iets niet terug vinden, stel ik activeer mijn pas nu, en zet daar het geld op. Ik kom aan in Miami dan moet ik dus mn kenteken door bellen (of mailen?) Maakt het verschil uit als ik alles via internet doe...dus kenteken en merk auto doorgeef...of dat ik het telefonisch doorgeef? Hiermee bedoel ik te vragen, is mijn pas eerder geactiveerd wanneer ik het doorbel...? Of maakt dit niets uit.
    Het kenteken kun je via je account doorgeven op de Sunpass website, maar kan ook telefonisch.

    Andere vraag: wanneer werkt de pass,
    Ik bedoel, na het doorgeven (via internet) wanneer kan ik dan over de toll wegen rijden ? Ik land om 18.30 uur dus als we geluk hebben, hebben we rond 19.30 de auto (ligt natuurlijk aan de drukte bij Dollar Car Rent) ik wil het kenteken via internet invoeren via de wifi in het hotel met de laptop
    Invoeren kan na aankomst in je hotel, je geeft dan gewoon de tijd in vanaf dat je geland bent.

    (Of is het toch echt beter dit telefonisch allemaal te doen?) Nee

    Sorry de vragen zullen hier best terug te lezen zijn, maar ik krijg ze niet gevonden...excuus Groetjes Tessa
    Meer informatie kun je vinden in de speciale FAQ over dit onderwerp.

    PS. Als je account geactiveerd is werkt de pas onmiddelijk na aankomst, dus niet na pas 24 uur.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #588
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Yess, thanks hrjhaan en Ta2 Gerrit. Deze informatie is echt heel nuttig. Ik ga de sunpass zometeen activeren, en hopen dat het lukt, lukt het niet dan ga ik bellen, want heb wel al verschillende keren gelezen dat het ooit niet wil lukken.

    In ieder geval bedankt voor de info, ik was bang dat wanneer ik de pass nu zou activeren...de pass maar een maand geldig is en ik dus 2 weken mis zou lopen terwijl ik dan in Florida zit. groetjes Tessa

  9. Top | #589
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Ik heb na mijn vakantie netjes de transponder van het raam gehaald.
    In de SunPass applicatie staat hij nog actief, met saldo.
    Kan ik de transponder ook deactiveren (en hoe), en blijft het geld dan op mijn account staan?
    Of moet ik eerst een nieuwe toevoegen voor de volgende trip, en kan ik dan het geld overzetten van de ene naar de andere transponder?

  10. Top | #590
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Tolwegen / SunPass

    Hoi, ik weer...hehe

    Iemand enig idee hoe de Sunpass in nederland te activeren? County...(ik las ergens Osceola) geen idee waarom...maar prima.
    Dan Drivers Licence State/number... (aangezien ik vanuit Miamie reis, zal dit florida zijn, maar het nummer weet ik nog niet) dan mijn naam (dat is dus het makkelijkste stukje)

    Vervolgens Suite or Apt....? Moet ik hier iets v een hotel invullen?

    Dan STATE (moet dit nu Florida zijn...?) Zip Code

    Phonenumber: (ik dacht toets mijn mobiele nummer in inclusief 0031
    ...maar dat gaat dus niet?) dus einde verhaal...ik prbeer me zojuist door de antwoorden in dit topic te worstelen...59 pagina;s...maar ben nog niet bij het antwoord....behalve dan...een beller is sneller...maar goed, ik heb al problemen met pagina 1...dus wellicht kan iemand me helpen. Thanks!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •