Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 16 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 155

Onderwerp: Shopping: Prijzen merkkleding

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Voor Uggs moet je naar The Walking Company gaan. Deze zit zowel in de Florida Mall als in de Mall at Millennia. Als je vlak voor je vakantie bestelt op hun website, dan kun je het ook in de winkel ophalen. Geen verzendkosten en je hebt zeker het model en maat die je wil hebben.

  2. Top | #32
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Ik en mijn vriend verblijven tijdens onze vakantie in een Disney Resort , dus hebben we geen auto , is het de moeite om een taxi te nemen tot de outlets?
    heeft iemand hier al ervaring mee? Als ik bij google maps uitreken zou de rit iets van een 10 minuten duren , zou een taxi dan veel kosten?
    wil ook wel eens gaan kijken bij de premium outlets :-D

  3. Top | #33
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Het is zeker de moeite waard om een taxi te nemen naar de outlets. Zorg dat ke met lege tassen naar Amrika reist want je komt met hele volle tassen terug.

    De kosten zullen zo'n usd 15 tot 20 per rit zijn.

    Veel pelzier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #34
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Jaaa Valesca zeker de moeite waard!!
    Ik zou dan de Premium of de prime outlet nemen (zijn ongeveer hetzelfde dus zou even kijken welke dichterbij is.) Je hebt hier: Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Calvin Klein, Guess (waar ik verliefd op ben geworden) Grote Disney outletstore, Nike, Adidas, Luchtjes, en nog veeeeel meer!!! haha
    Shirtjes van ongeveer 20 dollar (12,50 euro) en spijkerbroeken van ongeveer 40 dollar (25 euro) je wordt daar gek!! hahaha

    Classic Uggs heb ik voor 160 dollar bij Northstorm gekocht in de Florida Mall en ik heb ook gebreide Uggs die waren 99 dollar.

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  5. Top | #35
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    ok ik ben overtuigd haha :-D laat die taxi maar komen dan!
    Wel leuk dat ze openzijn tot 11pm! Waarscheinlijk zullen we de shopping houden na Animal Kingdom , dat park is toch maar open tot 5pm dus... het word een beetje proppen als je zoveel wilt doen op 10 dagen tijd :-( maarjah...
    slapen kunnen we doen als we terug zijn haha :-D

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Bedoel inderdaad prijs usa in dollar en de prijs van hetzelfde artikel in nederland dus geen wisselkoers
    Premium en prime zijn enigszins te vergelijken onze voorkeur ging toch enigszins uit naar prime.

    Didier

  7. Top | #37
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    160 dollar voor een paar schoenen het is maar wat je goedkoop vindt :shock:.
    Kan je kwa winterjassen ook een beetje slagen daaro ? ik hoop ook geen gedoe te krijgen met de douane trouwens met al die spullen.......

  8. Top | #38
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remco n. Bekijk Berichten
    Kan je kwa winterjassen ook een beetje slagen daaro ? ik hoop ook geen gedoe te krijgen met de douane trouwens met al die spullen.......
    Florida heeft een subtropisch klimaat, ik denk dat ze daar, kwa winterjassen, de collectie ook op aan zullen passen. Gedoe bij de douane krijg je al, als je voor meer dan € 175 meeneemt, naast de vastgestelde hoeveelheden drank en rookwaren. In december wordt het bedrag geloof ik verhoogd naar een dikke driehonderd euro, tel uit je winst....



  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    welke douane? geen douane gezien toen we thuis kwamen met tassen vol:-s

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Als je kleren meehebt kan je toch gewoon claimen dat die zoiezo al van jouw waren?
    Bij electronica is dit moeilijker, maar kleren :s.
    Kunnen ze toch niets van controleren zeg :s?
    Laatst gewijzigd door breaker9240; 31-07-08 om 22:07.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •