Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 155

Onderwerp: Shopping: Prijzen merkkleding

  1. Top | #131
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Amerikaanse merken

    j brand , true religion, elliot & current, william rast justin timberlake ontwerpt hier de jeans van , superfine , betsey johnson , butterfly dropüout , american vintage , junkfood , rock & republic , C&C calefornia ( Goede basic t shirts die goed in model blijven) ,En de kledingslijn en schoenen van jessica simpson , hudson jeans ,
    Laatst gewijzigd door cindy74; 26-03-09 om 22:14.

  2. Top | #132

    Standaard Re: Amerikaanse merken

    Hollister Co is een soortgelijke winkel als A&F, maar is net iets goedkoper dan A&F.
    Heb ik in NL nog niet zo vaak gedragen zien worden.

  3. Top | #133
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Amerikaanse merken

    Idd, Hollister en A&F vinden wij geweldig. Is trouwens zelfde bedrijf als A&F (ziet er ook qua winkel vergelijkbaar uit :-\"). Is vergelijkbaar met G-star RAW hier.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #134

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Heeft iemand ervaring met wat diesel broeken kosten?

  5. Top | #135
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Diesel kleding en dus ook broeken kosten veel meer in Florida dan in Nederland. Kun je dus beter in Nederland kopen.

    De vooral jonge Amerikanen zijn wel helemaal gek van merken als Diesel en bijv Replay. Liep in Miami met Replay slippers en ben een aantal keren gevraagd waar ik die gekocht had.

  6. Top | #136
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Je zou wel even kunnen kijken of ze er misschien wat van hebben in de diverse jeans-outlets. Die vindt je op veel plaatsen, zeker weet ik dat er zitten in de Designer outlet aan de noordkant van International drive, aan de 535 ter hoogte van de kruising met de 536, en aan de 192 in Kissimmee naast de grote Nike Factory Store/Outlet (dicht bij de kruising met de I4).
    Die laatste: http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...01133&t=h&z=17
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 12:01.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #137
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    diesel is hot in amerika en kosten er een klein fortuin

  8. Top | #138
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    hoi,

    wij gaan maandag naar Florida. Vraag me af of er nog verschil is qua prijzen bij de verschillende outlets. Is de één bijvoorbeeld goedkoper dan de ander? Ben bang dat als we inkopen gaan doen in een outlet in Miami, we straks goedkoper zouden zijn uitgeweest in een outlet in Orlando (of andersom). Nog tips bij welke outlet mall we het best kunnen beginnen met shoppen?

  9. Top | #139
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    De eerste de beste die je tegenkomt :-), al denk ik dat voor kleding en schoeisel e.d. het beste in Orlando terechtkunt qua prijzen.
    In de diverse mall's in Orlando e.o. zullen de prijzen niet echt veel verschillen bij kleding van hetzelfde merk, die bijten elkaar niet.

    Het enige wat je kan overkomen is dat er ergens een super- of closeout sale is. Dat wil nog wel eens schelen, in positieve zin.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #140
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    oké, dan beginnen we dus in Orlando (komt qua reisschema ook het beste uit). En hoe zit het met sawgrass mills? Staat die bekend omdat het er zo goedkoop is (goedkoper dan de andere outlets), of gewoon omdat het de grootste is?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •