Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Auto rijden in Orlando

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Auto rijden in Florida, Orlando

    Ik heb mijn TomTom 910 gebruikt in diverse types auto: Rav4, Trailblazer, Jeep Liberty; in geen van deze auto's was de ontvangst een probleem en altijd zonder extra GPS antenne.

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    9

    Standaard Re: Auto rijden in Florida, Orlando

    Bedankt voor jullie reacties.

  3. Top | #13
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Auto rijden in Florida, Orlando

    Wij zaten afgelopen februari ook op Tuscan Ridge. Weet je welke straat jullie zitten? Wij zaten Corvina Drive.
    Tuscan Ridge is het makkelijkste te bereiken als je de I-4 rijdt en afslag 55 neemt. Dan de 27 op naar links (richting noorden). Tuscan Ridge is dan de 1e community aan de linkerkant.
    Later gingen wij via de Ronald Reagan Parkway/Champion's Gate de I-4 op.
    In februari was het rond 18.30 donker.
    De parken zijn via de I-4 het makkelijkst en snelst te bereiken. Ook ligt langs de 27 een Wal*Mart en Publix, maar er ligt ook een Publix bij de afslag Champion's Gate, afslag 58.
    groeten, Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  4. Top | #14

    Standaard

    Hoi Maro,

    Wij hebben ook een auto van Alamo en ik ben nu in Orlando/Tampa. Wij hebben zelf onze tomtom one meegenomen en ik had een kaartje gekocht van Florida bij Bol.com. Werkt perfect ,altijd 11 satelieten :-) Het rijden is super relaxed, absoluut niet te vergelijken met NL. Zo goed als alles is 3 baans en je rijdt gemiddeld 55 mile p/u. Ook niet overdreven druk zoals thuis. Nu ben ik nog in Tampa maar maandag gaan we door naar Orlando, zijn we tussendoor ook al geweest maar in circa 3 kwartier zou je op je bestemming moeten wezen, relaxed en wel. Op deze routeplanner www.mapquest.com zou je alles moeten kunnen vinden. Heel veel plezier in december!

    Ohh als aanvulling. Ik ben dan wel geland bij Tampa maar ter plekke kwam ik er pas achter dat ze een vliegveld shuttle hebben rijden naar hun kantoor alwaar je je auto ophaalt. Ik dacht eigenlijk dat dat bij het vliegveld was (Dat had ik als locatie opgegeven) maar dat was met de shuttle nog een stukje rijden (Tampa dan). Dat zou je van te voren misschien nog kunnen checken, maar de service van Alamo vind ik tot zover erg goed.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-08-08 om 05:27.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto rijden in Florida, Orlando

    De topicstarter landt op MCO, Alamo zit daar op het vliegveld. Koffertje ophalen, een verdieping lager je auto halen, naar buiten lopen, over het zebrapad de parkeergarage in en je auto halen bij het loketje. Geen shuttle nodig, tenzij de reisorganisatie het anders heeft geboekt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •