Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 168

Onderwerp: Welk waterpark?

  1. Top | #61
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Spectaculair zwembad gezocht

    Ergens in Florida is nogal vaag, een beetje spectaculair is lastig zoeken en wat meer betaalbaar is ook zo'n ondefinieerbaar begrip....:?::?:

    Wat zoek je nu precies, waar zoek je het en wat wil je er voor betalen als de gangbare prijs ( rond de 40 dollar voor een dagticket) voor een kaartje bij Disney, Seaworld of Wet&Wild je te hoog is. Er is hier altijd wel iemand die kan/wil helpen, maar maak het dan ook echt mogelijk. Zoals de vraag nu gesteld is, doet hij me een beetje denken aan de vraag Wanneer heb ik de meeste kans op natuurijs in Florida?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-04-10 om 20:40. Reden: full quote eruit



  2. Top | #62
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Hier nog een paar opties. Maar waarom naar Florida gaan en dan een ander waterpark zoeken? Ik kan geen reden verzinnen.

    Ook erg leuk is Buccaneer Bay @ Weeki Wachee Springs. Dat ligt bij Tampa in de buurt. Voor $13.95/10.95 + tax kun je dit leuke park in, de zeemeerminnenshow zien, dierenshows bezoeken en ook nog gebruik maken van het zwembad, dat het water betrekt uit de natuurlijke bron.

    Florida's only spring-fed waterpark. Enjoy our white sandy beaches, thrilling flume rides, kiddie pool area, lazy river tube ride and beach volleyball.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-10 om 18:44.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #63
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Spectaculair zwembad gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ook erg leuk is Buccaneer Bay @ Weeki Wachee Springs.
    Ziet er erg leuk uit. I think we've got a Winner!





    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #64
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Spectaculair zwembad gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    uit de natuurlijke bron.
    Ziet er erg leuk uit, goeie tip, gaat in het archief. Perfect voor mei- vakantie en later.


    Mother Nature zal hier denk ik zelf het zware werk moeten doen voor wat betreft de pool heating, cool......:sun:
    Buiten het seizoen toch nog kans op natuurijs? ](*,)](*,)



  5. Top | #65
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Spectaculair zwembad gezocht

    Het leuke van dit park vind ik dat je naast de genoemde shows ook nog een boottochtje kunt maken over het riviertje. Dit riviertje is in de winter een schuilplaats voor vele manatees, als de zee wat kouder is. Maar ook in de zomer tref je er altijd wel een paar van deze mooie beesten aan.

    Je kunt trouwens ook de rivier af-kanoën. Kano's en kayaks kun je op het parkeerterrein tegenover de ingang huren (beperkt aantal, dus kom vroeg als je zeker wilt zijn van een kano).

    En dan ook nog een duik in het "zwembad".

    Verwacht hier echter geen superdeluxe zoals in Disneywaterparken en zo. Het park is net van het faillissement behoedt en door de staat Florida overgenomen, die het nu ook runt.

    Op de website kun je ook de dagen vinden dat er ex-meerminnen-reünie is. Dan kun je een dubbele zeemeerminnenshow zien: eentje met de huidige "cast" en eentje met dames tot aan de 80 jaar oud! Is wel grappig. En trots dat de dames na de show zijn!!

    Het park ligt wel een behoorlijk stukje uit de richting vanuit Orlando / Kissimmee gezien. Je bent dan toch zo'n twee uur aan het rijden. Vanuit Clearwater / St. Petersburg is het ook nog wel een uurtje rijden. Wat je qua entreeprijs bespaart t.o.v. de "grote" waterparken ben je dus alweer voor een deel aan de dure :-# benzine kwijt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #66

    Standaard

    Is er iemand die weet hoe het met de leeftijdsregels in de (water)pretparken in Florida zit?
    Ik ben een aantal keer voor mijn werk oppad in Florida, en de kinderen willen op zo,n dag graag alleen naar een (water)pretpark.
    Ze zijn 18, 16 en 13.
    Maar omdat in de USA veel 21 jaar als norm wordt genomen vroeg ik me af hoe dat zit in de pretparken?

    ik heb genoeg informatie, bedankt alle meedenkers.
    inderdaag zocht ik zoiets als de"venetian pool" of dat zwembad met die zeemeerminnen.
    alsik er een bezoek heb gebracht laat ik via dit forum mijn ervaringen weten.

    groet,Karin
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-10 om 18:44.

  7. Top | #67

    Standaard Welk waterpark kiezen?

    Onze reis in het westen zit er bijna op, overmorgen vliegen naar Orlando. Nu willen we in dit weekje Orlando iig naar een waterpark, we zijn al 2x in Wet 'n Wild geweest, dus dat hoeft niet meer. Wat zouden jullie adviseren: Aquatica of een van de Disney waterparken?

  8. Top | #68
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark.

    Hai Carin,

    Ik ben nog niet in Aquatica geweest maar ik kan je de Disneywaterparken zeer aanbevelen. Vooral Typhoon lagoon is mijn favoriet, een heerlijk relaxt sfeertje daar en de lazy river en het golfslagbad zijn super!

    Succes met kiezen en een goede reis naar Florida en véél plezier daar!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  9. Top | #69
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark.

    Ik vind beide Disneyparken leuker dan Aquatica. Ze stralen wat meer sfeer uit.

    Mijn persoonlijke favoriet is ook Typhoon Lagoon.

  10. Top | #70
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark.

    Als je echt de keuze moet maken voor máár één waterpark #-o Dan zou ik kiezen voor Typhoon Lagoon. Mooi park, mooie attracties, fantastische golven van meters hoog en daarbij een mooie omgeving. Met veel zonmogelijkheen, maar ook best veel schaduwplekjes. Er heerst echt zo'n surfers-sfeertje, vind ik.

    Blizzard Beach vind ik persoonlijk net iets minder. Maar no steeds erg goed. Disney is nou eenmaal erg goed in het "themen" van parken.

    Aquatica ga ik dit jaar ook doen. "Ook" betekent dat ik niet hoef te kiezen, ik heb drie weken om lekker rustig aan te doen. Ik heb een jaarkaart SeaWorld en Busch Gardens genomen, en toen Aquatica er ook maar bijgenomen. Maar wat ik tot nu toe gezien heb ... beetje kaal nog. Lijkt nog een beetje op het kale Wet 'n Wild. Gewoon nog een paar jaartjes de tijd geven om volwassen te groeien, en dan echt gaan genieten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •