Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 168

Onderwerp: Welk waterpark?

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Zei ik dan dat dat niet kon? Ik bedoelde alleen dat Typhoon Lagoon iets meer een luier park is dan Blizzard Beach, maar verder is het ongeveer dezelfde opzet.
    Soms heb je trouwens geen keus, want in de winter is vaak maar een van de twee open, en in de zomer als het druk is, dan is (of zijn ze) vaak al om 11:30 vol, en mag je er niet meer in !!
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-04-10 om 20:33. Reden: full quote eruit

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik vind zlef Typhoon Lagoon leuker dan Blizzard Beach, en met Wet & Wild ga ik dit jaar voor het eerst ervaring opdoen.
    TL vindt ik fantastisch vanwege de enorme golven. Echt supergaaf! Ik ben niet zo'n glijbanen-freak. Wel hek een keertje de Humungo Kawabongo gedaan, met 65 km/u naar beneden gaat erg hard en het water spuit gewoon je neus lekker schoon ....
    Wel vindt ik het belangrijk dat er veel schuduwplekjes zijn, want met mijn rossige huid verbrand ik anders levend :twisted: :twisted: En die schaduw is er volgens mij meer in TL.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ja zeker, als je bij T.L. meteen naar rechts gaat achter de handdoeken verhuur, heb je alle ruimte met veel schaduw.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-04-10 om 20:34. Reden: full quote eruit

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    9

    Standaard

    En Typhoon Lagoon heeft met de nieuwe Grush 'n Gusher nu ook een echte thrill ride! =)

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik heb een even gekeken, en dat lijkt me inderdaad een te gekke attracte.
    Kijk zelf maar eens hier :http://themeparks.about.com/od/disne...s/WDWTLCnG.htm
    Eric

  6. Top | #26

    Standaard

    Ik ben alleen nog maar in Typhoon Lagoon geweest.2 keer zelfs. We vonden het daar zo leuk de 1e keer dat we niet naar Blizzard Beach zijn gegaan maar een 2e keer Typhoon Lagoon. In Typhoon Lagoon heb je ook spectaculaire glijbanen maar misschien iets minder dan bij Blizzad Beach.Volgens mij is Typhoon Lagoon ook meer een zwempark dan Blizzard Beach.De hele dag in de rij staan vind ik nix met die hitte.

    Het snorkelen met de haaien is trouwens gratis en is in heerlijk ijskoud (zout) water.

  7. Top | #27
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Welk waterpark?

    Met dit warme weer hier in NL wel interessant: naar welk waterpark in Orlando verlang je het meest? En waarom?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #28
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Nou ik verlang het meest naar Typhoon lagoon, Omdat ik dat een geweldige opzet vind hebben.
    Het golfslagbad is ook mega gaaf met die mega tsunami's, die om de minuut uit het niets komen!
    Hou je bikini maar stevig vast want die raak je zo kwijt met die krachtige golven.
    Nee, het is echt zo!

    En het zwemmen en snorkelen tussende haaien vond ik ook erg leuk!
    En ik ben gek op die luie rivier , Lekker op zo'n bandje drijven en nergens aaan denken, Heerlijk relaxed!!

    Ik ben blij dat het nu ook lekker weer hier is, dan komen wij al lekker in de stemming, Of niet michael?
    Hoeveel nachtjes nog?
    Ja we peperen ze het wel even in he!hi hi hi

    Groetjes Maris :wink:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #29
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    Eerlijk gezegd moet ik me daar nog in verdiepen (letterlijk en figuurlijk) omdat ik nog nooit in de V.S geweest ben is dit nieuw voor me dus vertel op waar kun je het best naar toe gaan.

    Dennis

  10. Top | #30
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Wet 'n Wild.
    Waarom? geen idee. Ik denk omdat dat het me het meeste aan wet t-shirts laat denken

    Ik zal deze wel in november beantwoorden



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •