Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 168

Onderwerp: Welk waterpark?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Kluisjes zat. Je moet ook haast wel, behalve als er iemand de hele tijd op het 'strand' blijft liggen. Ik vond het persoonlijk wel erg prijzig, die kluisjes. Hoef je niet te betalen voor parkeren, moet je een kluisje huren ! Maar ik vond het toch wel erg tricky om de spullen (bv. paspoorten en geld) in de auto te laten !

    Overigens wel handig, is als je denkt veel te drinken, een gratis refillable mug te kopen. Volgens mij $ 10 en de hele dag gratis bijvullen. Als je later weer komt, kan je alleen een sticker kopen, voor een lager bedrag. Is trouwens alleen in beide Disney waterparken !

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard Spannendste waterpark Orlando

    Hoi,

    Ik heb gezien dat er verschillende waterparken in Orlando zijn. Omdat ik ze niet allemaal kan bezoeken, zou ik graag van jullie horen welke de mooiste "thrill rides" (alleen of met meerder personen) heeft. Mijn eerste indruk is Wet en Wild.

    Jeroen

  3. Top | #13
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Dan ga ik voor Blizzard Beach, leuk voor in je eentje, maar ook voor met meer, zoals je zei. Ze hebben zo'n soort kanon waar je 'afgeschoten' wordt naar beneden. (Nog nooit gedaan hoor) Tyfoon Lagoon is er ook nog, maar die vonden wij wat minder, ieder zijn keus he?
    Zwem ze!!

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard

    Waarom vond je Tyfoon Lagoon minder?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-04-10 om 20:32. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Hmmm, persoonlijk dan he? Het sfeertje was anders, volgens mij is het ook een wat ouder park, en we waren het eerst bij Blizzard, misschien ben je dan al 'verpest'? Weet ik veel???? Hier schiet je ook niets mee op he?

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Ik ga altijd met mijn kids naar Typhoon Lagoon. Dat is echt geweldig, maar mijn kinderen zijn 4 en 7 jaar. De meeste attracties bij Blizzard zijn wat te heftig voor hen.

  7. Top | #17
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik ben een hele tijd geleden naar Wet 'n Wild geweest en daar zaten best spannende glijbanen bi. Volgens mij heette er een de Niagara oid. Ik moet nog een keer naar Typhoon Lagoon en de anderen... :roll:

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Er zit nogal een verscil tussen de verschillende parken.
    De twee Disney parken, TL en BB zijn echte familieparken, terwijl in W&W ook veel jongelui komen.
    W&W is verreweg het spectaculairst, met een heleboel glijbanen, waarvan verschillende meer-persoons zijn.
    Ook is W&W vaak sávonds open, met speciale disco avonden, soms met live optredens aan de rand van het zwembad, waarbij iedereen in het zwembad op een tube ligt.
    Van de twee Disneyparken is Blizzard Beach het nieuwste (scheelt maar 2 jaar) en is wat meer gericht op glijbanen en attracties, terwijl Typhoon Lagoon echt een strandpark is, met het grootste golfslagbad van Florida, een heerlijke lazy river waar je in 20 minuten rond het park drijft, een duikavontuur waar je kunt snorkelen (extra betalen) en prima terreintjes om te zonnen.
    Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-04-10 om 20:33. Reden: full quote eruit

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Typhoon Lagoon is wat meer laidback met de Lazy River en wel een hele mooie golfslag. Blizzard Beach vonden wij wat spectaculairder met die enorme steile glijbaan waar je met 100 km/pu naar beneden suist. Die schroeit je de haren van je rug :wink: . Moet je gedaan hebben :!:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Nog even voor wat verwarring zaaien dan.....bij Blizzard kun je ook heeeeerlijk in de zon liggen en heb je ook een 'lazy river' waar je in een bandje, in je eentje of met z'n tweeen, rond het park gaat. Zie een van mijn foto's......ga ik lekker doen over 3 maandjes :lol: 8)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •