Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 17 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 168

Onderwerp: Welk waterpark?

  1. Top | #81
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    mijn favo = typhoon lagoon de favo van mijn dochter was typhoon lagoon en is nu aquatica......
    Voor kinderen vanaf 3 jaar zou ik kiezen voor typhoon lagoon. Vind ik persoonlijk het mooiste waterpark, tevens het meest kindervriendelijk. Genoeg te doen voor kleine kinderen. Alternatief is aquatica, ook genoeg te doen vor de kleintjes. Blizzard beach vind ik toch iets meer voor de grotere kids

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-11 om 15:52. Reden: fqe
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #82

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    Wij gaan ook weer in april begin mei en bezoeken zeker weer de parken ik heb zelf een dochter van 3,5 maand en een zoon van 6 jaar die heeft zich vorig jaar uitstekend vermaakt dus zeker een aan rader met kinderen er is zat te doen voor ze .Het is zeer mooi aangelegen en goed voorzien van personeel die alles goed ondercontrolle hebben.Wij gaan dit jaar met een groep van 8 personen en er is voor ieder wat wils.

    Ik kan alleen maar zeggen doen.
    en veel plezier
    groet Roy

  3. Top | #83
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    Hey Wendy,

    Ik zou de extra optie er zeker bij nemen. De hele dag door de parken is natuurlijk erg leuk maar ook erg vermoeiend voor kids. Waterparken zijn echt een fijne afwisseling. Toen onze kids keiner waren, was Typhoon Lagoon hun favoriete waterpark. (Nu nog steeds trouwens) Aquatica vonden wij een beetje tegenvallen. Maar ja, dat is natuurlijk persoonlijk.

    Nicole

  4. Top | #84
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    Wij pakken ook altijd de waterparks en more optie en niet de hopper optie. 's-morgens een waterpark in en op het eind van de middag naar een "major" park, werkt geweldig voor ons en de kids.
    weer aan het werk

  5. Top | #85
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    Typhoon Lagoon!!! Mijn favoriet. Heerlijk surf sfeertje met lekkere muziek en relaxte sfeer. Daarnaast vele wuivende palmbomen en de drinkbekers voor 12 dollar waar je de hele dag drinken mee kunt halen bij de selfservice! Even met de beker langs een scan (inderdaad de volgende dag werkt ie natuurlijk niet meer) en de kinderen vonden dat ook weer prachtig om te doen!

  6. Top | #86
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendy1 Bekijk Berichten
    mijn zoontje van 4 1/2 vind de glijbanen super, maar mag daar niet van af denk ik......
    De volgende beperkingen gelden:

    Blizzard Beach

    • Summit Plummet - guests must be over 48 inches or 122cm
    • Slush Gusher - guests must be over 48 inches or 122cm
    • Downhill Double Dipper - guests must be over 48 inches or 122cm
    • Chair Lift - guests must be over 32 inches or 80cm
    • Tikes Peak - guests must be 48 inches or 122cm AND UNDER

    Typhoon Lagoon

    • Humunga Kowabunga - guests must be over 48 inches or 122cm
    • Storm Slides - guests must be over 60 inches or 145cm
    • Ketcha Kiddee Creek - guests must be 48 inches or 122cm AND UNDER
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #87

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    Een kleine toevoeging...


    Typhoon Lagoon :
    • Crush 'n' Gusher - Minimaal 122 cm, kinderen mogen niet op schoot, probeer ook niet stiekem met een kleiner kind boven te komen want dan word je alsnog weggestuurd. (er wordt op 2 verschillende plekken op lengte gecheckt)
    • Bay Slide - Alleen voor kinderen kleiner dan 152 cm
    • Shark Reef - Kinderen onder 10 jaar moeten een ouder bij zich hebben.
    Ik heb zelf zowel in Typhoon Lagoon als Blizzard Beach gewerkt en beide parken zijn uitstekend geschikt voor zowel kleinere als grotere kinderen.

    Zolang je als ouder je kind niet alleen aan hun lot overlaat in het kindergedeelte (wat schokkend vaak gebeurt) zullen kinderen het onwijs naar hun zin hebben, bijvoorbeeld bij de family raft rides waar ze samen met hun ouder(s) in kunnen. (Gangplank Falls in Typhoon Lagoon en Teamboat Springs in Blizzard Beach)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-12-08 om 13:37. Reden: full quote eruit

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Waterparken van Disney

    Hier nog een Typhoon Lagoon fan! Bij mijn zoons van 10, 12 en 14 was dit waterpark ook favoriet, vooral vanwege die enorme golven in het golfslagbad :razz: Ik vond inderdaad die drinkbekers ideaal. Lekker ongegeneerd één beker kopen en met z'n allen uit drinken. \\/ Wij waren er afgelopen zomer, dus bloedheet! De temperatuur liep op tot ruim 40 graden. Ik draag hier zelden een zonnebril, maar daar is het echt nodig! Veel zonnebrandcreme ook. Ik was zonder echtgenoot, dus die busjes met inspuit-spul vond ik echt ideaal! De heren smeren zichtzelf nog niet (goed genoeg) in, dus moeders kon aan de bak. Gewoon even spuiten en klaar is Kees. Bij de Wallmart te koop voor een paar dollar. In de waterparken zijn dezelfde busjes een stuk duurder.
    In Blizzard Beach verdwaalde ik steeds (bijzonder slecht ontwikkeld richtingsgevoel) en Aquatica vond ik veel te druk. (misschien omdat het net geopend was?) Ik had vorig jaar van die flex-tickets waarmee je overal in kon, maar de volgende keer koop ik gerichter tickets, omdat ik nu weet wat we wel en niet leuk vinden. Wij waren ook gek op Busch Gardens en Sea World. O, ik moet hier niet teveel rondstruinen, want het begint weer te kriebelen! :-P

  9. Top | #89
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Welk waterpark?

    Kan ik de kaartjes voor Typhoon Lagoon ook al thuis online kopen?
    Tot nu toe heb ik er nog niet veel over kunnen vinden.

  10. Top | #90
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Welk waterpark?

    Nee, zie de website van Disney: http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/ Verkoop "at any Disny Waterpark", oftewel: aan de kassa.

    Dat zijn gewoon de ééndaagse tickets, en die worden ook niet aangeboden door andere ticket-brokers.

    Als je toch al naar Disney gaat kun je misschien beter de Waterpark Fun & More optie bij je tickets overwegen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •