Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 17 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 168

Onderwerp: Welk waterpark?

  1. Top | #71
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark.

    Aquatica moet je op z'n minst een keer proberen, vind ik. (Vrijwel) Alles wat er over geschreven wordt is waar. 't Is nog en beetje kaal, je moet slippertjes aan anders verbrandt je je voeten. Maar het is er fris en nieuw, de glijbananen zijn wat minder spectaculair dan in Disneybadende wildwaterbaan is geinig, zoiets is er in de Disneybaden dan weer niet.

    Wij waren er in maart, toen was van drukte geen sprake, je leest wel regelmatig dat het erg druk kan zijn. Geldt uiteindelijk voor Disney ook als de overloopparkeerplaatsen gebruikt worden...

    'k zou het gewoon een keer doen, dan kan je in ieder geval meepraten! Veel plezier.



  2. Top | #72
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark.

    Als je wilt mee praten over iets nieuws, ga dan naar aquatica.
    Hier zul je zeker en hele leuke dag hebben
    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar typhoon lagoon.
    Mijn dochterje haar keuze is aquatica........

    ga je voor de eerste keer naar 1 vd genoemde parken zou ik voor typhoon lagoon kiezen, het toch iets meer magie....


    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark?

    Wij waren er een week of 4 terug. Hou er rekening mee dat het park regelmatig rond 11.00 vol is en dan dicht gaat tot een uur of 4.
    Het was heel druk begin juli en er waren dus zeer lange rijen bij bijna alle attracties.

    Gr Didier

  4. Top | #74

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark?

    Tis Typhoon Lagoon geworden. We zijn er gisteren van 10.00 -20.00 geweest. Geweldig park, erg mooi aangelegd. De attracties zijn, naar ons idee, iets minder lang, hoog en spectaculair als Wet 'n Wild. Maar voor ons goed genoeg en Wet 'n Wild valt in het niets bij dit Park.

    Nb we hadden trouwens kaartjes voor $69 in totaal ( 3Adults + 1 Child)maar daar hebben we wel wat voor moeten doen.........
    een paar uur naar een Sheraton Timesharing verhaal moeten luisteren.
    Wat een toneelstuk zeg, die mensen moeten kramp in hun kaken en oogspieren hebben van het neplachen en aardig doen. Maar wij zijn trouwens ook erg goed in toneelspelen, we wisten natuurlijk allang al dat we hier niet in zouden trappen[-X. Het was wel eens grappig om dit mee te maken.

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker NormanP's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    26

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark?

    Aquatica zou ik aanbevelen voor Blizzard Beach dat ik een tegenvaller vond, helaas geen tijd meer gehad voor Typhoon Lagoon, ondanks dat we daar kaartjes voor hadden, maar ja het weer zat niet echt mee (Tropical Storm Faye).

  6. Top | #76
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Aquatica of Disney waterpark?

    Zo zie je maar weer, iedereen beleeft het weer anders. Wij vonden Aquatica tegenvallen.

    Met stip op één: Typhoon Lagoon
    Een goede tweede: Blizzard Beach
    Troostprijs voor: Aquatica

  7. Top | #77

    Standaard Re: Kinderopvang in waterpark?

    We hebben zoonlief inderdaad niet bij een oppas of kinderopvang durven achterlaten - ook niet via een hotel of gerenomeerd bureau. De waterparken hebben we maar even overgeslagen. Over 4 maanden gaan we weer een maand naar Florida... maar weer geen oppas hoor. Met die nieuwe baby erbij...

    Groetjes en bedankt!

  8. Top | #78
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Waterparken van Disney

    Hi!

    Wij gaan eind mei 10 dagen naar Disney. Nu hebben wij 2 kinderen (bijna 3 en bijna 5), zijn de waterparken leuk voor die leeftijd??

    Wij twijfelen nl. over het aan te schaffen ticket; hopper/base of waterparcs als extra optie.:-k

    Gr,
    Wendy

  9. Top | #79
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: waterparken disney

    Wij zelf zijn naar aquatica geweest, vond het erg leuk ook voor de kinderen.(geen disney park)
    Houd er wel rekening mee dat je niet de hele dag in het park door brengt( wij in ieder geval niet) dit vooral omdat de zon erg fel is en de kinderen snel verbranden ondanks insmeren gaat het toch ongemerkt snel.

  10. Top | #80
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: waterparken disney

    Wij zijn alleen in beide Disney waterparken geweest. In Blizzard Beach hebben ze een heel leuk kindergedeelte. Maar ik denk dat kinderen zich prima vermaken in beide parken. Aleen moet je als ouder altijd in de buurt blijven omdat het erg druk is overal.
    weer aan het werk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •