Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Villa huren: Website voor check villa-eigenaar

  1. Top | #1
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Villa huren: Website voor check villa-eigenaar

    Volgens mij ben ik dit eerder op het forum tegengekomen maar ik kom het nu niet meer tegen met de zoek functie.

    Er bestaat een site waar je kan zien of iemand daadwerkelijk de eigenaar van de villa is, weet iemand de link van deze website?

    Het is geen 100% garantie maar wel fijn om te weten of de personen met wie we nu mailen over de mogelijke huur van een villa ook daadwerkelijk de eigenaar zijn... dus als iemand het weet zijn we weer een stapje verder bij onze dreamvilla voor de meivakantie.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Website voor check villa-eigenaar?

    Ik check wel altijd deze website:

    www.cyberhomes.com

    Daar kan je zien of het huis te koop staat, of het in foreclosure is, of dat er wanbetaling van hypotheek is en zo. Voor de rest google ik altijd even op het adres van de villa, wie weet wat je tegenkomt. Ik vraag ook altijd even het email-adres van de 'management company'; check even hoe die ervoor staat en email hen ook even of het huis wat ik wil huren wel helemaal in orde is en zo .... 8-[ !

    OK, ben een beetje voorzichtig, maar blijf het toch een beetje 'eng' vinden, (ruim) van te voren al het hele bedrag moeten overmaken en zo .... Maar ja, ik hoor eigenlijk nooit dat het fout gaat ... Maar ik probeer die kans dus ook tot een minimum te beperken !

    Succes enne .... ben natuurlijk erg benieuwd welke het geworden is dadelijk :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #3
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Website voor check villa-eigenaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik check wel altijd deze website:

    www.cyberhomes.com

    OK, ben een beetje voorzichtig, maar blijf het toch een beetje 'eng' vinden, (ruim) van te voren al het hele bedrag moeten overmaken en zo:mrgreen:
    Heb ik gedaan afgelopen week.
    Toch na alle controle blijft het spannend ..
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  4. Top | #4
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Website voor check villa-eigenaar?

    Wij hebben wel eens voor een dichte deur in Orlando gestaan hoor! Villa werd niet meer verhuurd. Wel 1000 euro betaald. Als je in de namiddag aankomt, probeer dan Hotelplan maar eens te bereiken. Dit is lang geleden en sindsdien boekte en checkte ik alles zelf. Goed contact met eigenaar of tussenpersonen is essentieel.
    Laatst gewijzigd door Francien; 16-04-10 om 09:43.
    Floridian Francien



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •