Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35

Onderwerp: Key Largo

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Key Largo of Miami

    Al Fort Lauderdale of Hollywood (FL) overwogen?
    Mooie stranden, boulevards en strandrestaurantjes, malls etc.

    Knaapje

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: key largo of islamorada

    Hoi hoi,

    Wij hebben een paar dagen geleden de Keys bezocht. De eerste nacht op Key Largo, en daarna twee nachten op Key West.
    Wij vonden persoonlijk Key Largo heel erg tegenvallen. Wij vonden het niet echt sfeervol, en deze Key straalt weinig uit.......
    Inderdaad: hoe dichter bij Key West, hoe mooier het wordt.

    Groetjes, Ingrid

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: key largo of islamorada

    Hmmm, heb kort geleden (onder andere) een weekje Key Largo geboekt. Wie heeft tips om er voor te zorgen dat het wel wat wordt? (kan natuurlijk altijd nog afzakken richting West)
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  4. Top | #14
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: key largo of islamorada

    Een week Key Largo is wel heel erg lang. Ik zou zeker afzakken naar Key West. Key Largo zelf vind ik niet bijzonder. Snorkelen kun je er wel prima, maar daar heb je niet meer dan een dag voor nodig.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker sivec-one's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    25

    Standaard Re: Key Largo of Islamorada

    Iemand foto's van Key Largo?
    En waar is het mooiste om te duiken of snorkelen indien je niet tot Key West wil rijden?

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard

    Inmiddels terug van Key Largo. Is absoluut niet tegengevallen (in tegenstelling tot de berichten), integendeel. Wel klopt dat hoe verder je afzakt hoe mooier en sfeervoller het wordt. Ligt wel erg centraal: je bent 'zo' in Key West, Miami of als je nog wilt shoppen in Florida City/ Homestead.

    Key Largo ontbijttips: aanraders: Doc's Diner, DJ's Diner, Ms. Mac's Kitchen
    Key Largo dinertips: aanraders: Bayside Grill (prachtig sunset-uitzicht), Hobo's Cafe, Pilot House (glass bottom bar!). Ook gegeten bij Outback op Islamorada. Goed uiteraard!
    IJsje halen doe je bij Mr. C's Gourmet Ice Cream. Die kerel maakt al 40 jaar ijs, key-lime-pie-ijs is een aanrader =P~. (goed opletten, je rijdt er zo voorbij)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-05-10 om 23:55. Reden: samengevoegd
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  7. Top | #17
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Key Largo

    Ik wil graag bij een of 2 van deze restaurants eten Lorelei, Bayside Grill, Morada Bay.

    Nu weet ik dat het beter is om bij Morada Bay voor een diner te reserveren. Maar is dat voor de andere 2 restaurants ook het geval. Wie heeft hier ervaring mee?

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Key Largo

    We hadden vorige zomer een Glass-bottom boot geboekt op Key Largo, vlakbij ons hotel (nu wilt de naam me wel net ontsnappen).
    Helaas voor ons waren we met te weinig en vaarde de boot daarom niet uit.
    Resultaat: avond redelijk om zeep #-o
    Eenmaal zonsondergang voorbij was, viel er op Key Largo niet veel meer te beleven. We zijn dan maar eens vroeg gaan slapen :-\"

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Key Largo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carmen1988 Bekijk Berichten
    Ik wil graag bij een of 2 van deze restaurants eten Lorelei, Bayside Grill, Morada Bay. Nu weet ik dat het beter is om bij Morada Bay voor een diner te reserveren. Maar is dat voor de andere 2 restaurants ook het geval.
    We hebben een paar keer bij de Lorelei een late lunch/vroeg diner genoten. De meeste mensen bevinden zich in het bargedeelte. Het gedeelte waar de tafeltjes staan loopt pas vol als de zanger/band begint te spelen. Op zich zijn er niet zo heel veel tafeltjes. Dus als je zeker wil zijn van een plekje dan kun je wellicht even bellen. Ik vraag me echter af of je kunt reserveren. Het lijkt mij meer een 'first-come first-served' bar/restaurant. Op zich vond ik het wel een leuke plek maar wel minder bijzonder dan het Morada Bay Cafe. Een ander leuk restaurant welke je ook eens zou kunnen proberen is Pierre's Restaurant (naast Morada Bay Cafe). Daar dien je echter wel te reserveren.
    Laatst gewijzigd door Guus; 04-08-10 om 23:20.

  10. Top | #20
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Key Largo

    Oke thanks voor de uitleg!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •