Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: Key Largo

  1. Top | #1
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Key Largo

    Wij gaan bijna naar o.a. Key Largo om te snorkelen. Nu willen wij ons na het snorkelen natuurlijk ook amuseren, en ik vraag me af of er op Key Largo 's middags of 's avonds ergens life muziek is (in het weekend). Iemand hier ervaring met life muziek in een restaurant of pub of zo?

    Nicole

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Muziek Key Largo

    De meeste restaurants/bars in de omgeving bieden wel live muziek. Goede opties zijn o.a. het Morado Bay Cafe en de Lorelei (restaurant & cabana bar). Beide locaties liggen op een paar minuten (±15) rijden van Key Largo. De menuprijzen bij het Morado Bay Cafe liggen wat hoger dan bij de Lorelei. Beide restaurants liggen echter aan de Golf van Mexico en bieden een geweldig uitzicht op de ondergaande zon. Bij het Morado Bay Cafe kan het wel eens druk zijn. Mocht je hier willen gaan eten dan zou ik je aanraden om te reserveren. Hoewel beide locaties over zowel een restaurant als een bar beschikken ligt de nadruk bij het Morado Bay cafe op het restaurant en bij de Lorelei op de bar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 03:31. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Muziek Key Largo

    Hey Guus,

    Dank je voor de tips. Ik heb de site's van de restaurants bekeken en de Lorelei ziet er erg gezellig uit. Zelfs een schema wie er elke dag optreden. We nemen het zeker in overweging.

    Nicole

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    9

    Standaard Wat te doen Key Largo

    Hoi allemaal wij gaan deze zomer naar Key Largo nu heb ik 3 vragen

    Wat is leuk om bij Key Largo te doen

    Heeft iemand daar wel eens gekayaked in een soort mangrove dat had ik ergens gelezen maar kan niet vinden precies waar.

    En waar kunnen we het beste snorkelen bij Key Largo en welke maatschappij moeten we daarvoor nemen

    Bedankt voor de informatie

    Groetjes

    Jane

  5. Top | #5
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Wat te doen Key Largo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jane Bekijk Berichten
    En waar kunnen we het beste snorkelen bij Key Largo en welke maatschappij moeten we daarvoor nemen
    Ik zit precies met dezelfde vraag, was alleen zelf nog wat aan het rondneuzen. Er zijn meerdere bedrijven te vinden die dit doen, prijzen liggen ongeveer gelijk (zijn wel wat kleine verschillen). Maar ik ben ook benieuwd :wink: ! Wij gaan overigens a.s. weekend, dus willen maandag gaan snorkelen :-\" !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Miami
    Berichten
    26

    Standaard Re: Wat te doen Key Largo

    Snorkelen en kayaken kun je in het John Pennenkamp state park.
    Hier een link naar de web site
    http://www.pennekamppark.com/

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: Wat te doen Key Largo

    Ik kan je aanraden om te gaan snorkelen bij Captain Slate.
    Ligt in het begin van Key Largo.
    Wij hebben hier twee keer gesnorkeld en de laatste keer in mei hebben
    we zelfs een haai kunnen aaien !
    In de ochtendsessie worden namelijk de verpleegsterhaaien gevoerd.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Wat te doen Key Largo

    Wij zijn net terug van key largo we zijn er 1 week geweest en twee weken kissimmee,maar heel anders vooral de avonden zijn saai.
    Alles de winkels zijn vroeg dicht en eettenten heb je ook niet voor het uitzoeken en heel duur.Voor 4 personen uit eten waren wij tussen de 80 en 130 dollar kwijt terwijl je in kissimmee voor 4 personen 55 dollar incl.tip kwijt bent,en onbeperkt.Maar verder als je van watersport houd moet je zeker op de keys zijn.Wij zijn 1 dag naar key west geweest erg leuk met al die winkeltjes en naar robbies MM82 geloof ik daar hebben we twee dagen een boot gehuurd om te vissen erg leuk,hebben dolfijnen gezien en orkas en zijn toen ook lekker bruin geworden van de boottocht.Ook leuk is als je vis vangt kun je bij ieder willekeurig restaurant je zelf gevangen vis laten klaarmaken,echt waanzinnig.En theater off the sea daar kun je ook met dolfijnen zwemmen.Verder zijn de keys wel mooi maar 1 week is genoeg anders ben je snel door je geld heen.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    23

    Standaard Key Largo of Miami

    Hoi

    We hebben ondertussen al veel gelezen en gingen onze vakantie afsluiten in Key Largo in hotel Marina del Mar Resort (5 dagen). Nu heb ik niet echt goeie reacties gelezen van dit hotel. We beginnen opnieuw te twijfelen om toch maar af te sluiten in MIami. We willen wel een beetje weg van het drukke gedeelte. Kan iemand ons goeie raad geven ...De bedoeling is om te genieten van zon, strand en zee en met de kinderen ravotten en natuurlijk ook nog wat op stap gaan. In het reisbureau raden ze ons Indian Creek hotel aan in MIami Ligt op het einde van de boulevard.
    Of toch blijven op Key Largo ???

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    49

    Standaard Re: Key Largo of Miami

    Ik zou zeggen miami. Key largo is wel heel rustig met rustige strandjes ook voor de kinderen. Miami vind ik zelf dat daar meer te doen is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •