Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: OTC (Official Ticket Centre)

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard OTC (Official Ticket Centre)

    Op een engelstalig forum heb ik gelezen dat OTC in Kissimmee een goede plek zou zijn om tickets te kopen. Via hun website ook de tickets gevonden die ik zocht: 5-parken Flex Ticket voor $ 221 p.p.

    Heeft er hier iemand ervaringen met dit bureau? Zijn zij inderdaad erg goedkoop? En betrouwbaar?

    Ik heb een huis gehuurd in Kissimmee, en zoek dus m.n. daar in de buurt een ticketbureau.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    18

    Standaard

    Heee Micheal66

    Volgens mij kun je die ticket beter daar kopen hoor!!!!
    Wij hebben het toen, 3 weken geleden, voordeliger kunnen krijgen!(215 dollar)
    Zoveel scheelt het allemaal niet! Ik weet niet hoeveel van die flextickets je gaat aanschaffen, maar dan zou ik bij zo een verkooppunt er even over onderhandelen. Contant betalen wilt ook weleens helpen......

    Ik zeg altijd maar, alle beetjes helpen.

    GREETZ

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Blijkbaar geen / weinig ervaring met deze verkoper. Ik heb inmiddelsde kaartjes besteld via undercovertourist.com, met $ 210 pp en geen verzendkosten nog iets goedkoper. Ik hoop dat ik de kaartjes snel ontvang.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    18

    Standaard

    Nou Michael, das idd niet duur! Ik denk dat je daar een goede deal hebt gesloten!

    Wanneer ga je eigelijk naar het overheerlijke Florida?

    Bij die flexticket zit ook Bush Gardens inbegrepen, Ga je daar ook naar toe?
    Zoja, doe dat dan in mei, dan gaat het nieuwste spektakel "Sheikra" open.
    Die heb ik dus 3 weken geleden staan te bekijken (toen dus nog niet open), maar hemeltje lief, wat een achtbaan. Die gaat even 2 x 90 graden naar beneden van een niet lullige hoogte. Het liep me al dun door de broek bij het aanblik van deze prachtcoaster.

    Je MOET me echt laten weten hoe die geweest is als je gaat!!!!!!!

    Veel plezier alvast!

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik ga van 8 tot 29 juli. En ik ga zeker naar Busch Gardens. Fantastisch park voor jong en oud. Die nieuwe achtbaan doe ik denk ik maar meteen aan het begin, als m'n ontbijtje al wat gezakt is. Zeker niet vlak na het eten.

    Van mijn ervaringen ga ik zeker verslag doen op dit forum.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6

    Standaard

    Hoi, ik heb even nog een vraagje over het Official Ticket Center.
    Men heeft daar nu een mooie aanbieding met een WDW 5 Day Base-ticket voor de prijs van een 4 Day-ticket. (van $205,55 voor $194,00 p.p.).

    Ik zou de tickets daar bij aankomst eventueel willen ophalen. Wij logeren in een hotel aan de I-Drive. OTC zit aan het volgende adres:
    The Official Ticket Center
    3148 Vineland Rd. (S.R. 535)
    Located in the Chevron Plaza Building
    Kissimmee, FL 34746
    http://www.officialticketcenter.com/delivery.htm

    Ik heb echter geen idee of het ver rijden is naar dat kantoor en of het alle moeite van die $23 (want 2 personen) aan besparing wel waard is. Ik zie de afstand wel op het kaartje, maar ik kan niet goed inschatten wat de schaal ervan is. Heeft hier iemand ervaring mee? Is het makkelijk te vinden en duurt het lang om daar vanaf het hotel te komen? :roll:

    Bij voorbaat dank!

    Groeten,
    Martijn

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Wij moesten daarnaast de sleutel van ons huis halen en we zaten op dat kaartje helemaal linksonder, net op de 27. Dat was een half uur, ruim, rijden denk ik. Dus jij zit helemaal niet ver weg. Ik neem aan dat je wel een huurauto hebt?
    Wij hebben voor 1485 dollar aan tickets gekocht bij Maple Leaf, dat had dezelfde prijzen en dat scheelt toch aardig (wij wel met zijn vieren) alleen Maple Leaf zit verder weg voor jou.
    Ik heb ze niet van te voren besteld, we zijn er gewoon naartoe gereden. Want om zoveel geld met je creditcard te betalen en je vakantie moet je misschien door een voorval annuleren... vond dat een beetje risky. Maar alles goedgekomen, was gewoon op voorraad.

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Afstand is zo'n 9 mile = 14 kilometer (gerekend vanaf Pointe Orlando = ongeveer halverwege International Drive. Is best te doen, klein half uurtje rijden als het meezit. Als je daarna meteen doorrijdt naar Disney is het maar een eenmalig "tijdverlies". Of je gaat meteen iets leuks doen in Kissimmee of zo, zoals naar Old Town of één van de Walmarts, of .... of ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •