Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Shopping: Tennisracket

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker senkermens's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    41

    Standaard Shopping: Tennisracket

    Hallo beste florida kenners

    Wie van jullie kan mij een adres geven waar ik merk tennisrackets kan kopen zoals wilson, head of zo?? Uiteraard tegen gunstige goedkope prijzen.
    Twee jaar geleden zijn we er ook naar op zoek geweest en uiteindlijk wel gevonden, maar zet mijn twijfel of ik die lokatie nog wel terug kan vinden.

    Groetjes senkermens
    Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018
    1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: waar tennisracket kopen???

    Een vand e beste zakne voor sport spullen is Sports authority. KIjk op de volgende link waar je ze kan vinden. http://www.sportsauthority.com/home/index.jsp

    Een zeer ruim aanbod van alles.

    Verder kan je ook terecht bij de Walmart of de Target.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: waar tennisracket kopen???

    Idd een walmart heeft ook genoeg sportspullen te koop voor niet te veel geld.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Waar tennisracket kopen???

    Walmart en Target hebben beperkt assortiment, meestal niet van de "grote" merken. Maar je vindt er verrassende kwaliteit voor verrassend lage prijzen.

    Maar voor de echte spullen kun je - inderdaad - het beste bij de winkels van Sports Authority terecht. Een zeer uitgebreid assortiment tegen zeker concurrerende prijzen. Ik ga er zelf naartoe om goede, goedkope golfspullen te kopen.
    Een grote winkel van deze keten zit in The Loop aan John Young Parkway, zo'n beetje tussen Orlando en Kissimmee in,

    Op International Drive zit ook nog een leuke winkel: Sports Dominator. Veel uitverkoopspul, wel leuk om eens te gaan kijken als je in de buurt bent.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Waar tennisracket kopen???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Walmart en Target hebben beperkt assortiment, meestal niet van de "grote" merken. Maar je vindt er verrassende kwaliteit voor verrassend lage prijzen.
    Even ingrijpen, Michael. Bij onze favoriete winkel hebben ze wel degelijk de grote merken. Wij hebben zelf al een aantal Wilson's en Head's overgevlogen. Voor de superprijzen van tussen de 14 en 30 dollar.
    Wel modelletjes van vorig jaar, maar voor recreatief gebruik goed genoeg.
    Diverse modellen, materialen (titanum, liquid metal) en gripgrootte's.

    Ook accessoires zoals tassen, dempers enz. kosten er bijna niks.

    Voor de nieuwste modellen en uitgebreide keuze zit er achter de Mall of Millenia (vlak bij de Target) een grote golf en tenniszaak (naam even kwijt, dacht ProGolf of zo, geen zin om te zoeken) die werkelijk alle merken hebben.
    Maar ook tegen navenante (lees; europese) prijzen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Waar tennisracket kopen?

    http://www.yp.bellsouth.com/sites/racquetworld/

    Hier haal ik mijn rackets, professionele mensen, goedkoop een tennis candy store.

    Dit is in Miami.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •