Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 61

Onderwerp: Florida reisgids

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Als echte bibliotheekfan heb ik de afgelopen weken alle boeken uit de bieb gehaald die ze maar hadden over Florida, en toen ik merkte dat ik in 1 boek eigenlijk wel aantekeningen wilde maken heb ik die maar gekocht. Mijn tip is dus om eerst je bieb eens uitgebreid door te zoeken.

    Bai,

    Maartje

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    > Mijn tip is dus om eerst je bieb eens uitgebreid door te zoeken.

    Ben ik inderdaad geweest, maar daar hadden ze wat oudere boeken. Maar ook hier natuurlijk veel informatie.

    > Mijn Florida-Capitool die ik in 1998 kocht is qua inhoud niet meer echt up to date.

    Capitool brengt dit jaar juni/juli een nieuwe versie uit. Tot die tijd kan ik eventueel wel wachten.

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Zoveel zal dat niet schelen, misschien dat ze ptijzen een beetje up-to-date maken, maar voor de rest is er niet zoveel gewijzigd lijkt me.
    Het valt me trouwens op, dat de reisgidsen nooit een duidelijke datum van uitgifte hebben, zodat je nooit weet, of je wel de meest recente versie koopt.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 22:59. Reden: full quote eruit

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    dat is mij ook opgevallen
    Om één of andere duistere reden lijken er twee verschillende voorkanten te bestaan bij de capitool. Ik wou dus weten of ik wel de recentste capitool had, maar vond ook nergens een datum.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Wat ik een goede gids vind is de gids met de verrassende naam "Florida" van Elmar Reizen. Die vond ik in de bieb en heb ik vervolgens gekocht. Uiteraard is deze gids ook wel een paar jaar oud, en daarom neem ik m.n. de prijzen die genoemd worden met een korreltje zout. Verder vind ik hem heel informatief, kom veel in het kort tegen waar ik hier op het Forum dan weer uitgebreidere informatie over vind.
    Naast die gids heb ik inmiddels ook al een hele stapel uitgeprinte stukjes/tips enz. van dit Forum, het Orlando Forum en van internet. Samen is het al zoveel, dat toen ik het stukje over Florida in het ANWB blad Reizen van deze maand bekeek ik tot de conclusie kwam dat dat het kopen niet waard is, omdat ik inmiddels zelf al veel meer weet. En dat vooral ook dankzij mijn Forumcollega's!!

    Bai,

    Maartje

  6. Top | #16
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    8

    Standaard goede reisgids

    welke reisgids van florida vinden jullie t beste, ik ben altijd van de lonely planet, maar omdat we nu met een kindje gaan, vind ik de lonely planet niet meer zo goed. tips zijn welkom, gr debbie

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: goede reisgids

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: goede reisgids

    Ik vind het heerlijk om bij Donner in Rotterdam te snuffelen op de reisafdeling.
    Toevallig ook beide genoemde boeken gekocht plus de nodige landkaarten en stadsplattegronden.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Vertaalgids USA-Florida reisgids

    Wij zoeken een pocket model vertaalgidsje voor de USA, zijn deze wel in omloop??. In het engels zijn ze overal wel verkrijgbaar.
    Graag jullie reacties.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vertaalgids USA-Florida

    In Florida spreken ze toch Engels (laatste keer dat ik er was tenminste wel nog)? Wat is dan het probleem, of wat wil je precies weten?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 09:16. Reden: fqe

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •