Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Hugo Be

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    België - Antwerpse Kempen
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: Hugo Be

    Hallo iedereen,

    Ik ben Hugo, 39 jaar en wonende in de Antwerpse Kempen. Samen met mijn vrouw en 3 kinderen (dochters van 12 & 7 jaar en zoon van 4 jaar) vetrekken we over een 2-tal weken naar Florida:
    Dank zij o.a. dit forum hebben we al veel info verzameld om alzo onze reis tot in de puntjes voor te bereiden.

    Eigenlijk is onze Florida bevlieging ontstaan via een oude schoolkameraad die ondertussen reeds 20 jaar naar States gaat. Hij probeert ons zijn virus door te geven. Ben benieuwd of we na onze eerste kennismaking inderdaad ook jaarlijks zullen terugkeren en het virus ons ook te pakken zal hebben. Ik ben er al zeker van dat dit wel zeker het geval zal zijn.

    In ieder geval, dank voor dit prachtig initiatief,
    Hugo

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Hugo

    Welkom Hugo.

    Amerika werkt voor de meeste mensen verslavend. Misschien niet elk jaar naar Florida maar ook de rest van de USA is zeer de moeite waard
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Hugo

    Welkom op dit leuke forum

    Jullie gaan al snel zeg! Ik denk dat de kinderen het ook helemaal geweldig zullen vinden en bereid je er maar vast op voor dat jullie besmet raken met het hardnekkige virus

    Alvast een fijne vakantie!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    België - Antwerpse Kempen
    Berichten
    5

    Standaard 2de keer naar Florida

    Wij gaan voor dit haar voor de 2e keer naar Florida. Het heeft ons dus ook te pakken. Niet in de zomermaanden (hitte was voor mijzelf niet echt houdbaar).
    Dit jaar gaan we met Kerst en Nieuwjaar naar Florida.
    Vlucht (met Delta) en villa (via http://www.usa-vacation-homes.com/) is reeds geboekt, we vertrekken in Brussel op zaterdag 19 de 2009 en vertrekken in Orlanda terug op zaterdag 2 januari 2010.

    Wij (ikzelf, mijn vrouw en onze 3 kinderen) kijken er onzettend naar uit om in de Kerstperiode de pretaparken en andere te gaan bezoeken. Ik lees en heb gehoord dat de sfeer ongelooflijk mooi moet zijn tijdens de Kerstdagen.
    Vorig jaar zijn we een maand geweest in juli-aug 2008, we hebben veel gezien en gedaan. Alles is reuzegoed meegevallen enkel voor mij het weer, te warm (mijn vrouw en kids hadden er niet zo'n last van).
    Je kunt ons reisverhaal van vorig jaar nog steeds lezen om onze blog die we toen dagelijks bijhielden --> http://vakantieflorida2008.blogspot.com/

    In de loop van de komende dagen/weken zetten we onze planning/reisschema hier op het forum.

    Alle tips en ervaringen aangaande Orlando in de Kerstperiode zijn welkom.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •