Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Ziekenhuis

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Ziekenhuis

    Ik ben op mijn vakantie vorige week maandag in het ziekenhuis terecht gekomen.
    We gingen met vrienden naar Seaworld en binnen 2 uurtjes was ik doodziek. Duizelig en braken.
    Terug naar huis, maar ik knapte niet op.Toen naar een walk-inn clinic, vandaar naar de emergency.
    Gelijk opgenomen met uitdrogingings verschijnselen. Ik heb toen 4 dagen in het Celebration-hospital gelegen. Alle lof voor het amerikaanse personeel, je wordt behandeld als een koninging, indien je goed verzekerd bent. Wij hebben toen onze plannen moeten wijzigen en onze terugkomst moeten uitstellen.
    Uiteindelijk is alles goed afgelopen, maar je moet alles zelf regelen.
    Worldassist zegt je toe dat hun het doen, maar vervolgens hoor je niks meer. We hebben veel extra kosten moeten maken en nu moeten we maar afwachten of deze vergoedt worden door de reisverzekering. Alle lof voor U.A., zij kwamen ons in alles tegemoet zonder extra kosten.
    Het was een hele belevenis en een ander einde van de vakantie dan dat we in gedachten hadden. Ben nog steeds aan het sukkelen en moet verdere onderzoeken gaan doen, we wachten maar af.
    Laatst gewijzigd door laanvdj; 03-07-08 om 10:28.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: Ziekenhuis

    Jeetje, wat vervelend zeg!

    Dat is ook schrikken als je vakantie zo eindigt. Hopelijk brengen de verdere onderzoeken niets vervelends aan het licht en herstel je verder goed.

    Sterkte toegewenst!
    groetjes van Marja

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Aalst, België
    Berichten
    43

    Standaard Re: Ziekenhuis

    Wat vervelend!!! Veel beterschap alvast!!!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Ziekenhuis

    vervelened zeker.
    Heb het zelf ook meegemaakt in 2005, ook naar ziekenhuis moeten gaan, wel gelukkig maar 1 avond daargeweest. maar alle kosten werden gewoon vergoed door mijn ziektekosten verzekerign en de reisverzekering. Dus als je die hebt zou je dit geld zo terug moeten krijgen!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Ziekenhuis

    Vervelend om te horen, hopelijk mankeer je niets ernstigs!
    En natuurlijk balen om zo je vakantie eigenlijk te eindigen... nou, beterschap!

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Ziekenhuis

    We hebben een reisverzekering met werelddekking , die nemen de kosten voor hun rekening(hopen we).
    Mijn ziektekostenverzekering was alleen Europa, we hadden hier niet op gelet.Dit weten we weer voor een volgende keer.

  7. Top | #7
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Ziekenhuis

    Sterkte met het verdere herstel.

  8. Top | #8
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Ziekenhuis

    Zit er bij de reis verzekereing helemaal geen ziekte kosten in?

    Ik wil je niet afschrikken, maar een Amerikaans ziekenhuis is niet afgelopen met 1 rekening, je krijgt een heleboel verschillende rekeningen en 4 dagen ziekenhuis zal niet veel goedkoper zijn dan $4000.00, nogmaals je zult meerdere rekeningen ontvangen.

    Het is eigenlijk jammer dat dit onderwerp nooit is aangehaald, Wat te doen bij een ziekenhuis noodgeval zowel met als zonder verzekering.

    Helaas als je een heel eerlijk persoon bent kost geneeskundige verzorging heeeeeeeeeeeel veeeeel geld in de US, zelfs met verzekering, vaak betalen Nederlandse verzekeringen naar een vergelijkbare situatie in Nederland, jammer dat dat veel goedkoper in Nederland was geweest voornamelijk door de ongecontroleerde health voorziening alhier.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Ziekenhuis

    Wat een naar einde van zo'n supervakantie. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent.

    Groetjes, Claudia

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Ziekenhuis

    Dat is schrikken. Hopelijk komen er snel achter wat het nu is geweest.

    Sterkte!
    Susie One



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •